logo-print

Άρθρο 1 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Βασικές Αρχές

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

01/01/2007

Κωδικοποιημένο
Συλλογικό Εργατικό Δίκαιο - 6η έκδοση
Δίκαιο Δημοσίων Συμβάσεων

α. Όλες οι διαφημίσεις πρέπει να είναι νόμιμες, ευπρεπείς, έντιμες και να λένε την αλήθεια.

β. Όλες οι διαφημίσεις πρέπει να δημιουργούνται με πνεύμα κοινωνικής ευθύνης και να είναι σύμφωνες με τις αρχές του θεμιτού ανταγωνισμού, όπως είναι γενικά παραδεκτός στις συναλλαγές.

γ. Καμία διαφήμιση δεν πρέπει να κλονίζει την εμπιστοσύνη του κοινού στην διαφημιστική λειτουργία.

Επιτομή Διοικητικού Δικονομικού Δικαίου, 3η έκδ., 2024
Αξίωση αποζημίωσης για διαφυγόντα κέρδη, 2025
send