logo-print

Άρθρο Γ7 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Κίνητρα προώθησης

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

01/01/2007

Κωδικοποιημένο
Ο αποκλεισμός εταίρου Ο.Ε. και Ε.Ε., 2025
Ποινικός Κώδικας Ι (Ν. 4619/2019), 2η έκδ., 2025

Το απευθείας μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί κίνητρα προώθησης θα πρέπει να συμμορφώνεται με τις σχετικές διατάξεις του Κεφαλαίου Α, Προώθηση Πωλήσεων.

Συλλογικό Εργατικό Δίκαιο - 6η έκδοση
Επιδόσεις στο εξωτερικό Β έκδοση
send