logo-print

Άρθρο 6 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Χρήση Τεχνικών /Επιστημονικών Στοιχείων και Ορολογίας

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

01/01/2007

Κωδικοποιημένο
Ευρωπαϊκή Πολιτική Δικονομία, 2024
Ευρωπαϊκή Πολιτική Δικονομία - Β έκδοση

Οι διαφημίσεις δεν πρέπει:

α. να κάνουν κακή χρήση τεχνικών στοιχείων, όπως αποτελέσματα ερευνών ή περικοπές από τεχνικά και επιστημονικά δημοσιεύματα

β. να χρησιμοποιούν στατιστικά στοιχεία με τρόπο ώστε να αποδίδονται υπερβολικοί ισχυρισμοί στο διαφημιζόμενο προϊόν

γ. να χρησιμοποιούν επιστημονική ορολογία και επιστημονικούς ιδιωματισμούς με σκοπό να παρουσιάσουν τους διαφημιστικούς ισχυρισμούς, ως βασισμένους σε επιστημονικά δεδομένα, που στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν.

Εγχειρίδιο Εργατικού Δικαίου - Ατομικές Εργασιακές Σχέσεις Η έκδοση
Το δίκαιο των αποθεματικών και κερδών επιχειρήσεων, 2025
send