logo-print

Άρθρο Δ5 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Αυθόρμητα μηνύματα

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

01/01/2007

Κωδικοποιημένο
Η επίδραση των Ενωσιακών Ελευθεριών στην ενεργειακή ρύθμιση, 2025
Η επίδραση των Ενωσιακών Ελευθεριών στην ενεργειακή ρύθμιση, 2025

Η αυθόρμητη επικοινωνία μάρκετινγκ θα πρέπει να αποστέλλεται με ηλεκτρονικά μέσα μόνον εφόσον είναι δυνατόν να υποτεθεί ευλόγως ότι οι καταναλωτές που θα δεχθούν αυτού του είδους τα μηνύματα θα ενδιαφερθούν για το θέμα τους ή την προσφορά.

Η ηλεκτρονική υποβολή και καταχώριση πράξεων στο λειτουργούν Κτηματολόγιο, 2024
Από τον πολιτικώς ενάγοντα στον παριστάμενο για την υποστήριξη της κατηγορίας

ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ

send