logo-print

Άρθρο 1 - Νόμος 2875/2000

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

26/07/2014

Δίκαιο Αναγκαστικής Εκτελέσεως ΙΙΙ/α Β έκδοση
Η αστική ευθύνη του οδικού μεταφορέα κατά τη CMR

Αρθρο 1, το οποίο καθορίζει ότι το Εξώτερο Διάστημα θα χρησιμοποιείται προς όφελος και στα πλαίσια των συμφερόντων όλων των χωρών,

ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΑ για το σκοπό αυτόν να συνεχίσουν να παρέχουν προς όφελος των χρηστών τηλεπικοινωνιών όλων των εθνών μέσω της πλέον προηγμένης και κατάλληλης διαστημικής τεχνολογίας που είναι διαθέσιμη, τα πλέον αποδοτικά και οικονομικά μέσα που είναι δυνατόν εναρμονισμένα με την αποτελεσματικότερη και περισσότερη ακριβοδίκαιη χρησιμοποίηση του φάσματος ραδιοσυχνοτήτων και δορυφορικών τροχιακών θέσεων,

ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ότι ο Διεθνής Οργανισμός Κινητών Δορυφορικών Επικοινωνιών έχει, σε συμφωνία με τον αρχικό του σκοπό, ιδρύσει ένα παγκόσμιο σύστημα κινητών δορυφορικών επικοινωνιών για ναυτιλιακές επικοινωνίες, συμπεριλαμβανομένων των δυνατοτήτων επικοινωνίας κινδύνου και ασφάλειας, οι οποίες καθορίζονται στη Διεθνή Συνθήκη για την Ασφάλεια της Ζωής στη Θάλασσα (1974), όπως τροποποιήθηκε έκτοτε, και τον Κανονισμό Ραδιοεπικοινωνιών που καθορίζεται στο Καταστατικό και τη Σύμβαση της Διεθνούς Ενωσης Τηλεπικοινωνιών, όπως τροποποιήθηκαν έκτοτε, ανταποκρινόμενες σε ορισμένες απαιτήσεις ραδιοεπικοινωνιών του Παγκόσμιου Ναυτιλιακού Συστήματος Κινδύνου και Ανάγκης ( GMDSS),

ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ υπόψη ότι ο Οργανισμός έχει επεκτείνει τον αρχικό του σκοπό στην παροχή αεροναυτικών και επίγειων κινητών δορυφορικών επικοινωνιών, συμπεριλαμβανομένων των αεροναυτικών δορυφορικών επικοινωνιών για τη διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας και τον επιχειρησιακό έλεγχο των αεροσκαφών (Υπηρεσίες Αεροναυτικής Ασφάλειας) και άτι παρέχει επίσης Υπηρεσίες ραδιοεντοπισμού,

ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ότι ο αυξημένος ανταγωνισμός στην παροχή κινητών δορυφορικών υπηρεσιών κατέστησε αναγκαίο για το δορυφορικό σύστημα INMARSAT να λειτουργεί μέσω της Εταιρείας, που ορίζεται στο Αρθρο 1, για να μπορεί να παραμένει βιώσιμος εμπορικά και ως εκ τούτου να εγγυάται, ως βασική αρχή, τη συνέχιση των δορυφορικών ναυτιλιακών επικοινωνιών κινδύνου και ασφάλειας για το Παγκόσμιο Ναυτιλιακό Σύστημα Κινδύνου και Ανάγκης,

ΣΤΟΧΕΥΟΝΤΑΣ ότι η Εταιρεία θα τηρεί ορισμένες βασικές αρχές , δηλαδή τη μη διάκριση με βάση την εθνικότητα, θα ενεργεί αποκλειστικά για ειρηνικούς σκοπούς, επιδιώκοντας να εξυπηρετεί όλες τις περιοχές όπου υπάρχει ανάγκη, για κινητές δορυφορικές επικοινωνίες και το δίκαιο ανταγωνισμό,

ΣΗΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ότι η Εταιρεία θα λειτουργεί σε μια υγιη οικονομική και χρηματοδοτική βάση, βασιζόμενη σε αποδεκτές εμπορικές αρχές,

ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΣ ότι υπάρχει ανάγκη για διακυβερνητική εποπτεία που θα εγγυάται ότι η Εταιρεία εκπλη-ροί υποχρεώσεις για την παροχή υπηρεσιών για το Παγκόσμιο Ναυτιλιακό Σύστημα Κινδύνου και Ανάγκης (GMDSS) και ότι συμμορφώνεται με τις υπόλοιπες βασικές αρχές,

ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΩΣ ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ:

Αρθρο 1 ΟρισμοίΓια τους σκοπούς της παρούσας Σύμβασης: α) «Οργανισμός» σημαίνει το διακυβερνητικό οργανισμό που θεσπίστηκε σύμφωνα με τις διατάξεις του Αρθρου 2.

β) «Εταιρεία» σημαίνει την ή τις εμπορικές δομές που ιδρύονται με την εφαρμογή εθνικής νομοθεσίας και μέσω των οποίων λειτουργεί το δορυφορικό σύστημα INMARSAT.

γ) «Συμβαλλόμενος» σημαίνει ένα Κράτος στο οποίο έχει τεθεί σε ισχύ η παρούσα Σύμβαση.

δ) «Συμφωνία Δημοσίων Υπηρεσιών» σημαίνει τη Συμφωνία που εφαρμόζεται από τον Οργανισμό και την Εταιρεία, όπως αναφέρεται οτη παράγραφο 1 του Άρθρου 4.

ε) «ΠΝΣΚΑ» σημαίνει το Παγκόσμιο Ναυτιλιακό Σύστημα Κινδύνου και Ασφάλειας, όπως θεσπίστηκε από το Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό.

Κώδικας Ποινικής Δικονομίας ΙΙ
Κανονισμός (ΕΕ) 650/2012 - Κανονισμός κληρονομικής διαδοχής, 2024