logo-print

Άρθρο 5 - Υπουργική Απόφαση 56885/2014 - Καταστήματα STOCK και OUTLET

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

19/11/2014

Κωδικοποιημένο
Σεμινάριο: Το δίκαιο της πώλησης κατά τον ΑΚ και την CISG
Σεμινάριο: Το δίκαιο της πώλησης κατά τον ΑΚ και την CISG

1. Χαρακτηρίζονται ως καταστήματα STOCK ή OUTLET τα καταστήματα λιανικής πώλησης των προϊόντων εκείνων που ανήκουν σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω κατηγορίες:

(α) αποθέματα προηγούμενων εμπορικών περιόδων (σεζόν)

(β) αποθέματα παλαιάς μόδας

(γ) αποθέματα καταργημένων ή παλαιών ή μη εμπορεύσιμων εμπορικών κωδικών

(δ) αποθέματα παλαιών εμπορικών σειρών

(ε) παλαιά εν γένει αποθέματα

(στ) είδη ξεπερασμένης τεχνολογίας και καταναλωτικών συνηθειών

(ζ) είδη πλεονάζουσας παραγωγής

(η) είδη που επιστράφηκαν και/ή αποθέματα λόγω ακύρωσης παραγγελιών

(θ) είδη που ανήκουν σε δοκιμαστικές ή πειραματικές σειρές ή είναι δείγματα.

2. Επιπλέον των ανωτέρω ειδών τα καταστήματα STOCK επιτρέπεται να πωλούν μεταχειρισμένα και ελαττωματικά προϊόντα.

3. Τα χαρακτηριζόμενα ως καταστήματα STOCK ή OUTLET, για να λειτουργήσουν, θα πρέπει να έχουν προβεί σε έναρξη εργασιών ως καταστήματα STOCK ή ως καταστήματα OUTLET στις αρμόδιες Δ.Ο.Υ.

4. Τα καταστήματα STOCK ή OUTLET υποχρεούνται να αναγράφουν στις πινακίδες που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις: (α) την παλαιά τιμή πώλησης, διαγραμμένη και (β) τη νέα μειωμένη τιμή πώλησης, με τρόπο που να επικοινωνεί στον καταναλωτή τη σαφή διάκριση μεταξύ των δύο αυτών τιμών. Προαιρετικά, επιτρέπεται να αναγράφεται εντός του καταστήματος και σε κάθε άλλη εμπορική επικοινωνία με τον καταναλωτή το ποσοστό της μείωσης. Στις περιόδους εκπτώσεων ή προσφορών, κατά το άρθρο 3 της παρούσας, τα καταστήματα αυτά υποχρεούνται να εμφανίζουν στις πινακίδες όλες τις ενδιάμεσες τιμές διαγραμμένες και, με έντονη γραφή, τη νέα μειωμένη τιμή διάθεσης και να αναγράφουν σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία μόνο τις λέξεις «εκπτώσεις», «προσφορές».

5. Σε κάθε περίπτωση τα καταστήματα STOCK ή OUTLET υποχρεούνται να αναφέρουν στις πινακίδες τους και σε κάθε επικοινωνία με τον καταναλωτή, μαζί με την τιμή του προϊόντος και το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του, κατά τις διακρίσεις των παραγράφων 1 και 2, σε περίπτωση δε ελαττωματικού προϊόντος, το ελάττωμα θα σημειώνεται κατά τρόπο σαφή επί του προϊόντος.

Συλλογικό εργατικό δίκαιο - 3η έκδοση

ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Μεσιτεία Ακινήτων - Δημοσιεύματα ΕπΑΚ Νο 5