1. Η περίπτωση α’ της παραγράφου 1 του άρθρου 3 του Π.δ. 59/2009 (Α’ 82) αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«α. Να είναι κάτοχοι πτυχίου επαγγελματία χειριστή ελικοπτέρων (Ε/Π) [CPL (Η)] ή κάτοχοι πτυχίου χειριστή εναέριων γραμμών ελικοπτέρου [ATPL (Η)] σε ισχύ, με ικανότητα κυβερνήτη ελικοπτέρου Κ1 [Pilot in Command (PIC)] επί τύπου AS-332 σε ισχύ και ειδικότητα πτήσεως δια οργάνων [IR (Η)] σε ισχύ, ή επί τύπου ΒΚ-117 σε ισχύ και ειδικότητα πτήσεως δια οργάνων [IR (Η)] σε ισχύ, αναγνωρισμένο από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (Υ.Π.Α.), σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία».
2. Η περίπτωση β’ της παραγράφου 1 του άρθρου 3 του Π.δ. 59/2009 (Α’ 82) αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«β. βα. Για τους υποψηφίους χειριστές ελικοπτέρου AS-332:
Να έχουν συνολική πτητική εμπειρία δύο χιλιάδων (2.000) ωρών ως χειριστές ελικοπτέρων, εκ των οποίων χίλιες (1.000) ώρες σε δικινητήρια ή διπλού χειρισμού ελικόπτερα ως κυβερνήτες Κ1 [Pilot in Command (PIC)], τουλάχιστον διακόσιες (200) ώρες επί τύπου AS-332 και πενήντα (50) ώρες νυχτερινών πτήσεων,
ββ. Για τους υποψηφίους χειριστές ελικοπτέρου ΒΚ-117:
Να έχουν συνολική πτητική εμπειρία δύο χιλιάδων (2.000) ωρών ως χειριστές ελικοπτέρων, εκ των οποίων χίλιες (1.000) ώρες σε δικινητήρια ή διπλού χειρισμού ελικόπτερα ως κυβερνήτες Κ1 [Pilot in Command (PIC)], τουλάχιστον τριακόσιες (300) ώρες επί τύπου ΒΚ-117 και πενήντα (50) ώρες νυχτερινών πτήσεων».
3. Η περίπτωση γ’ της παραγράφου 1 του άρθρου 3 του Π.δ. 59/2009 (Α’ 82) αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«γ. Να διαθέτουν επάρκεια της Αγγλικής γλώσσας, η οποία βεβαιώνεται από φορέα πιστοποιημένο από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας με βαθμολογία τουλάχιστον «Τέσσερα (4)» (ελάχιστο επιχειρησιακό επίπεδο (operational level), σύμφωνα με τη νομοθεσία της Υ.Π.Α., όπως ισχύει».