logo-print

Άρθρο 1 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Βασικές Αρχές

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

01/01/2007

Κωδικοποιημένο
Πολιτειολογία
Δίκαιο συναλλαγματικής, 5η έκδ., 2024

α. Όλες οι διαφημίσεις πρέπει να είναι νόμιμες, ευπρεπείς, έντιμες και να λένε την αλήθεια.

β. Όλες οι διαφημίσεις πρέπει να δημιουργούνται με πνεύμα κοινωνικής ευθύνης και να είναι σύμφωνες με τις αρχές του θεμιτού ανταγωνισμού, όπως είναι γενικά παραδεκτός στις συναλλαγές.

γ. Καμία διαφήμιση δεν πρέπει να κλονίζει την εμπιστοσύνη του κοινού στην διαφημιστική λειτουργία.

Η απόδειξη των δικαιοπαραγωγικών γεγονότων της χρησικτησίας και ο αναιρετικός της έλεγχος, 2025
Εγχειρίδιο Αστικού Δικονομικού Δικαίου, 4η έκδ., 2025
send