logo-print

Παράρτημα ΙΙ - Ενδεικτικές κατευθύνσεις για τον κώδικα δεοντολογίας

• Εάν δεν επιχειρείται σύγκριση τιμών, θα πρέπει να αποφεύγεται η χρήση λέξεων, φράσεων, εικόνων ή συμβόλων που υπό κανονικές συνθήκες είναι πιθανόν να δώσει στους καταναλωτές την εντύπωση ότι γίνεται σύγκριση τιμών.

• Οι μειώσεις τιμής γίνονται επί της ήδη αναγραμμένης τιμής για προϊόν που διατίθεται στο ίδιο κατάστημα ή υποκατάστημα.

• Εάν η μείωση τιμής ισχύει μόνον για καταναλωτές που διαθέτουν κάρτα πιστότητας του καταστήματος, τότε θα πρέπει να αναγράφεται καθαρά στην επικοινωνία μείωσης τιμής ότι αυτή ισχύει μόνον σε συνδυασμό με την χρήση της κάρτας. Επίσης, εάν η μείωση τιμής ενός προϊόντος αφορά σε ειδική ομάδα καταναλωτών, τούτο θα πρέπει να αναγράφεται καθαρά δίπλα στην τιμή του προϊόντος.

• Εάν η μειωμένη τιμή ισχύει για συγκεκριμένο τύπο προϊόντος ως προς το μέγεθος ή το χρώμα κ.λ.π., θα πρέπει να υπάρχει σαφής αναφορά ότι «είναι διαθέσιμο σε άλλα χρώματα χωρίς έκπτωση», «είναι διαθέσιμο σε αυξημένη τιμή» κ.ο.κ.

• Εάν διαφημίζεται ότι όλα τα αγαθά είναι σε έκπτωση (π.χ., στην μισή τιμή), όμως μεμονωμένα αντικείμενα που παρατίθενται σε πώληση για ειδικό σκοπό φέρουν τιμές άλλου πωλητού, τότε τα αντικείμενα αυτά πρέπει να εξαιρούνται σαφώς στην διαφήμιση
(ανακοίνωση).

• Εάν η συσκευασία φέρει μείωση τιμής, τότε αυτή θα πρέπει να αποτυπώνεται σε αντίστοιχη ένδειξη επί της πινακίδας.

• Για τα εποχικά προϊόντα δεν νοείται σύγκριση με τις τιμές που αυτά έχουν όταν είναι εκτός εποχής.

Ερμηνεία Υπαλληλικού Κώδικα - Κατ

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΥΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΑΝΔΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΜΑΡΙΑ ΑΝΔΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ
 

Εργατικό Δίκαιο - Ατομικές εργασιακές σχέσεις - Ε έκδοση

ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΖΕΡΔΕΛΗΣ

send