logo-print

Άρθρο 8 - Προεδρικό Διάταγμα 86/2017 - Άρθρο 8 Καθήκοντα και αρμοδιότητες Μονίμου Διοικητικού και Εκπαιδευτικού Προσωπικού

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

11/08/2017

Κωδικοποιημένο
Η ελαττωματική καταγγελία και οι συνέπειές της

ΚΩΣΤΗΣ ΜΠΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Τεχνητή νοημοσύνη, μεταφορές & ευθύνη των μεταφορέων στο Ελληνικό Δίκαιο

1. Ο Διοικητής της ΣΔΕΠΝ έχει τις εξής αρμοδιότητες:

α. Είναι υπεύθυνος για την εκπλήρωση της αποστολής της, όπως αυτή καθορίζεται στο άρθρο 2 του παρόντος διατάγματος.

β. Προΐσταται όλου του προσωπικού το οποίο υπηρετεί στη Σχολή και έχει τις αρμοδιότητες, δικαιοδοσίες και ευθύνες Διοικητή Ν. Υπηρεσίας, όπως αυτές καθορίζονται στο π.δ. 210/1993 (Α΄ 89).

γ. Παρέχει κατευθύνσεις για την οργάνωση και διεξαγωγή της εκπαίδευσης στη Σχολή, με βάση τον παρόντα Οργανισμό, τους ΚΕ των σχολείων που διεξάγονται στη ΣΔΕΠΝ και τις οδηγίες του ΓΕΝ.

δ. Καθορίζει και κατευθύνει τις εκάστοτε απαιτούμενες έρευνες και μελέτες για τη βελτίωση ή την αναπροσαρμογή της οργάνωσης και των μεθόδων εκπαίδευσης καθώς και των αντικειμένων των σπουδών. Στο έργο αυτό υποβοηθείται άμεσα από το Εκπαιδευτικό Συμβούλιο (ΕΣ) του οποίου και προεδρεύει.

ε. Παρακολουθεί και βαθμολογεί τις επιδόσεις των σπουδαστών, διαμορφώνοντας ιδία γνώμη από την παρακολούθηση των σπουδών τους λαμβάνοντας υπόψη και τα σχετικά στοιχεία που του υποβάλλονται από τη Διεύθυνση Σπουδών.

στ. Παρακολουθεί και διαπιστώνει προσωπικά την απόδοση και ικανότητα του εκπαιδευτικού προσωπικού και μεριμνά για την τυχόν αντικατάσταση, ανανέωση ή συμπλήρωσή του.

2. Τον Διοικητή απόντα ή κωλυόμενο αντικαθιστά ο Υποδιοικητής, και τούτου κωλυομένου ο αμέσως αρχαιότερος Αξιωματικός ΠΝ του Επιτελείου της ΣΔΕΠΝ.

3. Ο Υποδιοικητής έχει τις εξής αρμοδιότητες:

α. Είναι ο άμεσος βοηθός του Διοικητή έναντι του οποίου ευθύνεται για την άρτια διοικητική και εκπαιδευτική λειτουργία της ΣΔΕΠΝ. Για το σκοπό αυτό παρακολουθεί και συντονίζει το έργο όλων των Διευθύνσεων και Τμημάτων της.

β. Έχει τις γενικές ευθύνες, αρμοδιότητες και δικαιοδοσίες Υποδιοικητή Ν. Υπηρεσίας οι οποίες αναφέρονται στο π.δ. 210/1993 (Α΄ 89).

γ. Είναι μέλος του ΕΣ

δ. Μεριμνά για την ορθή οργάνωση και λειτουργία της βιβλιοθήκης καθώς και για την ανανέωσή της με νέους τίτλους βιβλίων, βοηθούμενος στο έργο του αυτό και από τους Διευθυντές και Τμηματάρχες της Σχολής.

ε. Κατευθύνει, ελέγχει και παρακολουθεί τις δραστηριότητες της υποστήριξης και Διοικητικής Μέριμνας της Σχολής.

4. Τον Υποδιοικητή απόντα ή κωλυόμενο αντικαθιστά ο αρχαιότερος από τους Αξιωματικούς ΠΝ του Επιτελείου της ΣΔΕΠΝ.

5. Ο Διευθυντής Σπουδών έχει τις εξής αρμοδιότητες:

α. Με βάση τις οδηγίες του Διοικητή, οργανώνει, κατευθύνει και συντονίζει την προπαρασκευή και τη διεξαγωγή της εκπαίδευσης και ευθύνεται για την εύρυθμη λειτουργία εκάστου σχολείου που διεξάγεται στη ΣΔΕΠΝ.

β. Παρακολουθεί την υλοποίηση των εβδομαδιαίων προγραμμάτων και εισηγείται αλλαγές σε περιπτώσεις εκτάκτου κωλύματος.

γ. Κατευθύνει, ελέγχει και παρακολουθεί τις εν γένει εκπαιδευτικές δραστηριότητες των Σπουδαστών.

δ. Με βάση τα απαιτούμενα στοιχεία αξιολόγησης των Σπουδαστών και την προσωπική του εμπειρία από την παρακολούθηση της απόδοσης και της δραστηριότητάς τους, συντάσσει τις προβλεπόμενες Εκθέσεις Απόδοσης Σπουδαστών τις οποίες υποβάλλει στο Διοικητή. Επίσης είναι υπεύθυνος για την τήρηση του αρχείου απόδοσης των Σπουδαστών κάθε σειράς.

ε. Εισηγείται για το διορισμό του Έκτακτου Διδακτικού Προσωπικού.

στ. Παρακολουθεί τις διαλέξεις των καθηγητών, τους αξιολογεί όσον αφορά στις ικανότητες παρουσίασης και το περιεχόμενο των παραδόσεών τους και εισηγείται ανάλογα για τη διατήρηση ή διακοπή της συνεργασίας τους, λαμβάνοντας οπωσδήποτε υπόψη και τις αξιολογήσεις των σπουδαστών.

ζ. Ευθύνεται για τη σχεδίαση και εκτέλεση των Πολεμικών Παιγνίων, την ανάλυση και παρουσίαση της κριτικής τους.

η. Ευθύνεται για την οργάνωση των επιτελικών ταξιδιών και των Εκπαιδευτικών Επισκέψεων, κατά περίπτωση, σε συνεργασία με τους λοιπούς αρμοδίους της Σχολής.

θ. Μεριμνά για την κατάρτιση, από πλευράς των καθηγητών, των θεμάτων γραπτών ασκήσεων.

ι. Τηρεί τους φακέλους των γραπτών και προφορικών εξετάσεων της τρέχουσας εκπαιδευτικής σειράς εκάστου σχολείου που διεξάγεται στη ΣΔΕΠΝ, καθώς και το αρχείο εκάστης εκπαιδευτικής σειράς με τα ακόλουθα:

(1) Απολογισμός σχολείου.

(2) Γενικό πρόγραμμα του σχολείου.

(3) Αντίγραφο με τις Βαθμολογίες Σπουδαστών.

ια. Διδάσκει τα προβλεπόμενα, από τους οικείους Κανονισμούς Εκπαίδευσης, μαθήματα.

ιβ. Είναι μέλος και εισηγητής του Εκπαιδευτικού Συμβουλίου.

6. Ο Τμηματάρχης Εκπαίδευσης εκάστου σχολείου της ΣΔΕΠΝ, έχει τις εξής αρμοδιότητες:

α. Συντάσσει και παρακολουθεί την τήρηση όλων των οδηγιών, προγραμμάτων και διαταγών Εκπαίδευσης.

β. Σχεδιάζει και προγραμματίζει, κατά περίπτωση, τα Επιτελικά Ταξίδια και τις Εκπαιδευτικές Επισκέψεις, των σπουδαστών.

γ. Μεριμνά για τη φύλαξη των επιτελικών παραδειγμάτων και των θεμάτων εξετάσεων των Σπουδαστών.

δ. Μεριμνά για την αναθεώρηση και την ανανέωση των επιτελικών παραδειγμάτων και θεμάτων εξετάσεων των Σπουδαστών.

ε. Συντάσσει το γενικό πρόγραμμα εκπαίδευσης κάθε εκπαιδευτικής σειράς με βάση τις αποφάσεις του εκπαιδευτικού συμβουλίου καθώς και τα εβδομαδιαία προγράμματα εκπαίδευσης με βάση τις κατευθύνσεις του Διευθυντή Σπουδών.

στ. Παρακολουθεί την υλοποίηση των εβδομαδιαίων προγραμμάτων και εισηγείται αλλαγές σε περιπτώσεις εκτάκτου κωλύματος.

ζ. Μεριμνά για την έγκαιρη ειδοποίηση των καθηγητών και τη διάθεση των οχημάτων που χρειάζονται για τις μετακινήσεις τους σύμφωνα με τα εβδομαδιαία προγράμματα.

η. Εισηγείται για την αξιολόγηση των σπουδαστών.

θ. Εισηγείται τη συγκρότηση ομάδων σπουδαστών για την επεξεργασία θεμάτων, ασκήσεων, μελετών κλπ.

ι. Διδάσκει τα προβλεπόμενα, από τον οικείο Κανονισμό Εκπαίδευσης, μαθήματα.

ια. Μεριμνά για τα θέματα που αφορούν στην εκπαίδευση αλλοδαπών Σπουδαστών όπως καθορίζεται με διαταγή που εκδίδεται γι’ αυτό το σκοπό.

ιβ. Είναι μέλος και εισηγητής του Εκπαιδευτικού Συμβουλίου.

7. Ο Τμηματάρχης Μελετών εκάστου σχολείου της ΣΔΕΠΝ έχει τις εξής αρμοδιότητες:

α. Παρακολουθεί την εξέλιξη μεθόδων, αρχών και μέσων, εισηγούμενος τυχόν ανάλογες τροποποιήσεις στην ύλη και τον τρόπο εκπαίδευσης των σπουδαστών.

β. Μελετά, ερευνά και εισηγείται θέματα που αφορούν στη διαμόρφωση ενιαίου δόγματος στο τομέα της θαλάσσιας ισχύος, της Ναυτικής Στρατηγικής και της Επιχειρησιακής Σχεδίασης.

γ. Εισηγείται επί των απαιτήσεων εκπαίδευσης για τη σύνταξη του γενικού και αναλυτικού προγράμματος εκπαίδευσης, καθώς και για τις τυχόν απαιτούμενες τροποποιήσεις του οικείου Κανονισμού Εκπαίδευσης.

δ. Χειρίζεται τα οργανωτικά θέματα εκάστου σχολείου καθώς και τα θέματα που σχετίζονται με τον αντίστοιχο Κανονισμό Εκπαίδευσης.

ε. Εισηγείται για κάθε θέμα, τους πλέον κατάλληλους κατά την γνώμη του ομιλητές.

στ. Παρακολουθεί την έκδοση συγγραμμάτων, μελετών ή ανακοινώσεων και εισηγείται στο Διευθυντή Σπουδών για τη συμπλήρωση της βιβλιοθήκης της Σχολής.

ζ. Μεριμνά για την εξαγωγή συμπερασμάτων και σύνταξη στατιστικών στοιχείων αναγκαίων για τη βελτίωση της εκπαίδευσης και με βάση τα αποτελέσματα αυτά εισηγείται οποιαδήποτε τροποποίηση απαιτείται.

η. Είναι ο άμεσος βοηθός του Διευθυντή Σπουδών για τη σχεδίαση, εκτέλεση και παρουσίαση ανάλυσης / κριτικής των Πολεμικών Παιγνίων, κατά περίπτωση.

θ. Διδάσκει τα προβλεπόμενα, από τον οικείο Κανονισμό Εκπαίδευσης, μαθήματα.

ι. Είναι μέλος και εισηγητής του Εκπαιδευτικού Συμβουλίου.

8. Οι Αξιωματικοί Επιτηρητές έχουν τις εξής αρμοδιότητες:

α. Παρακολουθούν τις διαλέξεις των καθηγητών, τους αξιολογούν όσον αφορά τις ικανότητες παρουσίασης και το περιεχόμενο της ομιλίας τους και εισηγούνται ανάλογα στον Διευθυντή Σπουδών.

β. Καθορίζουν και συγκροτούν τους Σπουδαστές σε ομάδες για την επεξεργασία θεμάτων, ασκήσεων, μελετών κ.λπ.

γ. Βοηθούν τον Διευθυντή Σπουδών στην προετοιμασία, εκτέλεση και παρουσίαση της κριτικής των Πολεμικών Παιγνίων.

δ. Παρακολουθούν την υλοποίηση των εβδομαδιαίων προγραμμάτων και εισηγούνται αλλαγές.

ε. Παρακολουθούν λεπτομερώς την εκπαιδευτική δραστηριότητα των Σπουδαστών.

στ. Τηρούν το απουσιολόγιο καθώς και τους φακέλους αξιολόγησης και εισηγούνται επί των Εκθέσεων Απόδοσης των σπουδαστών.

ζ. Διδάσκουν τα προβλεπόμενα, από τους οικείους Κανονισμούς Εκπαίδευσης, μαθήματα.

η. Μεριμνούν για την προετοιμασία των αιθουσών διδασκαλίας και των λοιπών χώρων εκπαίδευσης.

9. Ο Διευθυντής Διοίκησης και Διοικητικής Μέριμνας έχει τις εξής αρμοδιότητες:

α. Είναι άμεσος βοηθός του Υποδιοικητή έναντι του οποίου ευθύνεται για την άρτια διοικητική λειτουργία της Σχολής.

β. Συντονίζει και ελέγχει όλες τις δραστηριότητες των τμημάτων Διοίκησης και Διοικητικής Μέριμνας.

γ. Συνδράμει κατά περίπτωση στο εκπαιδευτικό έργο της Σχολής και υποστηρίζει τη Διεύθυνση Σπουδών για την εύρυθμη λειτουργία της.

δ. Χειρίζεται τα θέματα του Κανονισμού Οργάνωσης και Λειτουργίας της Σχολής (ΚΟΛ/ΣΔΕΠΝ).

10. Ο Τμηματάρχης Διοίκησης έχει τις εξής αρμοδιότητες:

α. Είναι άμεσος βοηθός του Διευθυντή Διοίκησης επί Θεμάτων Διοικητικής λειτουργίας και Ασφάλειας της Σχολής.

β. Παρακολουθεί κατευθύνει και ελέγχει τη διαγωγή και απόδοση του στρατιωτικού και πολιτικού προσωπικού που υπάγεται σ’ αυτόν.

γ. Ασκεί καθήκοντα Αξιωματικού Γενικής Επιστασίας και Ασφάλειας όπως αυτά προβλέπονται από τις Διατάξεις ΠΝ για Ν. Υπηρεσία.

11. Ο Τμηματάρχης Διοικητικής Μέριμνας έχει τις εξής αρμοδιότητες:

α. Είναι ο άμεσος βοηθός του Διευθυντή Διοίκησης - ΔΜ επί Θεμάτων Διοικητικής Μέριμνας.

β. Ευθύνεται για την προετοιμασία των Επιτελικών Ταξιδιών και Εκπαιδευτικών Επισκέψεων των Σπουδαστών (έξοδα μετακινήσεων, τροφοδοσίας, διανυκτέρευσης, εθιμοτυπικών εκδηλώσεων κλπ).

γ. Χειρίζεται τα θέματα Προϋπολογισμού και Εφοδιασμού.

δ. Συνδράμει κατά περίπτωση στο εκπαιδευτικό έργο της Σχολής.

ε. Μεριμνά για τη τήρηση των βιβλίων και εντύπων εξόδων των μικρογραφικών, της γραφικής ύλης και σκευών.

Διοικητική Δικονομία - Συλλογή Διατάξεων

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΤΑΚΤΙΚΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ

Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων και Ευθύνη για Αποζημίωση
send