logo-print

Άρθρο Γ7 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Κίνητρα προώθησης

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

01/01/2007

Κωδικοποιημένο
Επαγγελματικό ποδόσφαιρο, 2η έκδ., 2023

ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΔΙΚΑΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ

Η ανακοπή κατά διαταγής πληρωμής, 5η έκδ., 2024

Το απευθείας μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί κίνητρα προώθησης θα πρέπει να συμμορφώνεται με τις σχετικές διατάξεις του Κεφαλαίου Α, Προώθηση Πωλήσεων.

Η αποζηµίωση από την επιδείνωση της υγείας του παθόντος, 2024
Ευρωπαϊκή Πολιτική Δικονομία, 2024