logo-print

Άρθρο Δ5 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Αυθόρμητα μηνύματα

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

01/01/2007

Κωδικοποιημένο
Το εφαρμοστέο δίκαιο ως προς τις έννομες συνέπειες των δικαστικών αποφάσεων - Μελέτες ΕΡΜΕΚ Νο 11
Τα τεκμήρια του κτηματολογικού δικαίου στην πολιτική δίκη, 2025

Η αυθόρμητη επικοινωνία μάρκετινγκ θα πρέπει να αποστέλλεται με ηλεκτρονικά μέσα μόνον εφόσον είναι δυνατόν να υποτεθεί ευλόγως ότι οι καταναλωτές που θα δεχθούν αυτού του είδους τα μηνύματα θα ενδιαφερθούν για το θέμα τους ή την προσφορά.

Η αιτιολογία των διοικητικών πράξεων, 2η έκδ., 2024
Παροχή διόδου κατά ΑΚ 1012-1017, 3η έκδ., 2024