logo-print

Άρθρο 10 - Νόμος 2801/2000 - Λοιπές ρυθμίσεις

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

03/03/2000

Υπό κωδικοποίηση
Σύχρονα και κρίσιμα θέματα της συνταγματικής νομολογίας του ελεγκτικού συνεδρίου

ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ / ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Διοικητική Δικονομία - Συλλογή Διατάξεων

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΤΑΚΤΙΚΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ

1. Το εδάφιο Β' της περ. β' της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 2366/1995, όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 13 του ν. 2578/1998, αντικαθίσταται ως εξής:

"Με όμοια απόφαση συγκροτούνται νομοπαρασκευαστικές επιτροπές από κρατικούς λειτουργούς, δικαστές, μέλη Δ.Ε.Π. όλων των βαθμίδων, δικηγόρους, ειδικούς επιστήμονες και δημοσίους υπαλλήλους, έργο των οποίων είναι η κατάρτιση σχεδίων νόμων, προεδρικών διαταγμάτων και κανονιστικών αποφάσεων αρμοδιότητας του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών. Στις επιτροπές αυτές μπορεί να ανατεθεί επίσης η κωδικοποίηση των διατάξεων του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών, σύμφωνα με τη διαδικασία του άρθρου 76 παρ. 6 του Συντάγματος.

Με προεδρικά διατάγματα, που εκδίδονται με πρόταση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών, κωδικοποιούνται περιοδικά σε ενιαίο κείμενο οι κάθε φορά ισχύουσες διατάξεις αρμοδιότητας του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών.

Κατά την κωδικοποίηση επιτρέπεται η μεταβολή της σειράς των άρθρων, παραγράφων και εδαφίων, η διαγραφή, σύμπτυξη ή προσθήκη νέων άρθρων, ως και οποιαδήποτε αναγκαία φραστική μεταβολή, χωρίς αλλοίωση της έννοιας του ισχύοντος κειμένου."

2. α. Ο Γενικός Επιθεωρητής του Σώματος Επιθεωρητών - Ελεγκτών (Σ.Ε.Ε.) Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών (άρθρο 19 του ν. 2671/1998 - ΦΕΚ 289 Α') είναι ανώτατος υπάλληλος, εξομοιούμενος πλήρως για τις μισθολογικές και όλες τις λοιπές συνέπειες με Γενικό Διευθυντή κεντρικών υπηρεσιών των υπουργείων.

Για το Γενικό Επιθεωρητή έχει εφαρμογή η διάταξη της παρ. 3 του άρθρου 15 του ν. 2470/1997 και οι αποδοχές του καταβάλλονται από την υπηρεσία στην οποία ανήκει.

β. Το πρώτο εδάφιο της παραγράφου 2 του άρθρου 19 του τέταρτου μέρους "Σώμα Επιθεωρητών - Ελεγκτών Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών" του ν. 2671/1998 (ΦΕΚ 289 Α') αντικαθίσταται ως εξής:

"2. Το Σώμα Επιθεωρητών - Ελεγκτών (Σ.Ε.Ε.) συγκροτείται από τον Γενικό Επιθεωρητή, ο οποίος είναι μόνιμος δημόσιος υπάλληλος και είκοσι (20) Επιθεωρητές - Ελεγκτές, οι οποίοι είναι είτε υπάλληλοι του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών μόνιμοι ή με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου είτε αποσπώμενοι υπάλληλοι από δημόσιες υπηρεσίες, Ν.Π.Δ.Δ., Ο.Τ.Α., καθώς και από τις ελεγχόμενες υπηρεσίες και οργανισμούς της παραγράφου 5 του άρθρου αυτού του παρόντος νόμου, κατά παρέκκλιση των κειμένων διατάξεων."

3. Στο Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών συνιστώνται δεκαπέντε (15) θέσεις Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.

Προσόντα διορισμού στις θέσεις αυτές ορίζονται τα προβλεπόμενα από την παράγραφο 2 του άρθρου 25 του ν. 1943/1991 (ΦΕΚ 50 Α'). Οι ειδικότητες προσωπικού και η απαιτούμενη επιστημονική εξειδίκευση καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Μεταφορών.

Η πρόσληψη στις ανωτέρω θέσεις θα γίνει με τη διαδικασία των διατάξεων του ν. 2190/1994 (ΦΕΚ 28 Α'), όπως εκάστοτε ισχύουν.

4. Η περίπτωση γ' της παραγράφου 7 του άρθρου 8 του ν. 2366/1995 αντικαθίσταται ως .εξής:

"γ. Η πλήρωση των θέσεων του κλάδου ΔΕ Τεχνικών ειδικότητας ελεγκτών του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών δύναται να γίνει και με μεταφορά πλεονάζοντος προσωπικού από την Ανώνυμη Συγκοινωνιακή Εταιρεία Λεωφορείων (Ε.ΘΕ.Λ. Α.Ε.) ή από την εταιρεία Ηλεκτρικοί Σιδηρόδρομοι Αθηνών-Πειραιώς (Η.Σ.Α.Π. Α.Ε.) ή από την εταιρεία Ηλεκτροκίνητα Λεωφορεία Αθηνών - Πειραιά και Περιχώρων (Η.Λ.Π.Α.Π. Α.Ε.) ή από τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος (Ο.Σ.Ε. Α.Ε.), σε συνιστώμενες προσωποπαγείς θέσεις με δέσμευση ισάριθμων οργανικών θέσεων του κλάδου αυτού, με τα πιο κάτω τυπικά και ουσιαστικά προσόντα:

- να κατέχουν άδεια οδήγησης αυτοκινήτων Β' κατηγορίας,

- να έχουν ηλικία μέχρι και 45 ετών,

- να έχουν προϋπηρεσία ως τεχνίτες αυτοκινήτων στην Ε.ΘΕ.Λ. Α.Ε. ή στην πρώην Ε.Α.Σ. ή στους Η.Σ.Α.Π. Α.Ε. ή στα Η.Λ.Π.Α.Π. Α.Ε. ή στον Ο.Σ.Ε. Α.Ε. πέντε (5) ετών, αν έχουν απολυτήριο μέσης εκπαίδευσης (ΔΕ) ή δέκα (10) ετών αν έχουν απολυτήριο υποχρεωτικής εκπαίδευσης.

δ. Οι ελεγκτές, που μεταφέρονται σύμφωνα με τις ρυθμίσεις της παρούσας, δύνανται να ασχοληθούν και σε εναλλασσόμενο ωράριο (πρωινή - απογευματινή βάρδια), καθώς επίσης και να μετακινούνται και εκτός Νομού Αττικής για ελέγχους πεδίου. Για τις εκτός Νομού Αττικής μετακινήσεις δικαιούνται τις προβλεπόμενες εκτός έδρας αποζημιώσεις.

ε. Ως προϋπηρεσία, για την κατάταξη των μεταφερόμενων σε μισθολογικά κλιμάκια, λαμβάνεται αποκλειστικά η πραγματική υπηρεσία στην πρώην Ε.Α.Σ., στον Ο.Α.Σ.Α., στην Ε.ΘΕ.Λ. Α.Ε., στους Η.Σ.Α.Π. Α.Ε., στο Η.Λ.Π.Α.Π. Α.Ε. και στον ΟΣΕ Α.Ε., εφαρμοζομένων, κατά τα λοιπά, των διατάξεων του άρθρου 20 του ν. 2515/1997 (ΦΕΚ 154 Α').

στ. Με απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και Μεταφορών και Επικοινωνιών καθορίζονται η διαδικασία μεταφοράς και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια για την εφαρμογή του παρόντος.

ζ. Η μεταφορά του παραπάνω προσωπικού γίνεται με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, Οικονομικών και Μεταφορών και Επικοινωνιών, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως."

5. Στην περίπτωση ιβ' του άρθρου 2 του ν.δ. 638/ 1970 (ΦΕΚ 113 Α'), όπως αυτό διαμορφώθηκε με την παρ. 21 του άρθρου 8 του ν. 2366/1995 (ΦΕΚ 256 Α'), προστίθεται υποπερίπτωση IV, που έχει ως εξής:

"IV. για την αποστολή των τέκνων των υπαλλήλων του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών και των υπηρεσιών του τομέα Μεταφορών (Υπηρεσίες Μεταφορών - Επικοινωνιών και ΚΤΕΟ) των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, στις παιδικές κατασκηνώσεις".

6. Οι μεταταχθέντες σε ανώτερο κλάδο, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 155 του π.δ. 611/1977 (Υ.Κ.), μόνιμοι υπάλληλοι του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών, που υπηρετούσαν σε πρώην περιφερειακές υπηρεσίες του, των οποίων οι πράξεις μετάταξης δημοσιεύθηκαν μετά την κατάργηση των ανωτέρω Υπηρεσιών στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, καταλαμβάνουν συνιστώμενες, με απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, προσωποπαγείς θέσεις μόνιμου προσωπικού, άνευ απόληψης διαφοράς αποδοχών για το μέχρι της δημοσίευσης της εν λόγω πράξης διάστημα, εξακολουθούν δε να θεωρούνται αποσπασμένοι στην οικεία νομαρχιακή αυτοδιοίκηση, σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 39 του ν. 2218/1994, όπως αυτό ισχύει.

7. Με απόφαση των Υπουργών Εξωτερικών και Μεταφορών και Επικοινωνιών καθορίζονται οι όροι και προϋποθέσεις, η διαδικασία, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για τη μετατροπή, σε ελληνικές, αδειών οδήγησης που εκδόθηκαν σε κράτη μη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

8. Η αποζημίωση που καθορίστηκε με την αριθμ. 75351/804/14.8.1996 απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών (ΦΕΚ 715 Β') "περί συγκρότησης Επιτροπής αναθεώρησης του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας βάσει του άρθρου 8 παρ. 9 του ν. 2366/1995 (ΦΕΚ 256 Α')", όπως τροποποιήθηκε με την αριθμ. 83719/ 1035/4.11.1996 όμοια απόφαση (ΦΕΚ 1025 Β'), καταβάλλεται και στα αναπληρωματικά μέλη της επιτροπής και τον αναπληρωτή γραμματέα αυτής."

9.. α. Αυτοκίνητα οχήματα δημόσιας χρήσης κάθε κατηγορίας, τα οποία τίθενται σε αντικατάσταση άλλων αντίστοιχης κατηγορίας, εφόσον διαπιστωθεί ότι, το αντικατασταθέν αυτοκίνητο όχημα κυκλοφορεί κατά παράβαση των ισχυουσών διατάξεων, με απόφαση του οικείου νομάρχη κατάσχεται το παρανόμως κυκλοφορούν αυτοκίνητο και αφαιρούνται η άδεια κυκλοφορίας και οι κρατικές πινακίδες αυτού, ενώ ανακαλείται οριστικά το δικαίωμα άδειας κυκλοφορίας, ως δημόσιας χρήσης, του νομίμως κυκλοφορούντος αυτοκινήτου οχήματος, αν στοιχεία αυτού χρησιμοποιήθηκαν, καθ' οιονδήποτε τρόπο, για τη θέση σε κυκλοφορία του παρανόμως κυκλοφορούντος αυτοκινήτου δημόσιας χρήσης.

β. Αυτοκίνητα οχήματα κάθε κατηγορίας, τα οποία κατά παράβαση των ισχυουσών διατάξεων κυκλοφορούν ως δημόσιας χρήσης χωρίς να έχουν το δικαίωμα αυτό, με απόφαση του οικείου νομάρχη αφαιρούνται η άδεια κυκλοφορίας και οι κρατικές πινακίδες και ανακαλείται το παρανόμως χορηγηθέν δικαίωμα άδειας κυκλοφορίας ως δημόσιας χρήσης και το αυτοκίνητο όχημα κατάσχεται.

γ. Στα εδάφια της παραγράφου αυτής δεν έχουν εφαρμογή οι διατάξεις του α.ν. 261/1968 (ΦΕΚ 12 Α').

10 α. Από της ισχύος του παρόντος και εφεξής σε περίπτωση αναγκαστικής κατάσχεσης και πλειστηριασμού αυτοκινήτου δημόσιας χρήσης κάθε κατηγορίας, το αυτοκίνητο μετά της άδειας κυκλοφορίας σαν δημόσιας χρήσης μεταβιβάζεται στον υπερθεματιστή αυτού.

Ο υπερθεματιστής υποχρεούται μέσα σε ανατρεπτική προθεσμία έξι (6) μηνών από την ημερομηνία της κατακυρωτικής πράξης πλειστηριασμού να εκδώσει άδεια κυκλοφορίας στο όνομά του, εφόσον έχει τις από τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις προβλεπόμενες προϋποθέσεις, ανάλογα με το εκπλειστηριασθέν δημόσιας χρήσης αυτοκίνητο όχημα.

Σε περίπτωση που ο υπερθεματιστής δεν έχει τις προβλεπόμενες προϋποθέσεις για να εκδώσει άδεια κυκλοφορίας στο όνομά του, υποχρεούται μέσα στην ίδια προθεσμία να το μεταβιβάσει μετά της άδειας κυκλοφορίας σαν δημόσιας χρήσεως, σε πρόσωπο που να έχει τις προϋποθέσεις απόκτησης αυτού. Εάν παρέλθει η προθεσμία αυτή και το αυτοκίνητο δημόσιας χρήσης δεν έχει μεταβιβασθεί, το δικαίωμα άδειας δημόσιας χρήσης χάνεται, εάν πρόκειται για ολόκληρο ποσοστό, ενώ εάν πρόκειται για ιδανικό μερίδιο, ανεξαρτήτως ποσοστού, μεταβιβάζεται στο συνιδιοκτήτη αυτού, εφαρμοζομένων αναλόγως των διατάξεων του ν.δ. 1061/1971 (ΦΕΚ 270 Α ).

β. Σε περίπτωση αφαίρεσης κατοχής αυτοκινήτου οχήματος δημόσιας χρήσης, από τον διατηρήσαντα την κυριότητα αυτού πωλητή, εφόσον η άδεια κυκλοφορίας είχε εκδοθεί στο όνομα του κατόχου, στον τέως κάτοχο του αφαιρεθέντος αυτοκινήτου (φυσικό ή νομικό πρόσωπο) παρέχεται νέα άδεια κυκλοφορίας αυτοκινήτου δημόσιας χρήσης, ίδιας κατηγορίας με το αφαιρεθέν, εφόσον είναι επαγγελματίας αυτοκινητιστής ή επαγγελματίας οδηγός αυτοκινήτου, προσκομίσει δε νέο αυτοκίνητο και υποβάλει όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την έκδοση της νέας άδειας κυκλοφορίας μέσα σε ανατρεπτική προθεσμία ενός (1) έτους από την ημερομηνία της αφαίρεσης. Μετά την παρέλευση του χρονικού αυτού διαστήματος το δικαίωμα απόλλυται αυτοδικαίως.

γ. Από της ισχύος του παρόντος καταργούνται οι διατάξεις των παραγράφων 3 και 4 του άρθρου 31 του ν.δ. 3334/1955 (ΦΕΚ 254 Α') και το άρθρο 16 του ν.1959/1991.

11. Στο άρθρο 1 του ν.δ. 304/1969 (ΦΕΚ 195 Α') προστίθεται εδάφιο ια', ως εξής:

Ία. Φορείς παροχής υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης, όπως αυτοί καθορίζονται στην περίπτ. ζ' του άρθρου 2 του π.δ. 285/1998 (ΦΕΚ 207 Α'), αποκλειστικά εντός του χώρου των αεροδρομίων."

12. Τα επιβαλλόμενα από την Ε.Ε.Τ.Τ. πρόστιμα και οι χρηματικές ποινές, κάθε είδους, καθώς και οι καθυστερούμενες οφειλές προς αυτή, εισπράττονται σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων (Κ.Ε.Δ.Ε.).

13. Στο άρθρο 13 του ν. 2465/1997 προστίθεται παρ. 6 ως εξής:

"6. Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας δύναται επίσης να καταρτίζει, να οργανώνει και να εκτελεί, επ' αμοιβή ή χωρίς αμοιβή, όταν προβλέπεται από διακρατική συμφωνία, προγράμματα εισαγωγικής εκπαίδευσης, επιμόρφωσης και εξειδίκευσης, για οποιοδήποτε άλλο θέμα πολιτικής αεροπορίας στο προσωπικό ημεδαπών ή αλλοδαπών κρατικών ή ιδιωτικών φορέων, που έχουν άμεσα ή έμμεσα σχέση με αεροπορικές δραστηριότητες.

Κατά τα λοιπά ισχύουν οι ρυθμίσεις της προηγούμενης παραγράφου."

14. Από την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού, της Διεύθυνσης Πτητικών Προτύπων και των Τμημάτων της Πτητικής Ικανότητας Αεροσκαφών και της Πτητικής Λειτουργίας Αεροσκαφών της Κεντρικής Υπηρεσίας της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών, που προβλέπονται στο άρθρο 6 του π.δ. 56/1989 "Οργανισμός της Υ.Π.Α. του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών" (ΦΕΚ 28 Α'), προΐστανται:

α) της Διεύθυνσης Πτητικών Προτύπων, μόνιμος υπάλληλος εκ των κλάδων ΠΕ6 Αεροναυπηγών Μηχανικών ή ΠΕ9 Μηχανολόγων ή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ή ΠΕ1 Αερολιμενικών με πτυχίο επιμελητή πτήσεων ή με πτυχίο χειριστή αεροσκαφών ή ΠΕ2 Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας ή ΠΕ4 Ηλεκτρονικών με πτυχίο χειριστή αεροσκαφών,

β) του Τμήματος Πτητικής Ικανότητας Αεροσκαφών της Διεύθυνσης Πτητικών Προτύπων, μόνιμος υπάλληλος εκ των κλάδων ΠΕ6 Αεροναυπηγών Μηχανικών ή ΠΕ9 Μηχανολόγων ή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών,

γ) του Τμήματος Πτητικής Λειτουργίας Αεροσκαφών της Διεύθυνσης Πτητικών Προτύπων, μόνιμος υπάλληλος εκ των κλάδων ΠΕ1 Αερολιμενικών με πτυχίο επιμελητή πτήσεων ή με πτυχίο χειριστή αεροσκαφών ή ΠΕ2 Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας ή ΠΕ4 Ηλεκτρονικών με πτυχίο χειριστή αεροσκαφών.

Η ανωτέρω διάταξη μπορεί να τροποποιείται εφεξής με προεδρικό διάταγμα.

15. α. Η περ. ζ' της παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 2518/1997 (ΦΕΚ 164 Α') αντικαθίσταται ως εξής:

"ζ. Έλεγχο ασφάλειας πληρωμάτων, επιβατών, χειραποσκευών, αποσκευών, φορτίου και ταχυδρομικού υλικού σε αερολιμένες και λιμένες, καθώς και έλεγχο πρόσβασης στους χώρους και, εν γένει, τις εγκαταστάσεις αυτών, μετά από έγκριση της αρμόδιας αεροπορικής ή λιμενικής αρχής."

β. Στο άρθρο 24 του ν.δ. 714/1970 (ΦΕΚ 238 Α') προστίθεται παρ. 2 ως εξής:

'2. Τα θέματα προστασίας της ασφάλειας, της κανονικότητας και της αποτελεσματικότητας των πτήσεων, που εξυπηρετούνται από ή μέσω των Ελληνικών Αερολιμένων, καθώς και τα μέτρα για την αποτροπή και την αντιμετώπιση έκνομων ενεργειών που στρέφονται κατά προσώπων, κτιρίων, αεροναυτικών εγκαταστάσεων, αεροσκαφών και εξοπλισμού ρυθμίζονται στον Εθνικό Κανονισμό Ασφάλειας Πολιτικής Αεροπορίας, ο οποίος κυρώνεται με απόφαση των Υπουργών Δημόσιας Τάξης και Μεταφορών και Επικοινωνιών.

Στον ανωτέρω Κανονισμό ρυθμίζονται, ιδίως, η παροχή υπηρεσιών ασφάλειας, ο έλεγχος ασφάλειας των πληρωμάτων, των επιβατών, των χειραποσκευών, των αποσκευών, του φορτίου και του ταχυδρομικού υλικού, ο έλεγχος της πρόσβασης στους αερολιμένες και, εν γένει, τις αεροπορικές εγκαταστάσεις και καθορίζονται για το σκοπό αυτόν οι απαιτούμενες, πέραν των οριζομένων στο ν. 2518/1997, προϋποθέσεις, καθώς επίσης τα προσόντα, η πιστοποίηση, οι υποχρεώσεις, ο τρόπος εποπτείας και ελέγχου όσων παρέχουν τις υπηρεσίες αυτές, οι διοικητικές κυρώσεις για τη μη τήρηση των ως άνω υποχρεώσεων και ο τρόπος επιβολής τους."

16. Συνιστάται στη Μόνιμη Ελληνική Αντιπροσωπεία στην Ευρωπαϊκή Ένωση μία (1) θέση Ελεγκτή Εναέριας Κυκλοφορίας της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, με ισάριθμη μείωση των θέσεων του ίδιου κλάδου στη Μόνιμη Αντιπροσωπεία της Ελλάδας στο Διεθνή Οργανισμό Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO).

Στη συνιστώμενη θέση τοποθετείται υπάλληλος εκ των κλάδων ΠΕ2 ή ΤΕ2 Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας με βαθμό Αρχιελεγκτή ή Προϊσταμένου Ελεγκτή.

Η τοποθέτηση διενεργείται με κοινή απόφαση των Υπουργών Εξωτερικών και Μεταφορών και Επικοινωνιών, ύστερα από γνωμοδότηση του υπηρεσιακού συμβουλίου προσωπικού Υ.Π.Α., για τρία (3) έτη. Με όμοια απόφαση δύναται να γίνει παράταση για τρία (3) ακόμη έτη.

Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εξωτερικών, Οικονομικών και Μεταφορών και Επικοινωνιών καθορίζεται ο τρόπος καταβολής αποδοχών, επιδομάτων, καθώς και του επιδόματος αλλοδαπής του ως ανωτέρου υπαλλήλου.

17. Στο άρθρο 20 παρ. 1 του ν. 2671/1998 (ΦΕΚ 289 Α') και μετά τη λέξη "λεωφορεία* προστίθενται οι λέξεις "ή σιδηροδρομικά οχήματα".

18. Για τη χορήγηση αποδεικτικού φορολογικής ενημερότητας στον Ο.Α.Σ.Α. δεν λαμβάνονται υπόψη οι βεβαιωμένες οφειλές του Ο.Α.Σ.Α. από καταπτώσεις εγγυημένων, από το Ελληνικό Δημόσιο, δανείων, καθώς και οποιεσδήποτε προσαυξήσεις και επιβαρύνσεις που προέρχονται από την ίδια αιτία.

19. Οι εντολές μετακίνησης των υπαλλήλων και λοιπών προσώπων των ΟΣΕ Α.Ε., Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε., Ε.ΘΕ.Λ. Α.Ε., Η.Λ.Π.Α.Π. Α.Ε. και Η.Σ.Α.Π. Α.Ε. εκδίδονται από τον διευθύνοντα σύμβουλο κάθε εταιρείας.

20. Η ρύθμιση της παρ. 2στ του άρθρου 27 του ν. 2668/1998 (ΦΕΚ 268 Α') εφαρμόζεται και για τους υπαλλήλους της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών.

21. Με προεδρικά διατάγματα, που εκδίδονται με πρόταση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών, ρυθμίζονται θέματα σχετικά με την ανάθεση, σε ενδιάμεσους φορείς, συμπεριλαμβανομένων των ιδιωτικών, έργων εφαρμογής μέτρων ή προγραμμάτων τεχνικής βοήθειας και κατάρτισης του χρηματοδοτούμενου, εν μέρει ή συνολικά, από την Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς και τη διαχείριση των αντίστοιχων πόρων, κατά παρέκκλιση των διατάξεων του δημοσίου λογιστικού, των κρατικών προμηθειών των δημοσίων επενδύσεων, της ανάθεσης μελετών και κάθε άλλης σχετικής γενικής ή ειδικής διάταξης.

Τα ειδικά θέματα που αναφέρονται στις προϋποθέσεις και την άρση χορήγησης προκαταβολών στα όργανα και τη διαδικασία ελέγχου της προόδου των έργων και της διαχείρισης των καταβαλλόμενων ποσών, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια, ρυθμίζεται με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και Μεταφορών και Επικοινωνιών.

22. Στο άρθρο 4 παρ. 1 εδ. δ' του ν. 813/1976, όπως αυτός τροποποιήθηκε από το άρθρο 3 του ν. 2235/1994 και κωδικοποιήθηκε με το π.δ. 34/1995 μετά τη φράση "οι μισθώσεις χώρων εντός συνοριακών σταθμών ή περιοχών λιμένων ή αεροδρομίων" προστίθεται: "περιλαμβανομένων και των χώρων εντός σταθμών και λοιπών εγκαταστάσεων των ηλεκτρικών σιδηροδρόμων".

O τόπος παροχής - Συμβολές Αστικού Δικαίου Νο 11

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΟΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Εγχειρίδιο Εργατικού Δικαίου - Ατομικές Εργασιακές Σχέσεις Η έκδοση
send