logo-print

Άρθρο Γ2 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Παρουσίαση

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

01/01/2007

Κωδικοποιημένο
Υπηρεσιακά Εγκλήματα, 3η έκδ., 2024
Αοριστία και Νομική Αβασιμότητα της Αγωγής

Οι όροι κάθε προσφοράς οφείλουν να είναι σαφείς ώστε ο καταναλωτής να δύναται να γνωρίζει την ακριβή φύση του προϊόντος που προσφέρεται.

Όταν η παρουσίαση μιας προσφοράς αναφέρεται σε προϊόντα που δεν περιλαμβάνονται στην προσφορά ή όταν απαιτείται η αγορά επιπλέον προϊόντων προκειμένου ο καταναλωτής να δύναται να χρησιμοποιήσει το προϊόν ή την προσφορά, τούτο θα πρέπει να καθίσταται σαφές στην προσφορά.

Θα πρέπει να αποφεύγονται οι μέθοδοι άσκησης έντονης πίεσης που θα μπορούσαν να εκληφθούν ως παρενόχληση.

Μεσιτεία Ακινήτων - Δημοσιεύματα ΕπΑΚ Νο 5
Διεθνής Εμπορική Διαιτησία Τόμος ΙΙ
send