logo-print

Άρθρο Γ11 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Επιστροφή ελαττωματικών ή φθαρμένων προϊόντων

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

01/01/2007

Κωδικοποιημένο
Η διαιτητική συμφωνία στις διεθνείς συναλλαγές, 2025
Επιτομή Διοικητικού Δικονομικού Δικαίου, 3η έκδ., 2024

Το κόστος της επιστροφής ελαττωματικών ή φθαρμένων προϊόντων, εφόσον ο καταναλωτής δεν ευθύνεται για την φθορά τους, βαρύνει τον προμηθευτή, αρκεί ο καταναλωτής να έχει ενημερώσει σχετικά εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος.

Η καταχρηστική άσκηση εμπράγματου δικαιώματος υπό το πρίσμα της αντιφατικής συμπεριφοράς εκ μέρους του ελληνικού δημοσίου, 2024
Γενικό Διοικητικό Δίκαιο, 2025