logo-print

Άρθρο 9 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Αναγνώριση Διαφημίσεων

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

01/01/2007

Κωδικοποιημένο
Η επίδραση των Ενωσιακών Ελευθεριών στην ενεργειακή ρύθμιση, 2025
Η επίδραση των Ενωσιακών Ελευθεριών στην ενεργειακή ρύθμιση, 2025

α. Οι διαφημίσεις πρέπει να διακρίνονται ως διαφημίσεις, οποιαδήποτε μορφή κι αν έχουν και οποιοδήποτε μέσο κι αν χρησιμοποιούν. Σε περίπτωση που εμφανίζονται σε μέσο που περιέχει ειδήσεις ή άλλη αρθρογραφία, πρέπει να παρουσιάζονται με τέτοιο τρόπο, ώστε να αναγνωρίζονται εύκολα ως διαφημίσεις και η ταυτότητα του διαφημιζόμενου πρέπει να είναι εμφανής.

β. Οι διαφημίσεις δεν πρέπει να παραπλανούν ως προς τον πραγματικό τους στόχο. Δεν πρέπει να παρουσιάζονται π.χ. σαν έρευνα αγοράς ή έρευνα καταναλωτών όταν ο στόχος τους είναι εμπορικός, όπως η πώληση ενός προϊόντος.

Εγχειρίδιο Αστικού Δικονομικού Δικαίου, 4η έκδ., 2025
Δίκαιο συναλλαγματικής, 5η έκδ., 2024
send