logo-print

Άρθρο 4 - Προεδρικό Διάταγμα 79/2016

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

05/08/2016

Κωδικοποιημένο
Φορολογικός Πολυκώδικας - Σεπτέμβριος 2022

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΑΡΜΠΑΣ

ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΜΑΥΡΙΔΗΣ

 

Διοικητικό Δικονομικό Δίκαιο

1. Μετά το δεύτερο εδάφιο της υποπερίπτωσης 1 της περίπτωσης Α της παραγράφου 2 του άρθρου 6 του Π.δ. 59/2009 (Α’ 82) προστίθεται τρίτο εδάφιο ως ακολούθως:

«Σε περίπτωση που υποψήφιος έχει ειδικότητα πτήσεως δια οργάνων [IR (Η)] σε ισχύ λαμβάνει είκοσι (20) μόρια».

2. Η υποπερίπτωση 2 της περίπτωσης Α της παραγράφου 2 του άρθρου 6 του Π.δ. 59/2009 (Α’ 82) αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«2. Ικανότητα εκπαιδευτή (TRI) σε έναν από τους ανωτέρω τύπους ελικοπτέρων σε ισχύ, λαμβάνουν δέκα πέντε (15) μόρια. Ικανότητα εκπαιδευτή (TRI) και στους δύο ανωτέρω τύπους ελικοπτέρων σε ισχύ, λαμβάνουν τριάντα (30) μόρια. Ικανότητα εξεταστή (TRE) σε έναν από τους ανωτέρω τύπους ελικοπτέρων σε ισχύ, λαμβάνουν είκοσι (20) μόρια. Ικανότητα εξεταστή (TRE) και στους δύο ανωτέρω τύπους ελικοπτέρων σε ισχύ, λαμβάνουν σαράντα (40) μόρια».

3. Η υποπερίπτωση 3 της περίπτωσης Α της παραγράφου 2 του άρθρου 6 του Π.δ. 59/2009 (Α’ 82) αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«3. Προϋπηρεσία σε επιχειρήσεις κατά την τελευταία δεκαπενταετία, το 1/3 της οποίας εντός της τελευταίας δεκαετίας, πριν από την ημερομηνία προκήρυξης πρόσληψης:

α. με κάδο δασοπυρόσβεσης και γενικότερα μεταφοράς εξωτερικών φορτίων

β. εναέριου συντονισμού πυροσβεστικών δυνάμεων

γ. έρευνας και διάσωσης και ως κυβερνήτες χειριστές Ε/Π Κ1 [Pilot in Command (PIC)] που αποδεικνύεται με έγγραφες βεβαιώσεις των Υπηρεσιών στις οποίες υπηρέτησαν, λαμβάνουν για κάθε προϋπηρεσία χωριστά για τις παραπάνω α, β και γ περιπτώσεις, ένα μόριο ανά δέκα (10) ώρες, ενώ ως συγκυβερνήτες χειριστές Ε/Π (Co-Pilot) που αποδεικνύεται με τον ίδιο τρόπο, λαμβάνουν για κάθε προϋπηρεσία χωριστά για τις παραπάνω α, β και γ περιπτώσεις, ένα μόριο ανά πενήντα (50) ώρες. Τυχόν κλασματικά υπόλοιπα μεγαλύτερα ή ίσα του 0,5 προσμετρούνται με ένα (1) μόριο, ενώ σε διαφορετική περίπτωση, δεν λαμβάνονται υπόψη.

Σε περίπτωση ισοψηφίας μεταξύ των υποψήφιων χειριστών, προηγούνται οι έχοντες ικανότητα χειρισμού ως Κ1 [Pilot in Command (PIC)] σε ισχύ και των δύο τύπων ελικοπτέρων (AS-332 και ΒΚ-117), έπονται οι έχοντες την ικανότητα χειρισμού ως Κ1 [Pilot in Command (PIC)] σε ισχύ του ελικοπτέρου AS-332 και στη συνέχεια οι έχοντες την ικανότητα χειρισμού ως Κ1 [Pilot in Command (PIC)] σε ισχύ του ελικοπτέρου ΒΚ-117. Σε περίπτωση νέας ισοψηφίας, προηγούνται οι έχοντες την ειδικότητα πτήσεως δια οργάνων [IR(H)] σε ισχύ. Σε περίπτωση νέας ισοψηφίας προηγούνται οι έχοντες την ικανότητα εξεταστή (TRE) σε ισχύ σε έναν τουλάχιστον από τους δύο τύπους ελικοπτέρων (AS-332 ή ΒΚ-117) και έπονται οι έχοντες την ικανότητα εκπαιδευτή (TRI) σε ισχύ σε έναν τουλάχιστον από τους δύο τύπους ελικοπτέρων (AS-332 ή ΒΚ-117). Σε περίπτωση εκ νέου ισοψηφίας, προηγούνται οι έχοντες περισσότερες ώρες επί Ε/Π AS-332 και τέλος σε περίπτωση πάλι ισοψηφίας, οι έχοντες περισσότερες ώρες επί Ε/Π ΒΚ-117. Σε περίπτωση νέας ισοψηφίας, διενεργείται δημόσια κλήρωση».

Δίκαιο αναγκαστικής εκτελέσεως ΙΙ, 3η έκδ.
Η αναίρεση κατά τον ΚΠολΔ - Ερμηνεία Κατ΄άρθρο - 5η έκδοση
send