logo-print

Άρθρο 1 - Νόμος 3122/2003

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

27/07/2014

Δίκαιο συναλλαγματικής, 5η έκδ., 2024
Η αστική ευθύνη του οδικού μεταφορέα κατά τη CMR

Άρθρο 1

Τα Μέρη, με βάση την ισότητα, αμοιβαιότητα και κοινό συμφέρον επιδιώκουν μία πολιτική παροχής και ανάπτυξης ταχυδρομικών και τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών μεταξύ των δύο χωρών, σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους και κανονισμούς κάθε χώρας, τις από κοινού ισχύουσες υποχρεώσεις δυνάμει της Διεθνούς Ένωσης Τηλεπικοινωνιών (ITU), της Παγκόσμιας Ταχυδρομικής Ένωσης (UPU), του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (WTO) και των νομικών οργάνων που συστήνονται από τους παραπάνω και τις διατάξεις της παρούσας Συμφωνίας.

Θέματα που δεν ρυθμίζονται από την παρούσα Συμφωνία, από τις από κοινού ισχύουσες υποχρεώσεις ή συμφωνίες που αναφέρονται παραπάνω ή από άλλες διεθνείς συμφωνίες που είναι δεσμευτικές για τα Μέρη ρυθμίζονται με ξεχωριστές συμφωνίες, σύμφωνα με τη νομοθεσία κάθε χώρας.

Θέματα που σχετίζονται με την παροχή και λειτουργία ταχυδρομικών και τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών που δεν προβλέπονται στην παρούσα Συμφωνία θα ρυθμίζονται από τις διατάξεις των αμοιβαία εφαρμοζόμενων υποχρεώσεων, σύμφωνα με την ΠΤΕ, την ITU και τον ΠΟΕ και τα νομικά όργανα που συστήνονται από αυτούς.

Αναγκαία Ομοδικία - Δομή και λειτουργία της ομοδικιακής δίκης XXII & 390

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ

Η αναίρεση κατά τον ΚΠολΔ - Ερμηνεία Κατ΄άρθρο - 5η έκδοση
send