logo-print

Άρθρο Γ14 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Σεβασμός προς τις Επιθυμίες των Καταναλωτών

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

01/01/2007

Κωδικοποιημένο
Τα τεκμήρια του κτηματολογικού δικαίου στην πολιτική δίκη, 2025
Η αρχή της οικονομίας της δίκης στις διοικητικές διαφορές, 2025

Όταν ένας καταναλωτής έχει δηλώσει ότι δεν επιθυμεί να λαμβάνει επικοινωνία απευθείας μάρκετινγκ δια της εγγραφής του σε υπηρεσία προτίμησης ή καθ’ οιονδήποτε άλλον τρόπο, η επιθυμία του αυτή θα πρέπει να γίνεται σεβαστή. Οι προμηθευτές που επικοινωνούν διεθνώς με τους καταναλωτές θα πρέπει, όποτε είναι δυνατόν, να διασφαλίζουν ότι κάνουν χρήση της κατάλληλης υπηρεσίας προτίμησης στις αγορές όπου απευθύνουν τις επικοινωνίες τους και να σέβονται την επιθυμία των καταναλωτών να μην λαμβάνουν τέτοιες επικοινωνίες (βλέπε επίσης Γενικές Διατάξεις, Άρθρο 19, Προστασία Προσωπικών Δεδομένων και Ιδιωτικής Ζωής).

Εφόσον υφίσταται σύστημα (π.χ. αυτοκόλλητα γραμματοκιβωτίων) που καθιστά δυνατόν στους καταναλωτές να δηλώσουν την επιθυμία τους να μην λαμβάνουν αλληλογραφία που δεν αναγράφει τον παραλήπτη και την διεύθυνσή του, αυτό θα πρέπει να γίνεται σεβαστό.

Αντίθεση στα χρηστά ήθη και αδικοπρακτική ευθύνη
Οικογενειακό Δίκαιο 9η έκδοση
send