logo-print

Άρθρο 5 - Νόμος 3579/2007

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

23/07/2014

Εμπράγματο δίκαιο, 3η έκδ., 2025
Τεχνητή Νοημοσύνη & ανταγωνισμός

ΑΡΘΡΟ 5

Η ΜΕΣΠΕ θα εγκρίνει τους όρους αναφοράς και τα τεύχη δημοπράτησης για τις απαραίτητες μελέτες (σκοπιμότητας, σχεδιασμού, περιβαλλοντολογικών επιπτώσεων, χρηματοδοτικών μελετών κ.α.), καθώς και για την υλοποίηση του Έργου, συμπεριλαμβανομένων των βασικών τεχνικών του δεδομένων. Η μελέτη σχεδιασμού θα περιλαμβάνει μία μελέτη σκοπιμότητας, η οποία θα καθορίσει επίσης εάν η υφισταμένη οδική γέφυρα πληροί τους σύγχρονους κανονισμούς ασφαλείας και δύναται να συνεχίσει να χρησιμοποιείται, ή εάν είναι απαραίτητο η δεύτερη συνοριακή οδική γέφυρα να εξυπηρετεί και τις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας. Οι απαραίτητες μελέτες θα αντιμετωπίσουν το ζήτημα της διασφάλισης ότι η κατασκευή της γέφυρας δεν θα επηρεάσει τη ροή του ποταμού Έβρου / Meric καθ' οιονδήποτε τρόπο και θα λάβει υπόψη την ανάγκη της αποκατάστασης της κοίτης και των όχθων στην προ της κατασκευής της γέφυρας κατάστασης τους. Τα Συμβαλλόμενα Μέρη αναθέτουν στην ελληνική κρατική εταιρεία «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» και στην Τουρκική Αρχή Αυτοκινητοδρόμων το καθήκον της από κοινού σύνταξης των προαναφερθέντων τευχών δημοπράτησης, στη βάση ενός Μνημονίου Κατανόησης, το οποίο θα συναφθεί μεταξύ των δύο αυτών νομικών προσώπων. Η ΜΕΣΠΕ θα είναι επίσης αρμόδια για το συντονισμό των αναγκαίων δραστηριοτήτων που αποσκοπούν στην απρόσκοπτη ανάπτυξη των εργασιών.

Αοριστία και Νομική Αβασιμότητα της Αγωγής
Σύχρονα και κρίσιμα θέματα της συνταγματικής νομολογίας του ελεγκτικού συνεδρίου

ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ / ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ