logo-print

Άρθρο 30 - Νόμος 4313/2014 - Ρυθμίσεις θεμάτων ΟΑΣΘ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

17/12/2014

Μη κωδικοποιημένο
Τεχνητή νοημοσύνη, μεταφορές & ευθύνη των μεταφορέων στο Ελληνικό Δίκαιο
Η ηλεκτρονική υποβολή και καταχώριση πράξεων στο λειτουργούν Κτηματολόγιο, 2024

1. Η διάρκεια κυκλοφορίας των λεωφορείων του Ορ− γανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) υπολογιζόμενη από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας τους ως καινουργών, δεν μπορεί να υπερβαίνει τα είκοσι (20) έτη. Ως χρόνος απόσβεσης των λεωφορείων, που απο− κτήθηκαν ή θα αποκτηθούν μετά την ισχύ του παρόντος νόμου, ορίζονται τα είκοσι (20) έτη, η δε κατ’ έτος απο− σβεστέα αξία θα ισούται με το μη αποσβεσθέν υπόλοιπο διαιρούμενο δια του υπολειπόμενου χρόνου απόσβεσης έως τη συμπλήρωση είκοσι (20) ετών κυκλοφορίας.
2. Για τα άτομα που, σύμφωνα με την κείμενη νομο− θεσία δικαιούνται να διακινούνται με τις αστικές συ− γκοινωνίες είτε δωρεάν είτε με μειωμένο κόμιστρο, το αρμόδιο Υπουργείο είναι υποχρεωμένο να καταβάλει στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) είτε το αντίτιμο του κομίστρου είτε τη διαφο− ρά από το ισχύον κόμιστρο. Το κόμιστρο ή η διαφορά του καταβάλλονται από τους παραπάνω φορείς που ασκούν κοινωνική πολιτική, με βάση τη σύμβαση μεταξύ του ΟΑΣΘ και των αντιστοίχων φορέων. Σε περίπτωση διαφωνίας για τον αριθμό των διακινουμένων επιβατών, αυτός, καθώς και οποιοδήποτε άλλο σχετικό θέμα, κα− θορίζονται με κοινή απόφαση του Υπουργού Υποδο− μών, Μεταφορών και Δικτύων και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού, μετά από αιτιολογημένη πρόταση του ΟΑΣΘ.
3. Το άρθρο 31 του ν.δ. 3721/1957 (Α΄142) καταργείται από 1.1.2014.
4. Ο ΟΑΣΘ από 1.10.2014 υποχρεούται στην εφαρμο− γή του προγράμματος δρομολογίων που κάθε φορά εγκρίνεται από το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ), με το οποίο:
α. Τα κυκλοφορούντα λεωφορεία κατά τις καθημε− ρινές της χειμερινής περιόδου θα ανέρχονται σε πε− ντακόσια είκοσι (520) λεωφορεία σε δύο βάρδιες, με δυνατότητα μεταβολής κατά ποσοστό τέσσερα τοις εκατό (+−4%). Ο αριθμός των κυκλοφορούντων λεω− φορείων κατά τα Σάββατα της χειμερινής περιόδου αντιστοιχεί στο 80% του αριθμού των κυκλοφορούντων κατά τις καθημερινές, ενώ κατά τις Κυριακές – Αργίες χειμερινής περιόδου αντιστοιχεί στο 70% του αριθμού των κυκλοφορούντων κατά τις καθημερινές.
β. Ο αριθμός των κυκλοφορούντων λεωφορείων της θερινής περιόδου αντιστοιχεί σε ποσοστό 80% των κυκλοφορούντων της χειμερινής περιόδου (καθημερινής, Σαββάτου και Κυριακής – Αργίας).
γ. Με τα προγράμματα δρομολόγησης γίνεται σταδι− ακή έναρξη των πρώτων δρομολογίων (αναχώρηση από αφετηρία ή τέρμα) από τις 05:00 και σταδιακή λήξη των τελευταίων δρομολογίων (αναχώρηση από αφετηρία ή τέρμα) έως τις 24:00.
δ. Προγραμματίζεται να λειτουργεί μία (1) μεταμε− σονύκτια λεωφορειακή γραμμή σύνδεσης και εξυπη− ρέτησης των επιβατών από και προς τους σταθμούς άφιξης ή αναχώρησης επισκεπτών (αεροδρόμιο, σταθ− μός τραίνων, κεντρικός σταθμός υπεραστικών λεωφο− ρείων), διερχόμενη από τις κεντρικές οδικές αρτηρίες της Θεσσαλονίκης.
ε. Για την εξυπηρέτηση των ΑμεΑ με τα ειδικά διασκευ− ασμένα οχήματα που διαθέτει ο ΟΑΣΘ ο Οργανισμός υποχρεούται στη δρομολόγηση (μετά από καθημερινό
προγραμματισμό με βάση τις ανάγκες εξυπηρέτησης των ΑμεΑ) σε δύο (2) βάρδιες κατά τις καθημερινές χει− μερινής και θερινής περιόδου τουλάχιστον των δυο (2) εκ των τριών (3) ειδικά διασκευασμένων οχημάτων των εννέα (9) θέσεων εξυπηρέτησης ΑμεΑ (εκ των οποίων 4 θέσεις αναπηρικών αμαξιδίων) και τα Σάββατα και τις Κυριακές και αργίες τουλάχιστον του ενός (1).
Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, που λαμβάνεται μετά από πρόταση του ΣΑΣΘ και γνώμη του ΟΑΣΘ, τα ως άνω καθοριζόμενα δύνανται να τροποποιούνται, για τη βέλτιστη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών.
5. Κυρώνεται και έχει ισχύ νόμου η υπ’ αριθ. Α οικ.
45787/3551/5.8.2014 κοινή απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών και του Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (Β΄ 2283) με θέμα «Οριστικο− ποίηση συμβατικών δαπανών−εσόδων−αντισταθμιστικής καταβολής χρήσεων 2009, 2010, 2011, 2012 και 2013, κα− θορισμός τιμολογιακής πολιτικής, επαναπροσδιορισμός συμβατικών δαπανών−εσόδων−αντισταθμιστικής κατα− βολής χρήσης 2014 και προϋπολογιστικός καθορισμός συμβατικών δαπανών−εσόδων αντισταθμιστικής κατα− βολής χρήσεων 2015, 2016 και 2017 στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ)» ως εξής:
«Αριθμ. Α οικ. 45787/3551
Οριστικοποίηση συμβατικών δαπανών – εσόδων − αντι− σταθμιστικής καταβολής χρήσεων 2009, 2010, 2011, 2012 και 2013, επαναπροσδιορισμός συμβατικών δαπανών – εσόδων – αντισταθμιστικής καταβολής χρήσης 2014 και προϋπολογιστικός καθορισμός συμβατικών δαπανών
– εσόδων αντισταθμιστικής καταβολής χρήσεων 2015,
2016 και 2017 στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών
Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ).
ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ – ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
Έχοντας υπόψη τις διατάξεις:
1. Του ν.δ. 3721/1957 (Α΄ 142) «περί συστάσεως Οργα− νισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ)», όπως τροποποιήθηκε με το ν.δ. 716/1970 (Α΄ 238) και το ν. 866/1979.
2. Του ν. 2898/2001 (Α΄ 71) και της από 30.4.2001 σύμ− βασης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και του ΟΑΣΘ και ειδικά της παρ. 3 του άρθρου έβδομου αυτής, όπως αυτή τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει με το άρθρο 17 του ν. 3185/2003 (Α΄229), την από 4.8.2003 συ− μπληρωματική οικονομική συμφωνία, το ν. 3652/2008 (Α΄ 45) «Κύρωση Σύμβασης για την τροποποίηση και συμπλήρωση της από 30.4.2001 οικονομικής συμφωνίας μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και ΟΑΣΘ», ως και την από
8.4.2010 νέα συμπληρωματική οικονομική συμφωνία που κυρώθηκε με το ν. 3897/2010 (Α΄ 208).
3. Του ν. 2362/1995 (Α΄ 247) «Περί Δημοσίου Λογιστικού ελέγχου των δαπανών του Κράτους και άλλες διατά− ξεις», καθώς και τις διατάξεις των άρθρων 20 και 77 του ν. 4270/2014 (Α΄ 194) «Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ΕΕ) – δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις.»
4. Του άρθρου 90 του «Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα» που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (Α΄ 98).


5. Του άρθρου 1 του ν. 1214/1981 (Α΄ 286) όπως τρο− ποποιήθηκε με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 2963/2001 (Α΄ 268).
6. Του άρθρου 11 του π.δ. 113/2010 (Α΄ 194) «Ανάληψη υποχρεώσεων από τους διατάκτες».
7. Της υπ’ αριθμ. Α – 68587/5029/4.7.2003 (Β΄ 934) κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Μεταφορών και Επικοινωνιών «Μεταβολή περιοχής εκτέλεσης αστι− κής συγκοινωνίας από τον Οργανισμό Αστικών Συγκοι− νωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ)».
8. Της υπ’ αριθμ. Υ48/9.7.2012 (Β΄ 2105) Απόφασης του Πρωθυπουργού «Καθορισμός αρμοδιοτήτων του Ανα− πληρωτή Υπουργού Οικονομικών Χρήστου Σταϊκούρα».
9. Του π.δ. 118/2013 (Α΄ 152) με το οποίο τροποποιείται το π.δ. 85/2012 (Α΄ 141) και ιδρύεται το Υπουργείο Υπο− δομών, Μεταφορών και Δικτύων.
10. Της υπ’ αριθμ. 329/3.7.2013 «Καθορισμός αρμοδιο− τήτων Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχαήλ Παπαδόπουλου» (Β΄ 1655) κοινής απόφασης του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Υποδομών, Μεταφο− ρών και Δικτύων.
11. Της υπ’ αριθμ. Α.οικ. 61311/5754/21.12.2010 (Β΄ 2014) απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων «Καθορισμός κομίστρων του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ)» και της υπ’ αριθμ. Α.οικ.43277/3316/2014 όμοιας.
12. Των εξής κοινών υπουργικών αποφάσεων περί κα− θορισμού συμβατικών δαπανών, συμβατικών εσόδων και αντισταθμιστικής καταβολής στον ΟΑΣΘ:
α. Αριθμ. Α.29143/2846/23.11.2010 (Β΄ 1937), για τη χρήση
2009.
β. Αριθμ. Α.29143/2846/23.11.2010 (Β΄ 1937), για τη χρήση
2010.
γ. Αριθμ. 62412/5832/22.2.2011 (Β΄ 406) για τη χρήση 2011. δ. Αριθμ. Α.46695/4966/22.3.2012 (Β΄ 1093), όπως τροπο− ποιήθηκε με την αριθμ. Α.52792/4757/2.12.2013 (Β΄ 3263)
για τη χρήση 2012.
ε. Αριθμ. Α.43435/4198/8.4.2013 (Β΄ 984), όπως τροπο− ποιήθηκε με την αριθμ. Α.49860/4560/19.12.2013 (Β΄ 50) για τη χρήση 2013 και
στ. Αριθμ. Α.49860/4560/19.12.2013 (Β΄ 50) για τη χρήση
2014.
13. Τις υπ’ αριθμ. 22/2011, 28/2012 και 18/2013 αποφάσεις του Διαιτητικού Δικαστηρίου του άρθρου δωδέκατου της από 30.4.2001 οικονομικής συμφωνίας μεταξύ Ελ− ληνικού Δημοσίου και ΟΑΣΘ.
14. Το από 27/5/2014 πόρισμα της ομάδας εργασίας για τα θέματα του ΟΑΣΘ, που συγκροτήθηκε με την αριθμ. Α Οικ. 36064/3406/25.7.2013 απόφαση του Υφυ− πουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, όπως τρο− ποποιήθηκε με τις αριθμ. Α Οικ. 38837/3607/7.8.2013 και Α Οικ. 66423/5629/28.1.2014 όμοιες.
15. Το υπ’ αριθμ. ΕΜΠ40/29.7.2014 έγγραφο του ΟΑΣΘ
με το οποίο αποδέχεται τις προσαρμογές του από
27/5/2014 πορίσματος της ομάδας εργασίας για τα θέματα του ΟΑΣΘ όπως αυτές περιλαμβάνονται στην παρούσα, καθώς και το υπ’ αριθμ. ΕΜΠ41/29.7.2014 έγ− γραφο του ΟΑΣΘ για την κοινοποίηση στοιχείων για τις χρήσεις 2010 και 2011.
16. Το γεγονός ότι από τις ρυθμίσεις της απόφασης αυ− τής προκαλείται δαπάνη (για πρόσθετη αντισταθμιστική καταβολή των χρήσεων 2010, 2011, 2012 και 2013 ποσού
120.687.472,82 ευρώ πρόσθετη αντισταθμιστική καταβολή
της τρέχουσας χρήσης 2014 ποσού 54.773.964,22 ευρώ και προϋπολογιστικής αντισταθμιστικής καταβολής για τις χρήσεις 2015, 2016 και 2017 ποσού 144.416.079,61 ευρώ) σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού κατά το ποσό των ευρώ τριακοσίων δεκαεννέα εκατομμυρί− ων οκτακοσίων εβδομήντα επτά χιλιάδων πεντακοσίων δεκαέξι και εξήντα πέντε λεπτών (319.877.516,65 ευρώ), εκ των οποίων 273.147.674,92 ευρώ στον Ειδικό Φορέα
39.110 ΚΑΕ.2581 και 46.729.841,73 ευρώ στον ΚΑΕ.0892. Συγκεκριμένα, δαπάνη ποσού 66.729.841,73 ευρώ στον προϋπολογισμό του 2014, ποσού 102.651.166,97 ευρώ στον προϋπολογισμό 2015, ποσού 88.963.508,74 ευρώ στον προϋπολογισμό 2016 και ποσού 61.532.999,21 ευρώ στον προϋπολογισμό 2017.
17. Τις με αριθ. 2/62549/5.8.2014 και 2/61382/5.8.2014 αποφάσεις τροποποίησης του τακτικού προϋπολογι− σμού εξόδων του ειδικού φορέα 39.110 με τις οποίες αυξάνεται η πίστωση των ΚΑΕ 2581 και 0892 κατά
20.000.000 ευρώ και 46.729.842 ευρώ αντίστοιχα, προ−
κειμένου να αντιμετωπισθεί η προκληθείσα δαπάνη το
2014.
18. Το γεγονός ότι η προκαλούμενη δαπάνη για τα έτη
2015 – 2017 είναι εντός των στόχων του ψηφισθέντος
Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής
2015 – 2018, αποφασίζουμε:
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΜΒΑΤΙΚΩΝ ΕΣΟΔΩΝ, ΣΥΜΒΑΤΙΚΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΧΡΗΣΗΣ 2009
1. Οριστικοποιούμε τα συμβατικά έσοδα, τις συμβα− τικές δαπάνες και την αντισταθμιστική καταβολή της χρήσης 2009 του ΟΑΣΘ ως εξής:
α. Τα συμβατικά έσοδα στο ποσό των 48.636.589,78 ευρώ.
β. Τις συμβατικές δαπάνες στο ποσό των 165.766.064,28 ευρώ, αναλυόμενες κατά κατηγορία ως εξής:
− Μισθώματα αμαξοστασίων και γραφείων διοίκησης
(Α1), το ποσό των 2.079.381,98 ευρώ.
− Δαπάνες προσωπικού (Α2), το ποσό των 107.043.208,59 ευρώ.
− Πάγιες δαπάνες (Α3), το ποσό των 2.758.456,83 ευρώ.
− Γενικές δαπάνες παροχής υπηρεσιών και προμή− θειας υλικών, ανταλλακτικών και αναλωσίμων (Α4), το ποσό των 11.173.138,94 ευρώ, περιλαμβανομένης της υπέρ ΣΑΣΘ εισφοράς 1%.
− Μεταβλητές δαπάνες (Β) το ποσό των 17.966.814,94 ευρώ.
− Επιχειρηματικό κέρδος (Γ), το ποσό των 16.183.308,88 ευρώ.
− Αποσβέσεις (Δ) το ποσό των 8.561.754,12 ευρώ.
2. Καθορίζουμε την αντισταθμιστική καταβολή χρή− σης 2009 (προ ΦΠΑ) του ΟΑΣΘ (σύμφωνα με τα άρθρα τέταρτο, πέμπτο και έκτο της οικονομικής συμφωνίας) στο ποσό των 117.129.474,50 ευρώ που προκύπτει από τη διαφορά των συμβατικών δαπανών 165.766.064,28 ευρώ, μείον τα συμβατικά έσοδα ποσού 48.636.589,78 ευρώ, πλέον Φ.Π.Α. ποσού 10.749.788,99 ευρώ, ήτοι συνολικό ποσό αντισταθμιστικής καταβολής (περιλαμβανομένου ΦΠΑ) ευρώ εκατόν είκοσι επτά εκατομμύρια οκτακόσιες εβδομήντα εννέα χιλιάδες διακόσια εξήντα τρία και σα− ράντα εννέα λεπτά (127.879.263,49 ευρώ).

ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ) 7955


3. Η ως άνω οριστικώς καθορισθείσα αντισταθμιστική καταβολή των 127.879.263,49 ευρώ (περιλαμβανομένου ΦΠΑ) στη χρήση 2009, καταβλήθηκε στο σύνολό της, σε εκτέλεση της αριθμ. 22/2011 αποφάσεως του Διαιτητικού Δικαστηρίου.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΜΒΑΤΙΚΩΝ ΕΣΟΔΩΝ, ΣΥΜΒΑΤΙΚΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΧΡΗΣΗΣ 2010
1. Οριστικοποιούμε τα συμβατικά έσοδα, τις συμβα− τικές δαπάνες και την αντισταθμιστική καταβολή της χρήσης 2010 του ΟΑΣΘ ως εξής:
α. Τα συμβατικά έσοδα στο ποσό των 50.668.101,31 ευρώ.
β. Τις συμβατικές δαπάνες στο ποσό των 179.239.316,86 ευρώ, αναλυόμενες κατά κατηγορία ως εξής:
− Μισθώματα αμαξοστασίων και γραφείων διοίκησης
(Α1), το ποσό των 1.984.308,48 ευρώ.
− Δαπάνες προσωπικού (Α2), το ποσό των 116.267.713,57 ευρώ.
− Πάγιες δαπάνες (Α3), το ποσό των 2.334.706,00 ευρώ.
− Γενικές δαπάνες παροχής υπηρεσιών και προμή− θειας υλικών, ανταλλακτικών και αναλωσίμων (Α4), το ποσό των 11.297.718,81 ευρώ, περιλαμβανομένης της υπέρ ΣΑΣΘ εισφοράς 1%.
− Μεταβλητές δαπάνες (Β) το ποσό των 23.522.573,23 ευρώ.
− Επιχειρηματικό κέρδος (Γ) το ποσό των 15.942.077,20 ευρώ.
− Αποσβέσεις (Δ) το ποσό των 7.890.219,57 ευρώ.
2. Καθορίζουμε την αντισταθμιστική καταβολή χρήσης
2010 του ΟΑΣΘ (σύμφωνα με τα άρθρα τέταρτο, πέμπτο και έκτο της οικονομικής συμφωνίας) στο ποσό των
128.571.215,55 ευρώ (άνευ ΦΠΑ), που προκύπτει από τη διαφορά των συμβατικών δαπανών 179.239.316,86 ευρώ, μείον τα συμβατικά έσοδα ποσού 50.668.101,31 ευρώ.
3. Δεδομένου ότι η εγκριθείσα αντισταθμιστική κατα− βολή (άνευ ΦΠΑ) και καταβληθείσα ήδη στον Οργανισμό, σε εκτέλεση της αριθμ. 22/2011 απόφασης του Διαιτη− τικού Δικαστηρίου ανήλθε στο ποσό των 117.795.156,43 ευρώ, η οφειλόμενη αντισταθμιστική καταβολή ανέρχε− ται στο ποσό των 10.776.059,12 ευρώ πλέον Φ.Π.Α. 13% ή πλέον ποσό 1.400.887,69 ευρώ, ήτοι συνολικό ποσό ευρώ δώδεκα εκατομμυρίων εκατόν εβδομήντα έξι χιλιά− δων εννιακοσίων σαράντα έξι και ογδόντα ενός λεπτών (12.176.946,81).
4. Η ως άνω αντισταθμιστική καταβολή ποσού
12.176.946,81 ευρώ (περιλαμβανομένου ΦΠΑ) μειώνεται κατά το ποσό των 1.943.085,92 ευρώ (περιλαμβανομέ− νου ΦΠΑ), που αποτελεί το ποσοστό του 20% το οποίο αποδίδεται στο Ελληνικό Δημόσιο, κατ’ εφαρμογή του εδαφίου γ΄ της παρ. 2 του άρθρου πέμπτου και του εδα− φίου γ΄ της παρ. 3 του άρθρου έκτου της από 30.4.2001 οικονομικής συμφωνίας μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και ΟΑΣΘ.
5. Η επιπλέον αντισταθμιστική καταβολή των
10.233.860,89 ευρώ (περιλαμβανομένου ΦΠΑ) στη χρή−
ση 2010, σύμφωνα με τις ρυθμίσεις της παραγράφου
5 του άρθρου έβδομου της από 30.4.2001 οικονομικής συμφωνίας, καταβάλλεται στο Α΄ δεκαήμερο του μηνός Αυγούστου 2014.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΜΒΑΤΙΚΩΝ ΕΣΟΔΩΝ, ΣΥΜΒΑΤΙΚΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΧΡΗΣΗΣ 2011
1. Οριστικοποιούμε τα συμβατικά έσοδα, τις συμβα− τικές δαπάνες και την αντισταθμιστική καταβολή της χρήσης 2011 του ΟΑΣΘ ως εξής:
α. Τα συμβατικά έσοδα στο ποσό των 62.104.258,97 ευρώ.
β. Τις συμβατικές δαπάνες στο ποσό των 188.331.214,78 ευρώ, αναλυόμενες κατά κατηγορία ως εξής:
− Μισθώματα αμαξοστασίων και γραφείων διοίκησης
(Α1), το ποσό των 1.900.584,00 ευρώ.
− Δαπάνες προσωπικού (Α2), το ποσό των 116.784.744,03 ευρώ.
− Πάγιες δαπάνες (Α3), το ποσό των 2.219.498,92 ευρώ.
− Γενικές δαπάνες παροχής υπηρεσιών και προμήθειας υλικών, ανταλλακτικών και αναλωσίμων (Α4), το ποσό των 13.834.603,87 ευρώ, περιλαμβανομένης της υπέρ ΣΑΣΘ εισφοράς 1% και της αποζημίωσης της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε.
− Μεταβλητές δαπάνες (Β) το ποσό των 28.225.489,84 ευρώ.
− Επιχειρηματικό κέρδος (Γ), το ποσό των 16.884.544,23 ευρώ.
− Αποσβέσεις (Δ) το ποσό των 8.481.749,89 ευρώ.
2. Καθορίζουμε την αντισταθμιστική καταβολή χρήσης
2011 του ΟΑΣΘ (σύμφωνα με τα άρθρα τέταρτο, πέμπτο και έκτο της οικονομικής συμφωνίας) στο ποσό των
126.226.955,81 ευρώ (άνευ Φ.Π.Α.) που προκύπτει από τη διαφορά των συμβατικών δαπανών 188.331.214,78 ευρώ, μείον τα συμβατικά έσοδα ποσού 62.104.258,87 ευρώ.
3. Δεδομένου ότι η εγκριθείσα αντισταθμιστική κατα− βολή (άνευ ΦΠΑ) και καταβληθείσα ήδη στον Οργανισμό, ανήλθε στο ποσό των 92.920.353,98 ευρώ, η οφειλό− μενη αντισταθμιστική καταβολή ανέρχεται στο ποσό των 33.306.601,83 ευρώ πλέον Φ.Π.Α. 13% ή πλέον ποσό
4.329.858,23 ευρώ, ήτοι συνολικό ποσό ευρώ τριάντα επτά εκατομμυρίων εξακοσίων τριάντα έξι χιλιάδων τετρακοσίων εξήντα και έξι λεπτών (37.636.460,06 ευρώ).
4. Η ως άνω αντισταθμιστική καταβολή ποσού
37.636.460,06 ευρώ (περιλαμβανομένου ΦΠΑ) μειώνεται κατά το ποσό των 1.140.479,22 ευρώ (περιλαμβανομένου ΦΠΑ), που αποτελεί το ποσοστό του 20% το οποίο αποδί− δεται στο Ελληνικό Δημόσιο, κατ’ εφαρμογή του εδαφίου γ΄ της παρ. 2 του άρθρου πέμπτου και του εδαφίου γ΄ της παρ. 3 του άρθρου έκτου της από 30.4.2001 οικονομικής συμφωνίας μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και ΟΑΣΘ.
5. Η ως άνω οριστικώς καθορισθείσα αντισταθμιστική καταβολή των 36.495.980,84 ευρώ (περιλαμβανομένου Φ.Π.Α.) στη χρήση 2011, σύμφωνα με τις ρυθμίσεις της παραγράφου 5 του άρθρου έβδομου της από 30.4.2001 οικονομικής συμφωνίας, καταβάλλεται στο Α΄ δεκαήμε− ρο του μηνός Αυγούστου 2014.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΜΒΑΤΙΚΩΝ ΕΣΟΔΩΝ, ΣΥΜΒΑΤΙΚΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΧΡΗΣΗΣ 2012
1. Οριστικοποιούμε τα συμβατικά έσοδα και τις συμ− βατικές δαπάνες χρήσης 2012 του ΟΑΣΘ, όπως αυτά προκύπτουν απ’ τον Ισολογισμό και τα Αποτελέσματα Χρήσης 2012 και έχουν ως εξής:


α. Τα συμβατικά έσοδα στο ποσό των 57.735.919,71 ευρώ.
β. Τις συμβατικές δαπάνες στο ποσό των 183.997.481,74 ευρώ, αναλυόμενες κατά κατηγορία ως εξής:
− Μισθώματα αμαξοστασίων και γραφείων διοίκησης
(Α1), το ποσό των 1.672.894,68 ευρώ.
− Δαπάνες προσωπικού (Α2), το ποσό των 110.225.262,60 ευρώ.
− Πάγιες δαπάνες (Α3), το ποσό των 2.307.022,48 ευρώ.
− Γενικές δαπάνες παροχής υπηρεσιών και προμή− θειας υλικών, ανταλλακτικών και αναλωσίμων (Α4), το ποσό των 14.161.869,16 ευρώ, περιλαμβανομένης της υπέρ ΣΑΣΘ εισφοράς 1% και της αποζημίωσης της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε.
− Μεταβλητές δαπάνες (Β) καυσίμων, λιπαντικών και ελαστικών στο ποσό των 30.302.541,09 ευρώ.
− Επιχειρηματικό κέρδος (Γ), το ποσό των 16.903.937,30 ευρώ.
− Αποσβέσεις (Δ1), το ποσό των 8.423.954,43 ευρώ.
2. Οριστικοποιούμε την αντισταθμιστική καταβολή χρήσης 2012 του ΟΑΣΘ (σύμφωνα με τα άρθρα τέταρτο, πέμπτο και έκτο της οικονομικής συμφωνίας) στο ποσό των 126.261.562,03 ευρώ (άνευ ΦΠΑ) που προκύπτει από τη διαφορά των οριστικών συμβατικών δαπανών της παρούσας, ποσού 183.997.481,74 ευρώ, μείον τα οριστικά συμβατικά έσοδα, ποσού 57.735.919,71 ευρώ.
3. Δεδομένου ότι η καταβληθείσα αντισταθμιστική κα− ταβολή (άνευ ΦΠΑ) για τη χρήση 2012 στον Οργανισμό, ανήλθε στο ποσό των 111.475.326,17 ευρώ, η οφειλόμενη αντισταθμιστική καταβολή ανέρχεται στο ποσό των
14.786.235,86 ευρώ πλέον Φ.Π.Α. 13% ή ποσό 1.922.210,66 ευρώ, ήτοι συνολικά ποσό ευρώ δεκαέξι εκατομμύρια επτακόσιες οκτώ χιλιάδες τετρακόσια σαράντα έξι και πενήντα δύο λεπτά (16.708.446,52 ευρώ).
4. Η ως άνω πρόσθετη αντισταθμιστική καταβολή χρή− σης 2012, ποσού 16.708.446,52 ευρώ (περιλαμβανομένου ΦΠΑ), καταβάλλεται σε τέσσερις (4) ισόποσες μηνιαίες δόσεις ποσού 4.177.111,63 ευρώ στο Α΄ 10ήμερο των μη− νών Ιανουαρίου 2015 έως και Απριλίου 2015. Η ως άνω αντισταθμιστική καταβολή θα καταβληθεί στον ΟΑΣΘ μετά την παραίτησή του επί της από 18.10.2013 αιτήσεώς του προς το Διαιτητικό Δικαστήριο.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΜΒΑΤΙΚΩΝ ΕΣΟΔΩΝ, ΣΥΜΒΑΤΙΚΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΧΡΗΣΗΣ 2013
1. Οριστικοποιούμε τα συμβατικά έσοδα και τις συμ− βατικές δαπάνες χρήσης 2013 του ΟΑΣΘ όπως αυτά προκύπτουν απ’ τον Ισολογισμό και τα Αποτελέσματα Χρήσης της 31.12.2013 και έχουν ως εξής:
α. Τα συμβατικά έσοδα στο ποσό των 58.079.307,42 ευρώ.
β. Τις συμβατικές δαπάνες στο ποσό των 176.441.417,66 ευρώ, αναλυόμενα κατά κατηγορία ως εξής:
− Μισθώματα αμαξοστασίων και γραφείων διοίκησης
(Α1), το ποσό των 1.647.094,98 ευρώ.
− Δαπάνες προσωπικού (Α2), το ποσό των 106.562.312,61 ευρώ.
− Πάγιες δαπάνες (Α3), το ποσό των 2.180.128,76 ευρώ.
− Γενικές δαπάνες παροχής υπηρεσιών και προμή− θειας υλικών, ανταλλακτικών και αναλωσίμων (Α4), το ποσό των 14.966.082,66 ευρώ, περιλαμβανομένης της
υπέρ ΣΑΣΘ εισφορά 1% και της αποζημίωσης της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε.
− Μεταβλητές δαπάνες (Β) καυσίμων, λιπαντικών και ελαστικών στο ποσό των 25.843.897,88 ευρώ.
− Επιχειρηματικό κέρδος (Γ), το ποσό των 16.877.275,06 ευρώ.
− Αποσβέσεις, το ποσό των 8.364.625,71 ευρώ.
2. Οριστικοποιούμε την αντισταθμιστική καταβολή χρήσης 2013 του ΟΑΣΘ (σύμφωνα με τα άρθρα τέταρ− το, πέμπτο και έκτο της οικονομικής συμφωνίας) στο ποσό των 118.362.110,24 ευρώ (άνευ Φ.Π.Α.) που προκύπτει από τη διαφορά των οριστικοποιούμενων συμβατικών δαπανών της παρούσας, ποσού 176.441.417,66 ευρώ, μείον τα οριστικοποιούμενα συμβατικά έσοδα, ποσού
58.079.307,42 ευρώ.
3. Η ως άνω οριστική αντισταθμιστική καταβολή των
118.362.110,24 ευρώ (άνευ ΦΠΑ), μετά την αφαίρεση της καταβληθείσας αντισταθμιστικής καταβολής ποσού
67.699.115,04 ευρώ, ήτοι ποσό 50.662.995,20 ευρώ πλέον ΦΠΑ 13%, ήτοι ποσό 57.249.184,57 ευρώ (περιλαμβανο− μένου ΦΠΑ), εκ των οποίων ποσό 32.713.819,76 ευρώ καταβάλλεται σε οκτώ (8) ισόποσες μηνιαίες δόσεις ποσού 4.089.227,47 ευρώ εκάστη ταυτόχρονα με τις μηνιαίες δόσεις της αντισταθμιστικής καταβολής των μηνών Μαΐου χρήσης 2015 έως και Δεκεμβρίου χρήσης
2015 και ποσό 24.535.364,81 ευρώ καταβάλλεται σε έξι (6) ισόποσες μηνιαίες δόσεις ταυτόχρονα με τις μηνιαί− ες δόσεις της αντισταθμιστικής καταβολής των μηνών Ιανουαρίου έως και Ιουνίου χρήσης 2016. Η ως άνω αντι− σταθμιστική καταβολή θα καταβληθεί στον ΟΑΣΘ μετά την παραίτησή του επί της από 18.10.2013 αιτήσεώς του προς το Διαιτητικό Δικαστήριο.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΚΤΟ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΥΜΒΑΤΙΚΩΝ ΕΣΟΔΩΝ, ΣΥΜΒΑΤΙΚΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΧΡΗΣΗΣ 2014
1. Επαναπροσδιορίζουμε τα συμβατικά έσοδα και τις συμβατικές δαπάνες χρήσης 2014 του ΟΑΣΘ ως εξής:
α. Τα συμβατικά έσοδα στο ποσό των 67.083.992,20 ευρώ, λόγω της εφαρμογής της νέας πολιτικής κομί− στρων από 1.10.14.
β. Τις συμβατικές δαπάνες στο ποσό των 158.034.403,02 ευρώ, αναλυόμενες κατά κατηγορία ως εξής:
− Μισθώματα αμαξοστασίων και γραφείων διοίκησης
(Α1), το ποσό των 1.400.030,73 ευρώ.
− Δαπάνες προσωπικού (Α2), το ποσό των 94.620.000,00 ευρώ.
− Πάγιες δαπάνες (Α3), το ποσό των 1.577.694,07 ευρώ.
− Γενικές δαπάνες παροχής υπηρεσιών και προμήθειας υλικών, ανταλλακτικών και αναλωσίμων (Α4), το ποσό των 13.734.975,24 ευρώ, περιλαμβανομένης της υπέρ ΣΑΣΘ εισφοράς 1% και της αποζημίωσης της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε.
− Μεταβλητές δαπάνες (Β) καυσίμων, λιπαντικών και ελαστικών στο ποσό των 24.551.702,98 ευρώ.
− Επιχειρηματικό κέρδος (Γ), το ποσό των 16.450.000,00 ευρώ.
− Αποσβέσεις, το ποσό των 5.700.000,00 ευρώ.
2. Επαναπροσδιορίζουμε την αντισταθμιστική κατα− βολή χρήσης 2014 του ΟΑΣΘ (σύμφωνα με τα άρθρα τέταρτο, πέμπτο και έκτο της οικονομικής συμφωνίας) στο ποσό των 90.950.410,82 ευρώ (άνευ ΦΠΑ) που προ−

ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ) 7957


κύπτει από τη διαφορά των επαναπροσδιοριζόμενων συμβατικών δαπανών ποσού 158.034.403,02 ευρώ, μεί− ον τα επαναπροσδιοριζόμενα συμβατικά έσοδα ποσού
67.083.992,20 ευρώ.
3. Δεδομένου ότι η καταβληθείσα στον Οργανισμό αντισταθμιστική καταβολή (άνευ Φ.Π.Α.) για τη χρή− ση 2014, ανήλθε στο ποσό των 42.477.876,11 ευρώ, η οφειλόμενη αντισταθμιστική καταβολή ανέρχεται στο ποσό των 48.472.534,71 ευρώ πλέον Φ.Π.Α. 13% ή ποσό
6.301.429,51 ευρώ, ήτοι συνολικά ποσό ευρώ πενήντα τέσσερα εκατομμύρια επτακόσιες εβδομήντα τρεις χι− λιάδες εννιακόσια εξήντα τέσσερα και είκοσι δύο λεπτά (54.773.964,22 ευρώ).
4. Η ως άνω πρόσθετη αντισταθμιστική καταβολή χρή− σης 2014 των 54.773.964,22 ευρώ (περιλαμβανομένου ΦΠΑ), σύμφωνα με τις ρυθμίσεις της παρ. 5 του άρθρου έβδομου της από 30.4.2001 οικονομικής συμφωνίας, κα− ταβάλλεται ως εξής:
α. Ποσό είκοσι εκατομμυρίων ευρώ (20.000.000,00 ευρώ) σε τέσσερις (4) ισόποσες μηνιαίες δόσεις των
5.000.000,00 ευρώ εκάστη, καταβαλλόμενες στο Α΄ δε− καήμερο των μηνών Σεπτεμβρίου έως Δεκεμβρίου 2014. β. Ποσό τριάντα τεσσάρων εκατομμυρίων επτακοσίων εβδομήντα τριών χιλιάδων εννιακοσίων εξήντα τεσσά− ρων και είκοσι δύο λεπτών (34.773.964,22 ευρώ) σε δύο ισόποσες δόσεις ποσού 17.386.982,11 ευρώ εκάστη, εκ των οποίων η πρώτη στο Α΄ τρίμηνο του 2016 και η
δεύτερη στο Α΄ τρίμηνο του 2017.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΒΔΟΜΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΣΥΜΒΑΤΙΚΩΝ ΕΣΟΔΩΝ, ΣΥΜΒΑΤΙΚΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣΗΣ ΧΡΗΣΗΣ 2015
1. Προϋπολογίζουμε τα συμβατικά έσοδα και τις συμ−
βατικές δαπάνες χρήσης 2015 του ΟΑΣΘ ως εξής:
α. Τα συμβατικά έσοδα στο ποσό των 104.814.946,77 ευρώ.
β. Τις συμβατικές δαπάνες στο ποσό των 151.920.168,62 ευρώ, αναλυόμενες κατά κατηγορία ως εξής:
− Μισθώματα αμαξοστασίων και γραφείων διοίκησης
(Α1), το ποσό των 1.482.385,48 ευρώ.
− Δαπάνες προσωπικού (Α2), το ποσό των 90.250.000,00 ευρώ.
− Πάγιες δαπάνες (Α3), το ποσό των 1.721.694,07 ευρώ.
− Γενικές δαπάνες παροχής υπηρεσιών και προμήθειας υλικών, ανταλλακτικών και αναλωσίμων (Α4), το ποσό των 13.056.580,97 ευρώ, περιλαμβανομένης της υπέρ ΣΑΣΘ εισφοράς 1% και της αποζημίωσης της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε.
− Μεταβλητές δαπάνες (Β) καυσίμων, λιπαντικών και ελαστικών στο ποσό των 23.259.508,10 ευρώ.
− Επιχειρηματικό κέρδος (Γ), το ποσό των 16.450.000,00 ευρώ.
− Αποσβέσεις, το ποσό των 5.700.000,00 ευρώ.
2. Προϋπολογίζουμε την αντισταθμιστική καταβολή χρήσης 2015 του ΟΑΣΘ (σύμφωνα με τα άρθρα τέταρτο, πέμπτο και έκτο της οικονομικής συμφωνίας) στο ποσό των 47.105.221,85 ευρώ (άνευ ΦΠΑ) που προκύπτει από τη διαφορά των προϋπολογιζόμενων συμβατικών δαπανών της παρούσας ποσού 151.920.168,62 ευρώ, μείον τα προ− ϋπολογιζόμενα συμβατικά έσοδα ποσού 104.814.946,77 ευρώ.
3. Η ως άνω αντισταθμιστική καταβολή χρήσης 2015 ποσού 47.105.221,85 ευρώ, πλέον ΦΠΑ 13%, ήτοι ποσό
53.228.900,69 ευρώ, σύμφωνα με τις ρυθμίσεις της παρ.
5 του άρθρου έβδομου της από 30.4.2001 οικονομικής συμφωνίας, καταβάλλεται σε δώδεκα (12) ισόποσες μη− νιαίες δόσεις στο Α΄ δεκαήμερο των μηνών Ιανουαρίου έως και Δεκεμβρίου 2015.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΟΓΔΟΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΣΥΜΒΑΤΙΚΩΝ ΕΣΟΔΩΝ, ΣΥΜΒΑΤΙΚΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣΗΣ ΧΡΗΣΗΣ 2016
1. Προϋπολογίζουμε τα συμβατικά έσοδα και τις συμ−
βατικές δαπάνες χρήσης 2016 του ΟΑΣΘ ως εξής:
α. Τα συμβατικά έσοδα στο ποσό των 106.736.465,71 ευρώ.
β. Τις συμβατικές δαπάνες στο ποσό των 148.365.812,45 ευρώ, αναλυόμενες κατά κατηγορία ως εξής:
− Μισθώματα αμαξοστασίων και γραφείων διοίκησης
(Α1), το ποσό των 1.564.740,23 ευρώ.
− Δαπάνες προσωπικού (Α2), το ποσό των 88.445.000,00 ευρώ.
− Πάγιες δαπάνες (Α3), το ποσό των 1.885.094,07 ευρώ.
− Γενικές δαπάνες παροχής υπηρεσιών και προμήθειας υλικών, ανταλλακτικών και αναλωσίμων (Α4), το ποσό των 11.061.470,05 ευρώ, περιλαμβανομένης της υπέρ ΣΑΣΘ εισφοράς 1% και της αποζημίωσης της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε.
− Μεταβλητές δαπάνες (Β) καυσίμων, λιπαντικών και ελαστικών στο ποσό των 23.259.508,10 ευρώ.
− Επιχειρηματικό κέρδος (Γ), το ποσό των 16.450.000,00 ευρώ.
− Αποσβέσεις, το ποσό των 5.700.000,00 ευρώ.
2. Προϋπολογίζουμε την αντισταθμιστική καταβολή χρήσης 2016 του ΟΑΣΘ (σύμφωνα με τα άρθρα τέταρ− το, πέμπτο και έκτο της οικονομικής συμφωνίας) στο ποσό των 41.629.346,74 ευρώ (άνευ ΦΠΑ) που προκύπτει από τη διαφορά των προϋπολογιζόμενων συμβατικών δαπανών της παρούσας, ποσού 148.365.812,45 ευρώ, μείον τα προϋπολογιζόμενα συμβατικά έσοδα, ποσού
106.736.465,71 ευρώ.
3. Η ως άνω αντισταθμιστική καταβολή χρήσης 2016 ποσού 41.629.346,74 ευρώ, πλέον ΦΠΑ 13%, ήτοι ποσό
47.041.161,82 ευρώ, σύμφωνα με τις ρυθμίσεις της παρ.
5 του άρθρου έβδομου της από 30.4.2001 οικονομικής συμφωνίας, καταβάλλεται σε δώδεκα (12) ισόποσες μη− νιαίες δόσεις στο Α΄ δεκαήμερο των μηνών Ιανουαρίου έως και Δεκεμβρίου 2016.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΝΑΤΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΣΥΜΒΑΤΙΚΩΝ ΕΣΟΔΩΝ, ΣΥΜΒΑΤΙΚΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣΗΣ ΧΡΗΣΗΣ 2017
1. Προϋπολογίζουμε τα συμβατικά έσοδα και τις συμ. βατικές δαπάνες χρήσης 2017 του ΟΑΣΘ ως εξής:
α. Τα συμβατικά έσοδα στο ποσό των 108.611.675,02 ευρώ.
β. Τις συμβατικές δαπάνες στο ποσό των 147.678.946,79 ευρώ, αναλυόμενες κατά κατηγορία ως εξής:
− Μισθώματα αμαξοστασίων και γραφείων διοίκησης
(Α1), το ποσό των 1.647.094,98 ευρώ.
− Δαπάνες προσωπικού (Α2), το ποσό των 88.160.000,00 ευρώ.


− Πάγιες δαπάνες (Α3), το ποσό των 1.973.694,07 ευρώ.
− Γενικές δαπάνες παροχής υπηρεσιών και προμήθειας υλικών, ανταλλακτικών και αναλωσίμων (Α4), το ποσό των 10.488.649,64 ευρώ, περιλαμβανομένης της υπέρ ΣΑΣΘ εισφοράς 1% και της αποζημίωσης της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε.
− Μεταβλητές δαπάνες (Β) καυσίμων, λιπαντικών και ελαστικών στο ποσό των 23.259.508,10 ευρώ.
− Επιχειρηματικό κέρδος (Γ), το ποσό των 16.450.000,00 ευρώ.
− Αποσβέσεις, το ποσό των 5.700.000,00 ευρώ.
2. Προϋπολογίζουμε την αντισταθμιστική καταβολή χρήσης 2017 του ΟΑΣΘ (σύμφωνα με τα άρθρα τέταρ− το, πέμπτο και έκτο της οικονομικής συμφωνίας) στο ποσό των 39.067.271,77 ευρώ (άνευ ΦΠΑ) που προκύπτει από τη διαφορά των προϋπολογιζόμενων συμβατικών δαπανών της παρούσας, ποσού 147.678.946,79 ευρώ, μείον τα προϋπολογιζόμενα συμβατικά έσοδα, ποσού
108.611.675,02 ευρώ.
3. Η ως άνω αντισταθμιστική καταβολή χρήσης 2017 ποσού 39.067.271,77 ευρώ, πλέον ΦΠΑ 13%, ήτοι ποσό
44.146.017,10 ευρώ, σύμφωνα με τις ρυθμίσεις της παρ.
5 του άρθρου έβδομου της από 30.4.2001 οικονομικής συμφωνίας, καταβάλλεται σε δώδεκα (12) ισόποσες μη− νιαίες δόσεις στο Α΄ δεκαήμερο των μηνών Ιανουαρίου έως και Δεκεμβρίου 2017.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΚΑΤΟ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΑΠΟ 27.5.2014 ΠΟΡΙΣΜΑΤΟΣ
Η παρούσα εκδίδεται κατ’ εφαρμογή του από 27.5.2014 πορίσματος της Ομάδας Εργασίας για θέματα ΟΑΣΘ, που συγκροτήθηκε με την αριθ. Α. οικ. 36064/3406/25.7.2013 απόφαση του Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, το οποίο συναποδέχθηκαν Ελληνικό Δημόσιο και ΟΑΣΘ, περιλαμβανομένων και των προσαρμογών που γίνονται δια της παρούσας απόφασης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΝΔΕΚΑΤΟ
Σε περίπτωση που δεν επιτευχθούν οι στόχοι των συμβατικών εσόδων κατ’ έτος, σύμφωνα με τα ανωτέ− ρω, ο ΟΑΣΘ αναλαμβάνει την αντιμετώπιση του όποιου ελλείμματος υπάρξει σε οποιαδήποτε χρήση, σύμφω− να με τα οριζόμενα της παραγράφου 2 του επιλόγου του από 27.5.2014 πορίσματος της Ομάδας Εργασίας για θέματα ΟΑΣΘ που συγκροτήθηκε με την αριθ. Α. οικ. 36064/3406/25.07.2013 απόφαση του Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, το οποίο συναπο− δέχθηκαν Ελληνικό Δημόσιο και ΟΑΣΘ.
Η ισχύς της παρούσας απόφασης αρχίζει από τη δη− μοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, εκτός αν άλλως ορίζεται σε αυτήν.
Η παρούσα απόφαση να κυρωθεί με νόμο.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της
Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 5 Αυγούστου 2014
ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΑΪΚΟΥΡΑΣ ΜΙΧΑΗΛ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ»

Επιτομή Διοικητικού Δικονομικού Δικαίου, 3η έκδ., 2024
Το δικαίωμα υπαναχώρησης στην Πνευματική Ιδιοκτησία - Συμβολές Αστικού Δικαίου Νο 13 21