logo-print

Άρθρο 3 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Τιμιότητα

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

01/01/2007

Κωδικοποιημένο
Η διαιτητική συμφωνία στις διεθνείς συναλλαγές, 2025
Ποινικός Κώδικας Ι (Ν. 4619/2019), 2η έκδ., 2025

α. Η διατύπωση των διαφημίσεων πρέπει να είναι τέτοια, ώστε να μην κάνει κατάχρηση της εμπιστοσύνης του καταναλωτή και να μην εκμεταλλεύεται την έλλειψη πείρας ή γνώσεων του.

β. Επί μέρους στοιχεία που μπορεί να επηρεάσουν την τελική απόφαση του καταναλωτή πρέπει να επικοινωνούνται με σαφήνεια, ώστε να γίνονται αντιληπτά.

Η αναγκαστική ομοδικία στην πολιτική δίκη, 2η έκδ.,
Διαδίκτυο και Δίκαιο Αποδείξεως, 2024
send