1. Στην αρχή της παρ. 8 του άρθρου 9 του Ν. 2251/1994 μετά τη φράση «Η διαφήμιση προσδιορίζει άμεσα ή έμμεσα» προστίθενται οι λέξεις «ή υπονοεί» και διαγράφεται η λέξη «ομοειδών».
2. Στην παρ. 8 του άρθρου 9 αφαιρείται η λέξη «και» από το στοιχείο γ) και μετά το στοιχείο δ) προστίθενται στοιχεία ε) και στ) που έχουν ως ακολούθως:
«ε) για προϊόντα με ονομασία προέλευσης, αφορά σε κάθε περίπτωση προϊόντα με την ίδια ονομασία προέλευσης και
στ) δεν παρουσιάζει ένα αγαθό ή μια υπηρεσία ως απομίμηση ή αντίγραφο αγαθού ή υπηρεσίας που φέρουν σήμα κατατεθέν ή εμπορική επωνυμία».
3. Μετά την παρ. 8 του άρθρου 9 του Ν. 2251/1994 προστίθεται παράγραφος 8α που έχει ως ακολούθως:
«8α. Κάθε συγκριτική διαφήμιση που αναφέρεται σε ειδική προσφορά επιτρέπεται εφόσον επισημαίνει με σαγή τρόπο την ημερομηνία κατά την οποία λήγει η προσφορά ή, εφόσον χρειάζεται, ότι η ειδική προσφορά εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και υπηρεσιών. Στην περίπτωση που η ειδική προσφορά δεν έχει αρχίσει ακόμη, πρέπει επίσης να επισημαίνεται η ημερομηνία έναρξης της περιόδου κατά την οποία ισχύουν η ειδική τιμή ή άλλοι ειδικοί όροι».