logo-print

Άρθρο Δ5 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Αυθόρμητα μηνύματα

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

01/01/2007

Κωδικοποιημένο
Πολιτική Δικονομία Ε έκδοση
Κώδικας Διοικητικής Δικονομίας, 7η έκδ., 2024

Η αυθόρμητη επικοινωνία μάρκετινγκ θα πρέπει να αποστέλλεται με ηλεκτρονικά μέσα μόνον εφόσον είναι δυνατόν να υποτεθεί ευλόγως ότι οι καταναλωτές που θα δεχθούν αυτού του είδους τα μηνύματα θα ενδιαφερθούν για το θέμα τους ή την προσφορά.

Δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας
Ποινικός Κώδικας Ι (Ν. 4619/2019), 2η έκδ., 2025