logo-print

Άρθρο 11 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Συγκρίσεις

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

01/01/2007

Κωδικοποιημένο
Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων και Ευθύνη για Αποζημίωση
Δίκαιο αναγκαστικής εκτελέσεως, τόμ. 1, 3η έκδ., 2025

Οι διαφημίσεις που περιέχουν συγκρίσεις πρέπει να σχεδιάζονται με τέτοιο τρόπο, ώστε η σύγκριση αυτή να μην παραπλανά και να υπόκειται στις αρχές του θεμιτού ανταγωνισμού. Τα στοιχεία σύγκρισης πρέπει να βασίζονται σε δεδομένα που μπορούν να αποδειχθούν και δεν πρέπει να επιλέγονται κακόπιστα και μεροληπτικά.

Εγχειρίδιο Δικαίου Αναγκαστικής Εκτελέσεως, 3η έκδ., 2024
Μεσιτεία Ακινήτων - Δημοσιεύματα ΕπΑΚ Νο 5