logo-print

Άρθρο 2 - Νόμος 4487/2017 - Ορισμοί

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

09/08/2017

Υπό κωδικοποίηση
Φορολογικός Πολυκώδικας - Σεπτέμβριος 2022

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΑΡΜΠΑΣ

ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΜΑΥΡΙΔΗΣ

 

Ερμηνεία Υπαλληλικού Κώδικα - Κατ

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΥΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΑΝΔΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΜΑΡΙΑ ΑΝΔΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ
 

1. «Τηλεοπτικός οργανισμός»: ο πάροχος υπηρεσιών τηλεοπτικού περιεχομένου, ο οποίος λειτουργεί στην ελληνική επικράτεια και εκπέμπει μέσω επίγειου δικτύου ψηφιακής ευρυεκπομπής, καλωδιακού δικτύου ή δορυφορικού συστήματος, με ή χωρίς την καταβολή οικονομικού ανταλλάγματος (ελεύθερης ή συνδρομητικής λήψης).

2. «Ηλεκτρονικό σύστημα διάθεσης τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου»: το ηλεκτρονικό σύστημα μέσω του οποίου καταγράφονται και δύνανται να διενεργούνται και εκκαθαρίζονται οι συναλλαγές διάθεσης του διαφημιστικού χρόνου των τηλεοπτικών οργανισμών («Σύστημα»).

3. «Διαφημιστικός χρόνος»: ο χρόνος που διατίθεται από τους τηλεοπτικούς οργανισμούς για τη μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων και την ανάληψη χορηγίας εκπομπής.

4. «Προϊόν»: η προς διάθεση ποσότητα (διάρκεια) διαφημιστικού χρόνου, όπως εκάστοτε καθορίζεται από τον τηλεοπτικό οργανισμό.

5. «Πωλητής διαφημιστικού χρόνου»: ο δημόσιος ή ιδιωτικός τηλεοπτικός οργανισμός που διαθέτει προς πώληση διαφημιστικό χρόνο.

6. «Αγοραστής διαφημιστικού χρόνου»: κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που αγοράζει διαφημιστικό χρόνο.

7. «Συμμετέχων»: κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που διαθέτει ή αγοράζει διαφημιστικό χρόνο.

8. «Ρυθμιστής»: το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (Ε.Σ.Ρ.), που εποπτεύει την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία του Συστήματος.

9. «Διαχειριστής»: το νομικό πρόσωπο το οποίο παρέχει το Σύστημα, την αναγκαία τεχνολογική υποστήριξη και υποδομή για την εύρυθμη οργάνωση και λειτουργία του, την πρόσβαση των συμμετεχόντων σε αυτό, την καταγραφή καθώς και τη δυνατότητα διενέργειας και εκκαθάρισης των συναλλαγών. Στο νομικό αυτό πρόσωπο συμμετέχουν ως εταίροι ή μέλη οι αντιπροσωπευτικοί φορείς των τηλεοπτικών οργανισμών, των διαφημιζομένων και των διαφημιστικών επιχειρήσεων, οι οποίοι και ιδρύουν το νομικό πρόσωπο.

10. «Εντολές»: οι δηλώσεις διάθεσης διαφημιστικού χρόνου (εντολές πώλησης) και οι δηλώσεις αγοράς διαφημιστικού χρόνου (εντολές αγοράς) που υποβάλλουν οι συμμετέχοντες μέσω του Συστήματος.

11. «Συναλλαγές»: οι συμφωνίες διάθεσης διαφημιστικού χρόνου στις οποίες περιλαμβάνονται και οι ειδικές συμφωνίες που συνάπτουν οι τηλεοπτικοί οργανισμοί και συναρτώνται με το διαφημιστικό χρόνο, όπως ενδεικτικά η τοποθέτηση προϊόντων και υπηρεσιών, οι συμβάσεις με προμηθευτές για μηνύματα ή χρονοθυρίδες τηλεπώλησης, οι ειδικές συμφωνίες ανταλλαγής σε είδος και οι ανταλλακτικές συμβάσεις μεταξύ επιχειρήσεων Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.

12. «Εκκαθάριση»: Η διαδικασία εκκαθάρισης των συναλλαγών που έχουν καταγραφεί στο Σύστημα ή έχουν διενεργηθεί μέσω αυτού.

Κώδικας Ποινικής Δικονομίας ΙΙ
Διεθνής Εμπορική Διαιτησία Τόμος ΙΙ