logo-print

Άρθρο 1 - Νόμος 3598/2007

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

23/07/2014

Η αναιρετική δίκη με άξονα το άρθρο 573 ΚΠολΔ - Πραγματείες Πολιτικής Δικονομίας Νο 4 - XVIII & 288

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΔΙΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΠΕΣ

Η αστική ευθύνη του οδικού μεταφορέα κατά τη CMR

Άρθρο 1 Χρήση των όρων

Για τους σκοπούς της παρούσας Συμφωνίας: (α) «Σύμβαση» σημαίνει τη Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για το Δίκαιο της Θάλασσας της 10ης Οκτωβρίου 1982,

(β) «Καταστατικό» σημαίνει το Καταστατικό του Διεθνούς Δικαστηρίου για το Δίκαιο της Θάλασσας που προσαρτάται ως Παράρτημα VI της Σύμβασης,

(γ) «Κράτη Μέρη» σημαίνει τα Κράτη Μέρη της παρούσας Συμφωνίας,

(δ) «Δικαστήριο» σημαίνει το Διεθνές Δικαστήριο για το Δίκαιο της Θάλασσας,

(ε) «Μέλος του Δικαστηρίου» σημαίνει εκλεγμένο μέλος του Δικαστηρίου ή πρόσωπο που επελέγη σύμφωνα με το άρθρο 17 του Καταστατικού για τους σκοπούς συγκεκριμένης υπόθεσης,

(στ) «Γραμματέας» σημαίνει τον Γραμματέα του Δικαστηρίου και περιλαμβάνει οποιονδήποτε υπάλληλο του Δικαστηρίου που ενεργεί ως Γραμματέας,

(ζ) «υπάλληλοι του Δικαστηρίου» σημαίνει τον Γραμματέα και άλλα μέλη του προσωπικού της Γραμματείας»,

(η) «Συνθήκη Βιέννης» σημαίνει τη Συνθήκη της Βιέννης για τις Διπλωματικές Σχέσεις της 18ης Απριλίου 1961.

Τεχνητή νοημοσύνη, μεταφορές & ευθύνη των μεταφορέων στο Ελληνικό Δίκαιο
Δικαιοδοσία και Εκτέλεση επί διασυνοριακών ευρπωαϊκών οικογενειακών διαφορών

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

send