logo-print

Άρθρο 3 - Κοινή Υπουργική Απόφαση Ζ1-496/2000 - Τροποποίηση των διατάξεων για τη συγκριτική διαφήμιση

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

18/12/2000

Μη κωδικοποιημένο
Δικαστικός Έλεγχος της Συνταγματικότητας των Νόμων και Ερμηνεία του Συντάγματος

Ευάγγελος Βενιζέλος

ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ / ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Αγωγή περί κλήρου

1. Στην αρχή της παρ. 8 του άρθρου 9 του Ν. 2251/1994 μετά τη φράση «Η διαφήμιση προσδιορίζει άμεσα ή έμμεσα» προστίθενται οι λέξεις «ή υπονοεί» και διαγράφεται η λέξη «ομοειδών».

2. Στην παρ. 8 του άρθρου 9 αφαιρείται η λέξη «και» από το στοιχείο γ) και μετά το στοιχείο δ) προστίθενται στοιχεία ε) και στ) που έχουν ως ακολούθως:

«ε) για προϊόντα με ονομασία προέλευσης, αφορά σε κάθε περίπτωση προϊόντα με την ίδια ονομασία προέλευσης και

στ) δεν παρουσιάζει ένα αγαθό ή μια υπηρεσία ως απομίμηση ή αντίγραφο αγαθού ή υπηρεσίας που φέρουν σήμα κατατεθέν ή εμπορική επωνυμία».

3. Μετά την παρ. 8 του άρθρου 9 του Ν. 2251/1994 προστίθεται παράγραφος 8α που έχει ως ακολούθως:

«8α. Κάθε συγκριτική διαφήμιση που αναφέρεται σε ειδική προσφορά επιτρέπεται εφόσον επισημαίνει με σαγή τρόπο την ημερομηνία κατά την οποία λήγει η προσφορά ή, εφόσον χρειάζεται, ότι η ειδική προσφορά εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και υπηρεσιών. Στην περίπτωση που η ειδική προσφορά δεν έχει αρχίσει ακόμη, πρέπει επίσης να επισημαίνεται η ημερομηνία έναρξης της περιόδου κατά την οποία ισχύουν η ειδική τιμή ή άλλοι ειδικοί όροι».

Το μέτρο απόδειξης στην πιθανολόγηση ΕΠολΔ 30
Διοικητική Δικονομία - Συλλογή Διατάξεων

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΤΑΚΤΙΚΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ