logo-print

Άρθρο Δ2 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Δήλωση ταυτότητας

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

01/01/2007

Κωδικοποιημένο
Ενδοοικογενειακή Βία, 2025
Αλλοδαπές δικαστικές και διαιτητικές αποφάσεις, 2η έκδ., 2024

Εφόσον μια ηλεκτρονική επικοινωνία, απευθυνόμενη σε συγκεκριμένο παραλήπτη, έχει εμπορικό σκοπό, αυτό θα πρέπει να καθίσταται σαφές στην επικεφαλίδα του θέματος και το περιεχόμενο. Οι επικεφαλίδες θέματος οφείλουν να μην παραπλανούν, και να μην αποκρύπτουν την εμπορική φύση της επικοινωνίας.

Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων και Ευθύνη για Αποζημίωση
Κώδικας Ποινικής Δικονομίας ΙΙ (Ν. 4620/2019)
send