logo-print

Άρθρο Δ5 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Αυθόρμητα μηνύματα

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

01/01/2007

Κωδικοποιημένο
Αγωγή περί κλήρου
Δίκαιο πληροφορικής - E έκδοση

Η αυθόρμητη επικοινωνία μάρκετινγκ θα πρέπει να αποστέλλεται με ηλεκτρονικά μέσα μόνον εφόσον είναι δυνατόν να υποτεθεί ευλόγως ότι οι καταναλωτές που θα δεχθούν αυτού του είδους τα μηνύματα θα ενδιαφερθούν για το θέμα τους ή την προσφορά.

Επιδόσεις στο εξωτερικό Β έκδοση
Ενεργειακή Αλληλεγγύη στην Ευρωπαϊκή Ένωση, 2024