logo-print

Άρθρο 6 - Απόφαση 205/2013 Αρχής Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών - Επιχειρησιακή Συνέχεια

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

16/01/2014

Κωδικοποιημένο
Διαδίκτυο & τεχνητή νοημοσύνη στο ελληνικό δίκαιο

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΕΚΟΣ

ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΚΑΙΟ

Τεχνητή Νοημοσύνη & ανταγωνισμός

1. Για την εξασφάλιση Επιχειρησιακής Συνέχειας, ο πάροχος υποχρεούται να τηρεί τις ακόλουθες απαιτήσεις:

α) ορίζει το προσωπικό που εμπλέκεται στην περίπτωση που απειλείται η επιχειρησιακή συνέχεια του παρόχου, καθώς και του ρόλου και των αρμοδιοτήτων του προσωπικού αυτού,

β) ορίζει τις συνθήκες κατά τις οποίες ενεργοποιούνται τα μέτρα για την εξασφάλιση της Επιχειρησιακής Συνέχειας και το εξουσιοδοτημένο για την ενεργοποίησή τους προσωπικό,

γ) ορίζει τις διαδικασίες διάχυσης πληροφορίας στο αρμόδιο προσωπικό σχετικά με το εκάστοτε πρόβλημα,

δ) ορίζει τις λειτουργικές διαδικασίες για την ανάλυση και εκτίμηση του προβλήματος,

ε) ορίζει τις ενέργειες κατά προτεραιότητα, τις διαδικασίες και τους πόρους που απαιτούνται για την αποκατάσταση του δικτύου και των υπηρεσιών και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης,

στ) ορίζει τους εκτιμώμενους χρόνους αποκατάστασης (Recovery Time Objectives) σε διαφορετικές συνθήκες βλάβης,

ζ) ορίζει τους τρόπους και στοιχεία επικοινωνίας του προσωπικού του παρόχου με τεχνικούς, προμηθευτές, εργολάβους του παρόχου, με παρόχους άλλων δικτύων καθώς και διαδικασίες συνεργασίας μεταξύ τους, που αφορούν στην υλοποίηση των μέτρων για την εξασφάλιση της Επιχειρησιακής Συνέχειας,

η) ορίζει τις πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα εξοπλισμού αντικατάστασης,

θ) ορίζει την αξιολόγηση των μέτρων που ελήφθησαν για την επίλυση συγκεκριμένου προβλήματος και διαδικασίες αναθεώρησης των μέτρων για την εξασφάλιση της Επιχειρησιακής Συνέχειας.

2. Ο πάροχος προσδιορίζει τα απαιτούμενα μέτρα, με στόχο τη διατήρηση της διαθεσιμότητας του δικτύου και των υπηρεσιών που παρέχονται στο κοινό και τη διατήρηση του υψηλότερου δυνατού επιπέδου υπηρεσιών, για την ανταπόκριση στις απαιτήσεις των δημοσίων Αρχών σε περίπτωση καταστρεπτικής βλάβης ή ανωτέρας βίας.

3. Ο πάροχος ορίζει προσωπικό, το οποίο θα είναι υπεύθυνο για την εκπόνηση και την αναθεώρηση των μέτρων Ανάκαμψης από Καταστροφή.

4. Τα μέτρα για την τήρηση των ανωτέρω απαιτήσεων αναθεωρούνται και αναπροσαρμόζονται από τον πάροχο σε τακτά χρονικά διαστήματα, λαμβάνοντας υπόψη περιστατικά ασφάλειας που ενδεχομένως έλαβαν χώρα κατά το παρελθόν και αποτελέσματα που προκύπτουν από δοκιμές και ασκήσεις.

5. O πάροχος τηρεί καταγεγραμμένα τα μέτρα της προηγούμενης παραγράφου, καθώς και τα ενδιάμεσα αποτελέσματα μεταξύ όλων των σταδίων εκπόνησης των ανωτέρω μέτρων, προκειμένου όλη η διαδικασία να είναι τεκμηριωμένη και πλήρης.

Διεθνής εμπορική διαιτησία - Τόμος Ι -Β έκδοση
Η απόλυση υπό όρο στην ποινική νομοθεσία των ναρκωτικών

ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΉΜΕΣ / ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

ΠΑΥΛΟΣ ΤΟΠΑΛΝΑΚΟΣ

send