logo-print

Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο: πρόταση για βέτο σε αύξηση των ορίων εκπομπών των πετρελαιοκίνητων οχημάτων

Η Επιτροπή έχει προτείνει αύξηση των ορίων εκπομπών οξειδίων του αζώτου μέχρι και 110%

19/01/2016

29/01/2018

Το εφαρμοστέο δίκαιο ως προς τις έννομες συνέπειες των δικαστικών αποφάσεων - Μελέτες ΕΡΜΕΚ Νο 11
H ένωση δικαίου

ΙΩΑΝΝΗ ΣΑΡΜΑΣ

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Πρόταση για άσκηση βέτο σε σχέδιο απόφασης που προβλέπει την αύξηση των ορίων εκπομπών οξειδίων του αζώτου από τα πετρελαιοκίνητα οχήματα  μέχρι και 110% αποτέλεσε αντικείμενο συζήτησης τη Δευτέρα μεταξύ Ευρωβουλευτών και της Επιτρόπου εσωτερικής αγοράς, Elżbieta Bieńkowska.

Η επιτροπή περιβάλλοντος του ΕΚ υποστηρίζει ότι οι βουλευτές πρέπει να ασκήσουν βέτο στα σχέδια για χαλάρωση των ορίων, γιατί αυτό θα υπονόμευε την επιβολή των ισχυόντων ευρωπαϊκών κανόνων.

Ορισμένοι Ευρωβουλευτές κάλεσαν την Επιτροπή να καταθέσει μια αναθεωρημένη πρόταση καθώς και ένα σχέδιο για ένα ισχυρότερο σύστημα καθορισμού τύπου το οχήματος στην ΕΕ, ενώ άλλοι επισήμαναν τη σημασία της άμεσης θέσης σε ισχύ του νέου συστήματος δοκιμών των εκπομπών οχημάτων, προκειμένου να μειωθούν τα επίπεδα εκπομπών.

Η Επίτροπος υποστήριξε ότι η μόνη συνέπεια της άσκησης βέτο στην πρόταση θα είναι η παράταση εφαρμογής του ισχύοντος ανεπαρκούς συστήματος δοκιμών των αυτοκινήτων.

Πηγή: europarl.europa.eu

Αναγκαία Ομοδικία - Δομή και λειτουργία της ομοδικιακής δίκης XXII & 390

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ

Η ευθύνη του εκχωρητή απαίτησης κατά τα άρθρα 467-468 ΑΚ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΓΕΩΡΓΑΚΗ

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΟΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ