logo-print

Άρθρο 7 - Προεδρικό Διάταγμα 42/2017

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

15/05/2017

Κωδικοποιημένο
Η αοριστία των ανακοπών του ΚπολΔ - Δημοσιεύματα ΕπολΔ Νο 29

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΔΙΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΠΕΣ ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Η αναιρετική δίκη με άξονα το άρθρο 573 ΚΠολΔ - Πραγματείες Πολιτικής Δικονομίας Νο 4 - XVIII & 288

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΔΙΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΠΕΣ

Το άρθρο 11 του π.δ 56/2016 αντικαθίσταται ως εξής:

«Αρθρο 11

Κριτήρια Αξιολόγησης της επίδοσης των μαθητών/τριών - Διαδικασίες

1. Για την αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή/της μαθήτριας κατά τετράμηνο ο/η εκπαιδευτικός συνεκτιμά:

α. τη συμμετοχή στη διδακτική - μαθησιακή διαδικασία,

β. την επιμέλεια και το ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο μάθημα,

γ. τις εργασίες που εκπονούνται στο σπίτι ή στο σχολείο,

δ. την επίδοση στις ενδιάμεσες γραπτές, πρακτικές και προφορικές δοκιμασίες,

ε. τις δημιουργικές εργασίες των μαθητών/μαθητριών, εφόσον έχουν ανατεθεί,

στ. τον φάκελο εκπαιδευτικών επιδόσεων και δραστηριοτήτων κάθε μαθητή/ μαθήτριας, όπου αυτός τηρείται.

Στην περίπτωση που λείπουν στοιχεία από τα παραπάνω αναφερθέντα, ο βαθμός του τετραμήνου διαμορφώνεται από τη συνεκτίμηση των υπαρχόντων στοιχείων.

Μαθητής/μαθήτρια που δεν παραδίδει (υποχρεωτική) ατομική εργασία που του/της έχει ανατεθεί βαθμολογείται στην εργασία αυτή με τον κατώτερο βαθμό «κακώς» μηδέν (0).

2. Τα θέματα για τα μαθήματα στα οποία προβλέπεται γραπτή εξέταση στις τελικές εξετάσεις, εξάγονται από την ύλη που ορίζεται ως εξεταστέα για κάθε μάθημα κατά το έτος που γίνονται οι εξετάσεις. Οι ερωτήσεις είναι ανάλογες με εκείνες που έχουν διδαχθεί και σύμφωνες με τις οδηγίες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, διατρέχουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη έκταση της εξεταστέας ύλης, ελέγχουν ευρύ φάσμα διδακτικών στόχων και είναι κλιμακούμενου βαθμού δυσκολίας. Οι μαθητές/ μαθήτριες απαντούν υποχρεωτικά σε όλα τα θέματα.

3. Για κάθε θέμα καθορίζεται συγκεκριμένη βαθμολογία.

Κάθε θέμα δύναται να έχει περισσότερα του ενός ερωτήματα. Κάθε ερώτημα δύναται να αναλύεται σε περισσότερα υποερωτήματα. Σε περίπτωση κατά την οποία ένα θέμα αναλύεται σε ερωτήματα και υποερωτήματα η βαθμολογία που προβλέπεται για αυτό κατανέμεται στις επιμέρους ερωτήσεις. Κατά την ανακοίνωση των θεμάτων καθορίζεται ο βαθμός για κάθε μία από αυτές.

4. Για την αξιολόγηση των εργαστηριακών μαθημάτων και του εργαστηριακού μέρους των μικτών μαθημάτων λαμβάνονται ιδιαιτέρως υπόψη τα εξής:

α) Ο βαθμός εφαρμογής στην πράξη των θεωρητικών γνώσεων του μαθήματος με τη χρήση μεθόδων της σύγχρονης τεχνολογίας.

β) Ο βαθμός στον οποίο ο μαθητής/η μαθήτρια έχει εφαρμόσει κανονισμούς υγιεινής και ασφάλειας κατά την εκτέλεση της εργασίας του/της.

γ) Ο βαθμός στον οποίο χρησιμοποίησε κατάλληλα εργαλεία, όργανα, μηχανήματα και υλικά.

δ) Η ποιότητα του τελικού αποτελέσματος της εργασίας κάθε μαθητή/ μαθήτριας.

ε) Η αξιολόγηση της άσκησης στο εργαστήριο γίνεται συμπληρωματικά με τη μέθοδο της συστηματικής και αντικειμενικής παρατήρησης του μαθητή/της μαθήτριας από τους διδάσκοντες/τις διδάσκουσες και της καταγραφής και διατήρησης των αποτελεσμάτων της παρατήρησης σε πίνακα/φόρμα εργαστηριακής προόδου.

5. Δεν κατατίθεται βαθμολογία για μάθημα ή κλάδο μαθήματος, εάν αποδεδειγμένα και δικαιολογημένα οι διδάσκοντες/ διδάσκουσες δεν διαθέτουν επαρκή στοιχεία για την αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών/ μαθητριών.

6. Δεν κατατίθεται βαθμολογία για τα μαθήματα των Θρησκευτικών και της Φυσικής Αγωγής για όσους μαθητές και μαθήτριες έχουν νομίμως απαλλαγεί από την παρακολούθησή τους οπότε και δεν υπολογίζονται στην εξαγωγή του Γ.Μ.Ο.

7. Με τη λήξη του Α' και του Β' τετραμήνου, κάθε εκπαιδευτικός καταθέτει στον Διευθυντή/στη Διευθύντρια του Σχολείου ή στους εκπαιδευτικούς που έχει ορίσει ο σύλλογος διδασκόντων, ονομαστική κατάσταση για κάθε τάξη ή τμήμα χωριστά με τους βαθμούς επίδοσης των μαθητών/μαθητριών. Εάν από την ονομαστική κατάσταση της προφορικής βαθμολογίας λείπει βαθμός μαθητή/ μαθήτριας, ο διδάσκων/η διδάσκουσα δικαιολογεί την έλλειψη του βαθμού με ενυπόγραφη σημείωση πάνω στην κατάσταση.

8. Με ευθύνη του Διευθυντή/της Διευθύντριας του σχολείου και των υπευθύνων που έχει ορίσει ο σύλλογος διδασκόντων, η προφορική βαθμολογία των μαθητών/ μαθητριών καταχωρίζεται στο ηλεκτρονικό σύστημα μετά από έλεγχο και αντιπαραβολή στο Ατομικό Δελτίο (Α.Δ.) των μαθητών /μαθητριών, όπως προβλέπεται από τις εκάστοτε διατάξεις. Για το Β' τετράμηνο η καταχώριση γίνεται πριν από την έναρξη των τελικών γραπτών εξετάσεων. Μετά την καταχώριση δεν επιτρέπεται καμία μεταβολή. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί λάθος, αυτό διορθώνεται από τον Διευθυντή πριν από την έκδοση των αποτελεσμάτων».

Σημειώσεις επί του νόμου

Σύμφωνα με την παρ. 6 του άρθρου 4 του Ν. 4473/2017, οι διατάξεις του π.δ. 42/2017, πλην του άρθρου 13 και της παραγράφου 7 του άρθρου 14, εφαρμόζονται για το τρέχον σχολικό έτος.

Οι υποχρεώσεις διατροφής στο ιδιωτικό διεθνές δίκαιο

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΟΥΡΤΗΣ

ΔΗΜΟΣΙΟ & ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

Η φορολογική ενημερότητα

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ​

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΤΣΟΣ

send