Οι λογαριασµοί πελατών εισπράττονται συνήθως καθ' εβδοµάδα. Ο Ξενοδόχος όµως δικαιούται να ζητήση την εξόφλησιν αυτών και καθ' ηµέραν. Εν περιπτώσει µη εγκαίρου εξοφλήσες του λογαριασµού, ο Ξενοδόχος δικαιούται να αρνηθή την περαιτέρω µίσθωσιν του δωµατίου ή της κλίνης, να παρακρατήση δε κατά την αναχώρησιν του οφειλέτου πελάτου πάντα τα εισκοµισθέντα ή παραδοθέντα αυτώ υπό του πελάτου αντικείµενα συµφώνως προς τας διατάξεις του άρθρου 5 του Ν.∆. 5205/1931.