Άρθρο 20
Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Επικοινωνίας
1. Η Διεύθυνση Επικοινωνίας έχει την ευθύνη για τη χάραξη της συνολικής επικοινωνιακής στρατηγικής του Οργανισμού και ειδικότερα για:
- Την επαφή και συνεργασία με τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο.
- Την κατάρτιση και υλοποίηση του προγράμματος των Δημοσίων Σχέσεων και Συνεργασιών.
- Το σχεδιασμό, την κατάρτιση και εφαρμογή του προγράμματος ενημερωτικών και διαφημιστικών εκστρατειών στην Ελλάδα και το εξωτερικό για θέματα που αφορούν τις δραστηριότητες του Οργανισμού.
- Κάθε άλλο θέμα σχετικό με το αντικείμενο δραστηριότητας της Διεύθυνσης.
2. Ο Διευθυντής Επικοινωνίας ορίζεται ως εκπρόσωπος Τύπου του Οργανισμού.