logo-print

Άρθρο 11 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Συγκρίσεις

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

01/01/2007

Κωδικοποιημένο
Εγχειρίδιο Αστικού Δικονομικού Δικαίου, 4η έκδ., 2025
Υπηρεσιακά Εγκλήματα, 3η έκδ., 2024

Οι διαφημίσεις που περιέχουν συγκρίσεις πρέπει να σχεδιάζονται με τέτοιο τρόπο, ώστε η σύγκριση αυτή να μην παραπλανά και να υπόκειται στις αρχές του θεμιτού ανταγωνισμού. Τα στοιχεία σύγκρισης πρέπει να βασίζονται σε δεδομένα που μπορούν να αποδειχθούν και δεν πρέπει να επιλέγονται κακόπιστα και μεροληπτικά.

Ο φορολογικός έλεγχος της Α.Α.Δ.Ε. στις τραπεζικές καταθέσεις ως βασικό εργαλείο κατά της φοροδιαφυγής, 2024
Ζητήματα πολυπρόσωπης λογοδοσίας στον Αστικό Κώδικα, 2024