logo-print

Άρθρο 24 - Απόφαση Γ.Γ. Ε.Ο.Τ. 503007/1976

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

09/02/1976

Κωδικοποιημένο
Ειδικό Ενοχικό Δίκαιο - 3η έκδοση
Κανονισμός (ΕΕ) 650/2012 - Κανονισμός κληρονομικής διαδοχής, 2024

Ο πελάτης οφείλει να συµπεριφέρεται µετά προσηνείας το προσωπικόν του Ξενοδοχείου δια παν δε ενάντιον αυτού παράπονον να αναφέρεται εις την ∆ιεύθυνσιν ήτις και υποχρεούνται να ικανοποιήση τούτον εν τω µέτρω του εφικτού και του νοµίµου. Εις περίπτωσιν καθ'ήν πελάτης παραβαίνει τας διατάξεις του παρόντος κανονισµού, θορυβεί εκ συστήµατος ενοχλεί τους λοιπούς πελάτας και εν γένει συµπεριφέρεται κατ' ανάρµοστον τρόπον προς αυτούς και το προσωπικόν, δύναται να θεωρηθή ως ανεπιθύµητος, η δε ∆/νσις του Ξενοδοχείου δικαιούται ν' απαιτήση παρ' αυτού όπως εντός 24ωρών εγκαταλείψη το Ξενοδοχείον εκκενώση δε το δωµάτιον από τας αποσκευάς του.

Η μικρή και κλειστή οικογενειακή ανώνυμη εταιρία

ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Επιτομή Διοικητικού Δικονομικού Δικαίου, 3η έκδ., 2024