logo-print

Άρθρο Α7 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Παρουσίαση στους μεσάζοντες

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

01/01/2007

Κωδικοποιημένο
Κανονισμός (ΕΕ) 650/2012 - Κανονισμός κληρονομικής διαδοχής, 2024
Η αναγκαστική ομοδικία στην πολιτική δίκη, 2η έκδ.,

Πληροφόρηση των μεσαζόντων

Οι ενέργειες προώθησης πωλήσεων οφείλουν να παρουσιάζονται στους μεσάζοντες με τρόπον ώστε να είναι σε θέση να αξιολογήσουν τις υπηρεσίες και δεσμεύσεις που τους ζητούνται. Θα πρέπει συγκεκριμένα να τους παρέχονται επαρκείς και λεπτομερείς πληροφορίες ως προς:

  • τη διοργάνωση και το αντικείμενο της προώθησης, καθώς και τυχόν προθεσμίες·
  • τις μεθόδους παρουσίασης της προώθησης στον κλάδο και το κοινό·
  • τις προϋποθέσεις συμμετοχής·
  • τις οικονομικές συνέπειες για τους μεσάζοντες·
  • ειδικά καθήκοντα διαχείρισης που τυχόν θα κληθούν να εκπληρώσουν οι μεσάζοντες.

Πληροφορίες στην εξωτερική συσκευασία

Εφόσον υπάρχουν πληροφορίες που ενδιαφέρουν τους μεσάζοντες, όπως καταληκτικές ημερομηνίες ή προθεσμίες, αυτές πρέπει να αναγράφονται στην εξωτερική συσκευασία των προϊόντων που φέρουν προσφορές προώθησης, ώστε οι μεσάζοντες να δύνανται να προβούν στους απαραίτητους ελέγχους των αποθεμάτων τους.

Επιδόσεις στο εξωτερικό Β έκδοση
Τεχνητή Νοημοσύνη & ανταγωνισμός
send