logo-print

Άρθρο 7 - Νόμος 3190/2003

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

27/07/2014

Το μέτρο απόδειξης στην πιθανολόγηση ΕΠολΔ 30
Δίκαιο συναλλαγματικής, 5η έκδ., 2024

Άρθρο 7

1. O Υπουργός Ανάπτυξης μπορεί με απόφασή του να εγκρίνει την ίδρυση, τη μετακίνηση ή την κατάργηση λαϊκών αγορών στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις Αθηνών - Πειραιώς και Θεσσαλονίκης, μετά από πρόταση του Δ.Σ. του οικείου Οργανισμού Λαϊκών Αγορών και γνώμη του οικείου Δήμου και Διεύθυνσης Τροχαίας.

2. Οι Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις επιτρέπεται να ιδρύουν, να μετακινούν και να καταργούν λαϊκές αγορές στις περιφέρειες του νομού τους, μετά από απόφαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου, αφού ληφθεί υπόψη η γνώμη της οικείας Νομαρχιακής Επιτροπής που συγκροτείται με απόφαση του Νομάρχη και αποτελείται: 1) από τον προϊστάμενο της υπηρεσίας εμπορίου της οικείας Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, ως πρόεδρο, 2) από έναν εκπρόσωπο: α) του οικείου δήμου, β) του οικείου επιμελητηρίου, γ) του οικείου εμπορικού συλλόγου, δ) της Τροχαίας, ε) της αρμόδιας Εφορίας Αρχαιοτήτων του Υπουργείου Πολιτισμού, στ) της Υπηρεσίας Πολεοδομίας, ζ) της πανελλήνιας ομοσπονδίας επαγγελματιών πωλητών λαϊκών αγορών και η) της πανελλαδικής ομοσπονδίας παραγωγών πωλητών λαϊκών αγορών.

Επίσης, η παραπάνω Επιτροπή γνωμοδοτεί προς τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση για τον αριθμό και το είδος των χορηγούμενων από αυτή αδειών επαγγελματιών πωλητών λαϊκών αγορών.

3. Το Δ.Σ. των Οργανισμών Λαϊκών Αγορών:

α) δίδει τις γενικές κατευθύνσεις και ασκεί έλεγχο επί των εργασιών του Οργανισμού,

β) εισηγείται στον Υπουργό Ανάπτυξης κάθε πρόσφορο μέτρο για την αποτελεσματικότερη οργάνωση και λειτουργία των αγορών,

γ) αποφασίζει για θέματα εσωτερικής οργάνωσης και λειτουργίας του Οργανισμού,

δ) επιβάλλει διοικητικές κυρώσεις στους πωλητές λαϊκών αγορών σε περιπτώσεις παραβάσεων των κειμένων διατάξεων,

ε) αποφασίζει για θέματα εύρυθμης λειτουργίας και ελέγχου των λαϊκών αγορών,

στ) αναθέτει στις υπηρεσίες του Οργανισμού την άσκηση των αρμοδιοτήτων του όπου κρίνει τούτο σκόπιμο,

ζ) αποφασίζει για την πραγματοποίηση ερευνών, σεμιναρίων, διαφημιστικών και επικοινωνιακών ενεργειών και γενικότερα προβαίνει σε κάθε δραστηριότητα για την επίτευξη των στόχων του,

η) γνωμοδοτεί στον Υπουργό Ανάπτυξης για τον αριθμό και το είδος των χορηγούμενων αδειών επαγγελματιών πωλητών λαϊκών αγορών,

θ) επικυρώνει τον πίνακα κατάταξης των δικαιούμενων άδειας επαγγελματιών πωλητών λαϊκών αγορών που συντάσσει τριμελής επιτροπή κατάταξης.

Ο πίνακας ανακοινώνεται με τοιχοκόλληση στο κτίριο του Οργανισμού.

Μέσα σε δέκα ημέρες από την ανακοίνωση παρέχεται δικαίωμα άσκησης ένστασης από τους ενδιαφερομένους στον Υπουργό Ανάπτυξης.

4. α. Η Επιτροπή που αναφέρεται στην προηγούμενη παράγραφο συγκροτείται με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης και αποτελείται από έναν υπάλληλο της αρμόδιας για την εποπτεία του Οργανισμού Λαϊκών Αγορών Αθηνών Διεύθυνσης του Υπουργείου Ανάπτυξης ή της Διεύθυνσης Εμπορίου της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Θεσσαλονίκης, αντίστοιχα, έναν εκπρόσωπο του Υπουργού και έναν εκπρόσωπο του οικείου Οργανισμού Λαϊκών Αγορών που ορίζεται από το Δ.Σ. αυτού.

Η Επιτροπή επικουρείται στο έργο της από δημοσίους υπαλλήλους, ως γραμματέα και βοηθητικό προσωπικό, που ορίζονται με απόφαση του Προέδρου αυτής. Τα μέλη της επιτροπής, ο γραμματέας και το βοηθητικό προσωπικό αμείβονται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, από σχετικές πιστώσεις του προϋπολογισμού του Οργανισμού των Λαϊκών Αγορών.

β. Στα μέλη της Επιτροπής, που συγκροτήθηκε με την απόφαση Α2 - 2205/2002 του Υφυπουργού Ανάπτυξης, για σύνταξη πινάκων κατάταξης χορήγησης αδειών, καθώς και στη γραμματέα και το βοηθητικό προσωπικό που ορίστηκαν από

τον Πρόεδρο της Επιτροπής θα καταβληθεί αμοιβή σύμφωνα με τα παραπάνω.

5. Ανεξάρτητα από τις ρυθμίσεις περί επιβολής κυρώσεων για παραβάσεις αγορανομικών διατάξεων και με την επιφύλαξη των οριζομένων στην παράγραφο 6, οι παραβαίνοντες τους όρους και προϋποθέσεις λειτουργίας των λαϊκών αγορών τιμωρούνται, με απόφαση της αρχής που εκδίδει την άδεια: α) με προσωρινή ή οριστική ανάκληση της άδειας και β) με πρόστιμο από ευρώ 300 μέχρι ευρώ 20.000, ανάλογα με τη βαρύτητα και τη συχνότητα της παράβασης.

Σε περίπτωση τρίτης και εφεξής παράβασης το πρόστιμο διπλασιάζεται.

Η απόφαση περί επιβολής ή μη προστίμου εκδίδεται μέσα σε τριάντα ημέρες από τη βεβαίωση της παράβασης από τα αρμόδια ελεγκτικά όργανα.

6. Ανεξάρτητα από τις προβλεπόμενες από τον Αγορανομικό Κώδικα ποινικές κυρώσεις, ειδικά οι παρακάτω παραβάσεις τιμωρούνται αποκλειστικά:

α) με πρόστιμο 500 ευρώ η έλλειψη άδειας,

β) με πρόστιμο 300 ευρώ η στέρηση του προβλεπόμενου από το άρθρο 7α του παρόντος νόμου τριπλοτύπου δελτίου αποστολής, καθώς και τιμολογίων, εν γένει, και λοιπών παραστατικών,

γ) με πρόστιμο 300 ευρώ η μη τήρηση όρων καθαριότητας, δ) με πρόστιμο 300 ευρώ η μη τήρηση ωραρίου, ε) με πρόστιμο 350 ευρώ η αυθαίρετη κατάληψη θέσης ή αλλαγή αγοράς, στ) με πρόστιμο 300 ευρώ η μη αυτοπρόσωπη προσέλευση, ζ) με πρόστιμο 350 ευρώ η μη τοποθέτηση ζυγού σε εμφανές σημείο,

η) με πρόστιμο 300 ευρώ η μη τοποθέτηση πινακίδων για κάθε πωλούμενο προϊόν με τις ενδείξεις της τιμής πώλησης ή της ποιότητας του προϊόντος ή της προέλευσης, καθώς και η αναγραφή αναληθούς προέλευσης αυτού.

θ) με πρόστιμο 300 ευρώ η μη τοποθέτηση ειδικής πινακίδας όπου θα αναγράφεται ο αριθμός άδειας και το όνομα του κατόχου αυτής.

Τα πρόστιμα επιβάλλονται άμεσα με τη βεβαίωση της παράβασης από τα αρμόδια ελεγκτικά όργανα της παραγράφου 8.

7. Οι διατάξεις των παραγράφων 3 και 4 του άρθρου 5 έχουν ανάλογη εφαρμογή και για τα πρόστιμα που επιβάλλονται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου αυτού. Τα πρόστιμα εισπράττονται σύμφωνα με τις διατάξεις περί εισπράξεως δημοσίων εσόδων και διατίθενται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 7β.

Με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης καθορίζεται κάθε θέμα σχετικό με τη διαδικασία επιβολής των προστίμων, καθώς και η αναπροσαρμογή τους, ανάλογα με τις επικρατούσες κάθε φορά οικονομικές συνθήκες.

8. Την ευθύνη της τήρησης των διατάξεων του νόμου αυτού στους χώρους των λαϊκών αγορών έχουν οι Οργανισμοί Λαϊκών Αγορών για την περιοχή ευθύνης τους, τα Κλιμάκια Ελέγχου του άρθρου 7α, οι αρμόδιες υπηρεσίες των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, η Δημοτική Αστυνομία και η ΕΛ.ΑΣ. σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις των άρθρων 159 έως 161 του Π.Δ. 141/1991 (ΦΕΚ 58 Α') σε περίπτωση που δεν υπάρχει ή δεν επαρκεί η Δημοτική Αστυνομία, εφόσον τούτο κριθεί απαραίτητο από τον αρμόδιο Νομάρχη».

2. Με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται μετά από πρόταση του Υπουργού Ανάπτυξης, μέσα σε τέσσερις μήνες από την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού, καθορίζονται τα σχετικά με τη λειτουργία των λαϊκών αγορών για όλη την επικράτεια, τα προϊόντα που διατίθενται, τα επαγγέλματα, η ισχύς των αδειών των πωλητών, οι όροι και οι προϋποθέσεις για τη χορήγηση σε φυσικά ή νομικά πρόσωπα, τη μεταβίβαση, την προσωρινή ή οριστική ανάκληση, τη μη χρήση και αναθεώρηση των αδειών πωλητών, για την κατανομή των θέσεων, για την επιβολή κυρώσεων, για τη συγκρότηση επιτροπών ιδίως ελέγχου λαϊκών αγορών και ελέγχου παραγωγών αγροτικών προϊόντων στους τόπους παραγωγής και για κάθε άλλο θέμα που αναφέρεται στη λειτουργία των λαϊκών αγορών και τους πωλητές τους.

3. Το Ταμείο Λαϊκών Αγορών Αθηνών - Πειραιώς μετονομάζεται σε Οργανισμό Λαϊκών Αγορών Αθήνας - Πειραιά και έχουν επ' αυτού εφαρμογή και οι διατάξεις του Ν. 2323/ 1995, όπως τροποποιούνται με τον παρόντα νόμο.

Το Διοικητικό Συμβούλιο που είναι διορισμένο σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 2323/1995 εξακολουθεί να ασκεί τα κα-θήκοντά του μέχρι τη λήξη της θητείας του.

Στα επόμενα διοικητικά συμβούλια οι εκπρόσωποι που αναφέρονται με αριθμό 5 και 6 στην παράγραφο 2α του άρθρου 8α προτείνονται και οι δύο στη μεν περίπτωση 5 από την Πανελλαδική Ομοσπονδία Συλλόγων Παραγωγών Αγροτικών Προϊόντων Πωλητών Λαϊκών Αγορών, στη δε περίπτωση 6 από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Πωλητών Λαϊκών Αγορών.

Άρθρο 7

Μετά το άρθρο 7 του Ν. 2323/1995 προστίθενται άρθρα 7α, 7β, 7γ, 7δ και 7ε που έχουν ως εξής: «Άρθρο 7α

1. Συνιστώνται Κλιμάκια Ελέγχου Λαϊκών Αγορών και Υπαίθριου Εμπορίου (πλανόδιου και στάσιμου) στο Υπουργείο Ανάπτυξης και στις Περιφέρειες.

Για τις Περιφέρειες τα κλιμάκια απαρτίζονται από υπαλλήλους των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ του Δημοσίου, των οικείων Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, των λοιπών Ν.Π.Δ.Δ. της οικείας Περιφέρειας και των Δήμων.

Για τις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις Αθήνας - Πειραιά και Θεσσαλονίκης τα κλιμάκια απαρτίζονται από υπαλλήλους του Δημοσίου, των οικείων Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, των Οργανισμών Λαϊκών Αγορών και λοιπών Ν.Π.Δ.Δ. και των Δήμων των ίδιων ως άνω κατηγοριών.

2. Συνιστώνται Κλιμάκια Ελέγχου της Τουριστικής Αγοράς στο Υπουργείο Ανάπτυξης και στις Περιφέρειες.

Για τις Περιφέρειες τα κλιμάκια απαρτίζονται από υπαλλήλους των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ του Δημοσίου, των οικείων Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, των Διευθύνσεων Τουρισμού της οικείας Περιφέρειας και των Δήμων.

Για τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Αθήνας - Πειραιά, τα κλιμάκια απαρτίζονται από υπαλλήλους της Γενικής Γραμματείας Τουρισμού, άλλους υπαλλήλους του Δημοσίου, του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, των Δήμων και της οικείας Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης των ίδιων ως άνω κατηγοριών.

3. α) Στο Υπουργείο Ανάπτυξης και στις Περιφέρειες τηρούνται τα αντίστοιχα μητρώα μελών των κλιμακίων που καταρτίζονται κάθε δύο έτη με πρόταση των φορέων που αναφέρονται στις παραγράφους 1 και 2. Η θητεία όσων μετέχουν στα κλιμάκια είναι διετής, μετά την πάροδο της οποίας λήγει αυτοδικαίως και δεν επιτρέπεται παράταση αυτής. Νέος διορισμός επιτρέπεται να γίνει μόνο μετά την πάροδο δύο ετών από τη λήξη της προηγούμενης θητείας. Η συγκρότηση των κλιμακίων γίνεται από αυτούς που περιλαμβάνονται στα μητρώα με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης ή του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας, κατά περίπτωση.

β) Έργο των Κλιμακίων Ελέγχου Λαϊκών Αγορών και Υπαίθριου Εμπορίου (πλανόδιου και στάσιμου) είναι η διενέργεια επιτόπιων ελέγχων των λαϊκών αγορών και του Υπαίθριου Εμπορίου (πλανόδιου και στάσιμου) για την τήρηση των διατάξεων του παρόντος νόμου και ιδίως: για την κατοχή άδειας πώλησης, την αυθαίρετη αλλαγή χώρου άσκησης της δραστηριότητας, την τήρηση ωραρίου, την αυτοπρόσωπη προσέλευση, την τοποθέτηση ζυγού σε εμφανές σημείο, την τήρηση όρων καθαριότητας, την ύπαρξη του προβλεπόμενου από το άρθρο 7γ του παρόντος τριπλοτύπου δελτίου αποστολής, καθώς και την ύπαρξη τιμολογίων εν γένει και λοιπών παραστατικών, την τοποθέτηση πινακίδων με τις ενδείξεις της τιμής πώλησης, της ποιότητας του προϊόντος, της προέλευσης ή της αναγραφής αναληθούς προέλευσης και του αριθμού της άδειας και του ονόματος του κατόχου αυτής.

γ) Έργο των Κλιμακίων Ελέγχου της Τουριστικής Αγοράς είναι η διενέργεια επιτόπιων ελέγχων για την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών, την ύπαρξη τιμολογίων και εν γένει λοιπών παραστατικών προμήθειας των προς πώληση αγαθών και προϊόντων, τις τιμές πώλησης προϊόντων ευρείας κατανάλωσης σε τουρίστες, την κανονικότητα και συχνότητα των δρομολογίων των μέσων μαζικής μεταφοράς κατά τους μήνες της τουριστικής αιχμής, της τήρησης των κανόνων υγιεινής στις τουριστικές επιχειρήσεις και στους κοινόχρηστους δημοτικούς και δημόσιους χώρους, για την άγρα πελατών, τον εντοπισμό περιπτώσεων αισχροκέρδειας και περιπτώσεων αθέμιτου ανταγωνισμού, καθ'όλη τη διάρκεια του έτους, σε τουριστικές επιχειρήσεις (ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια, κάμπινγκ), σε χώρους μαζικής σίτισης, εστίασης και διασκέδασης (μπαρ, καφετέριες, καφενεία, εστιατόρια), σε χώρους αεροδρομίων, λιμανιών, μεθοριακών σταθμών, σιδηροδρομικών σταθμών, καθώς και σε επιχειρήσεις πώλησης αγαθών πρώτης ανάγκης (περίπτερα, μίνι-μάρκετ) σε τουριστικές περιοχές.

4. Με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης ρυθμίζονται θέματα σχετικά με την οργάνωση των κλιμακίων, τον τρόπο λειτουργίας τους, το συντονισμό της δράσης τους, το χρόνο απασχόλησης των υπαλλήλων, τη διαδικασία ελέγχου και επιβολής κυρώσεων και κάθε άλλο σχετικό θέμα.

5. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Ανάπτυξης καθορίζεται η αμοιβή των μελών των Κλιμακίων Ελέγχου Λαϊκών Αγορών - Υπαίθριου Εμπορίου και των μελών των Κλιμακίων Ελέγχου Τουριστικής Αγοράς.

Άρθρο 7β

α) Τα έσοδα από τα πρόστιμα των άρθρων 5 και 7, πλην εκείνων της παρ. 6 του άρθρου 5 και των επιβαλλόμενων προστίμων από τη Δημοτική Αστυνομία, αποτελούν έσοδα του Κρατικού Προϋπολογισμού και διατίθενται μέσω ειδικού κωδικού που εγγράφεται στον Προϋπολογισμό του Υπουργείου Ανάπτυξης - Γενική Γραμματεία Εμπορίου - για την αμοιβή των μελών των Κλιμακίων Ελέγχου Λαϊκών Αγορών και Υπαίθριου Εμπορίου.

β) Τα έσοδα από τα εισπραττόμενα πρόστιμα από τα Κλιμάκια Ελέγχου της Τουριστικής Αγοράς αποτελούν έσοδα του Κρατικού Προϋπολογισμού και διατίθενται μέσω ειδικού κωδικού που εγγράφεται στον Προϋπολογισμό του Υπουργείου Ανάπτυξης - Γενική Γραμματεία Τουρισμού - για την αμοιβή των μελών των Κλιμακίων Ελέγχου Τουριστικής Αγοράς. Άρθρο 7γ

1. Σε κάθε Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση - τομέα εμπορίου τηρείται Μητρώο χονδρεμπόρων και χονδρεμπορικών επιχειρήσεων πώλησης οπωροκηπευτικών και αλιευτικών προϊόντων, στο οποίο είναι υποχρεωτική η εγγραφή των χονδρεμπόρων του νομού.

Με τα στοιχεία του Μητρώου ενημερώνεται υποχρεωτικά η Περιφέρεια και το Υπουργείο Ανάπτυξης - Γενική Γραμματεία Εμπορίου. Με βάση τα στοιχεία αυτά τηρείται στο Υπουργείο Ανάπτυξης - Γενική Γραμματεία Εμπορίου Γενικό Μητρώο χονδρεμπόρων και χονδρεμπορικών επιχειρήσεων πώλησης οπωροκηπευτικών και αλιευτικών προϊόντων όλης της χώρας.

Με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης ρυθμίζεται κάθε θέμα σχετικά με τα μητρώα χονδρεμπόρων και χονδρεμπορικών επιχειρήσεων πώλησης οπωροκηπευτικών και αλιευτικών προϊόντων όπως: τρόπος τήρησης αυτών, δυνατότητα πρόσβασης στα μητρώα, όροι και προϋποθέσεις άσκησης του χονδρεμπορίου, ετήσιος κύκλος εργασιών, αποθήκες, απόσταση από χώρους κυκλοφοριακής συμφόρησης και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια.

2. Επιβάλλεται η έκδοση τριπλότυπου δελτίου αποστολής ή τριπλότυπου δελτίου αποστολής - τιμολογίου, ή η λήψη και ύπαρξη αντιτύπων των στοιχείων αυτών για τη διακίνηση οπωροκηπευτικών και αλιευτικών προϊόντων προς και από τις λαϊκές αγορές από τους παραγωγούς ή επαγγελματίες, καθώς και η έκδοσή του από κάθε τρίτο που πωλεί οπωροκηπευτικά και αλιευτικά προϊόντα σε πωλητές λαϊκών αγορών.

Με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης καθορίζονται οι λεπτομέρειες έκδοσης του δελτίου ή της λήψης και της ύπαρξης αντιτύπων του, εκτός από εκείνες που προβλέπονται από τις διατάξεις του Κ.Β.Σ. (Π.Δ. 186/1992), οι αρμόδιες υπηρεσίες ελέγχου και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια. Άρθρο 7δ

Για την επίτευξη μεγαλύτερης διαφάνειας και αποτελεσματικότερου έλεγχου κατά την εμπορία και διακίνηση των οπωροκηπευτικών και αλιευτικών προϊόντων εγχώριας παραγωγής, από τον παραγωγό μέχρι τον καταναλωτή, ως προς την τιμή αγοράς, την ποιότητα, την ποσότητα και την προέλευση του προϊόντος και την άμεση συσχέτιση των αναγκαίων παραστατικών, θεσπίζεται η υποχρέωση αναγραφής πληρέστερων στοιχείων που κρίνονται αναγκαία για τη διασφάλιση της διαφάνειας αυτής στα προβλεπόμενα παραστατικά, τόσο επί των σχετικών δελτίων αποστολής οπωροκηπευτικών και αλιευτικών προϊόντων όσο και επί των τιμολογίων αγοραπωλησίας αυτών και, ακόμη, καθιερώνονται ενδείξεις σήμανσης επί της συσκευασίας αυτών.

Με αγορανομική διάταξη του Υπουργού Ανάπτυξης ρυθμίζεται κάθε θέμα σχετικό με την παραπάνω πληρέστερη αναγραφή των στοιχείων, πέραν των δεδομένων που απαιτούνται από τις διατάξεις του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων (Π.Δ.186/1992), επί των δελτίων αποστολής και τιμολογίων αγοραπωλησίας οπωροκηπευτικών και αλιευτικών προϊόντων και για την αναγραφή ενδείξεων σήμανσης επί της συσκευασίας του είδους.

Άρθρο 7ε

Με απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας συνιστάται Επιτροπή, με τον ίδιο ως πρόεδρο, που εδρεύει στην έδρα της κάθε περιφέρειας και αποτελείται από έναν εκπρόσωπο: α) κάθε υπηρεσίας των οικείων Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων (τομέας εμπορίου), β) της ΠΑ.Σ.Ε.ΓΕ.Σ., γ) της τοπικής ένωσης δήμων και κοινοτήτων του κάθε νομού, δ) κάθε επιμελητηρίου των νομών αυτής, ε) της πανελλήνιας ομοσπονδίας επαγγελματιών πωλητών λαϊκών αγορών, στ) της πανελλαδικής ομοσπονδίας παραγωγών πωλητών λαϊκών αγορών, ζ) κάθε εμπορικού συλλόγου των πρωτευουσών των νομών και η) του αντιπροσωπευτικότερου σωματείου μικροπωλητών του κάθε νομού.

Έργο της Επιτροπής είναι: α) η παρακολούθηση της τήρησης της νομοθεσίας του υπαίθριου εμπορίου και των λαϊκών αγορών και η εισήγηση στον Υπουργό Ανάπτυξης κάθε πρόσφορου μέτρου για την αποτελεσματικότερη οργάνωση και την εύρυθμη λειτουργία τους, β) η εισήγηση στο Γενικό Γραμματέα Περιφέρειας της πραγματοποίησης σχετικών ερευνών, σεμιναρίων και διαφημιστικών ενεργειών και γ) η εισήγηση για τον καθορισμό του προβλεπόμενου ημερήσιου χρηματικού δικαιώματος που καταβάλλουν οι πωλητές των λαϊκών αγορών, επαγγελματίες και παραγωγοί, κατά περιφέρεια.

Η Επιτροπή συνεδριάζει υποχρεωτικά τουλάχιστον κάθε τέσσερις μήνες και υποβάλλει τις αποφάσεις της στον Υπουργό Ανάπτυξης».

Στρατιωτικό Ποινικό Δίκαιο 10η έκδοση καλλιτεχνικό
Από τον πολιτικώς ενάγοντα στον παριστάμενο για την υποστήριξη της κατηγορίας

ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ