logo-print

Άρθρο Γ11 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Επιστροφή ελαττωματικών ή φθαρμένων προϊόντων

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

01/01/2007

Κωδικοποιημένο
Πολιτειολογία
Διεθνής Εμπορική Διαιτησία Τόμος ΙΙ

Το κόστος της επιστροφής ελαττωματικών ή φθαρμένων προϊόντων, εφόσον ο καταναλωτής δεν ευθύνεται για την φθορά τους, βαρύνει τον προμηθευτή, αρκεί ο καταναλωτής να έχει ενημερώσει σχετικά εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος.

Οικογενειακό Δίκαιο 9η έκδοση
Η επίδραση των Ενωσιακών Ελευθεριών στην ενεργειακή ρύθμιση, 2025