Άρθρο 34
Υπηρεσιακές μονάδες των επί μέρους Τομέων
1. Για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων και συνταξιούχων των Τομέων Μηχανικών και Εργοληπτών Δημοσίων Έργων, Υγειονομικών και Νομικών μέχρι την έκδοση του Οργανισμού του ΕΤΑΑ, εξακολουθούν να διατηρούνται σε ισχύ οι υπηρεσίες των εντασσόμενων ΤΣΜΕΔΕ, ΤΣΑΥ και Ταμείου Νομικών, οι οποίες ασκούσαν αρμοδιότητες ασφάλισης, εσόδων και παροχών, καθώς και η Διεύθυνση Εγγυοδοσίας και Πιστοδοσίας.
Επίσης, οι υπηρεσίες των παραπάνω αναφερομένων εντασσόμενων Ταμείων, οι οποίες ασκούσαν αρμοδιότητες διοικητικού και οικονομικού περιεχομένου εξακολουθούν να διατηρούνται σε ισχύ, ασκώντας εκείνες τις αρμοδιότητες που δεν περιγράφονται στις ενιαίες υπηρεσίες.
Οι υπηρεσίες με αρμοδιότητες ανάλογες με εκείνες που ασκούν οι ενιαίες υπηρεσιακές μονάδες του ΕΤΑΑ, καταργούνται.
2. Για τη λειτουργία των Τομέων των Συμβολαιογράφων συνιστάται Διεύθυνση Ασφάλισης-Παροχών, η οποία διαρθρώνεται ως εξής:
α) Τμήμα Εσόδων-Παροχών
β) Τμήμα Υγειονομικής Υπηρεσίας
γ) Τμήμα Λογιστηρίου
δ) Αυτοτελές Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης και Αρχείου.
Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Ασφάλισης-Παροχών κατανέμονται μεταξύ των Τμημάτων της ως ακολούθως: α) Τμήμα Εσόδων-Παροχών
αα) Η μέριμνα για την υπαγωγή στην ασφάλιση κάθε ασφαλιζομένου στον αντίστοιχο Τομέα σύμφωνα με τις ισχύουσες καταστατικές διατάξεις.
αβ) Η είσπραξη των εσόδων κάθε Τομέα. Λήψη κάθε αναγκαστικού μέτρου για την είσπραξη των καθυστερούμενων εισφορών.
ΦΕΚ 58
αγ) Ο υπολογισμός και επιβολή πρόσθετων τελών λόγω καθυστέρησης καταβολής των εισφορών.
αδ) Η επεξεργασία των ασφαλιστικών στοιχείων για τη χορήγηση στους ασφαλισμένους κάθε είδους βεβαιώσεων σχετικών με την ασφάλιση και την ασφαλιστική ενημερότητα.
αε) Η έκδοση αποφάσεων χορήγησης των προβλεπόμενων παροχών των Τομέων, ύστερα από έλεγχο των υποβαλλόμενων δικαιολογητικών.
αστ) Η τήρηση και ενημέρωση του Μητρώου και των ατομικών φακέλων των συνταξιούχων και των βοηθη-ματούχων κάθε Τομέα.
αζ) Ο χειρισμός όλων των θεμάτων που προκύπτουν από την εφαρμογή των διατάξεων περί διαδοχικής ασφάλισης, αναγνώρισης χρόνου προϋπηρεσίας και εξαγοράς στρατιωτικής θητείας.
αη) Η μέριμνα για τον εφοδιασμό των ασφαλισμένων με βιβλιάρια υγείας και θεώρηση αυτών.
β) Τμήμα Υγειονομικής Υπηρεσίας
βα) Η εφαρμογή των σχετικών διατάξεων για την παροχή υγειονομικής περίθαλψης στους ασφαλισμένους στον Τομέα Υγείας Συμβολαιογράφων.
ββ) Η λειτουργία του ιατρείου, έκδοση εισιτηρίων νοσηλείας σε νοσοκομεία και ιδιωτικά θεραπευτήρια, παρατάσεις νοσηλείας των ασφαλισμένων, έλεγχος νοσηλευόμενων ασφαλισμένων, εγκρίσεις δαπανών νοσηλείας των ειδικών θεραπειών, παρακλινικών εξετάσεων και ειδών πρόσθετης περίθαλψης.
βγ) Η συνταγογράφηση φαρμάκων, εντολών παρακλι-νικών εξετάσεων και ειδών πρόσθετης περίθαλψης.
βδ) Ο έλεγχος των λογαριασμών των φαρμακείων.
βε) Η μέριμνα για την παραλαβή και τον έλεγχο των δικαιολογητικών, τιμολόγηση της δαπάνης με βάση το εκάστοτε ισχύον τιμολόγιο και παράδοση αυτών στο Τμήμα Λογιστηρίου για την έκδοση του σχετικού εντάλματος.
βστ) Η επιμέλεια για την εκκαθάριση λογαριασμών Νοσοκομείων και Κλινικών και καταχώρηση αυτών στο βιβλίο μητρώου ασθενών.
βζ) Η επιμέλεια για την εκκαθάριση λογαριασμών φαρμακείων, ιατρών όλων των ειδικοτήτων, αποκλειστικών νοσοκόμων, φυσιοθεραπευτών και διαγνωστικών κέντρων.
βη) Η χορήγηση βεβαιώσεων στους ασφαλισμένους για τη φορολογική τους απαλλαγή. γ) Τμήμα Λογιστηρίου
γα) Η κατάρτιση σχεδίου ετήσιου προϋπολογισμού εσόδων από ασφαλιστικές εισφορές και προσόδους περιουσίας και εξόδων λειτουργίας κάθε Τομέα και αποστολή του στη Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών του Ενιαίου Ταμείου.
γβ) Η τήρηση λογιστικών βιβλίων κάθε Τομέα, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.
γγ) Η κατάρτιση σχεδίου ετήσιου ισολογισμού-απολο-γισμού κάθε Τομέα και αποστολή τους στη Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών του Ενιαίου Ταμείου.
γδ) Η έκδοση σχετικών εντολών και ενταλμάτων πληρωμής.
γε) Η απόδοση των υπέρ τρίτων κρατήσεων.
γστ) Η μέριμνα για την απόδοση του ποσού εκ του ποσοστού συμμετοχής κάθε Τομέα στις γενικές δαπάνες διοίκησης και λειτουργίας του Ενιαίου Ταμείου.
γζ) Η αναζήτηση και είσπραξη των αχρεωστήτως καταβληθεισών συντάξεων.
γη) Η εκκαθάριση των αλληλόχρεων λογαριασμών μεταξύ Τομέων και Ταμείων.
γθ) Η διαχείριση θεμάτων που αφορούν λειτουργικά έξοδα κάθε Τομέα και έκδοση σχετικών ενταλμάτων πληρωμής.
γι) Η επιμέλεια για την προμήθεια ειδών και υλικών απαραιτήτων για τη λειτουργία της Διεύθυνσης.
δ) Αυτοτελές Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης και Αρχείου
δα) Η διακίνηση εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας. Τήρηση πρωτοκόλλου της Διεύθυνσης.
δβ) Ο χειρισμός των θεμάτων που αφορούν το ωράριο εργασίας.
δγ) Η αναπαραγωγή εγγράφων και λοιπών κειμένων και βεβαίωση της ακρίβειας αυτών.
δδ) Η βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής του προσωπικού και των πολιτών και επικύρωση αντιγράφων από τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης ή το νόμιμο αναπληρωτή του.
δε) Η μέριμνα για τη φύλαξη και καθαριότητα του κτιρίου.
3. Για τη λειτουργία των Τομέων των Δικηγόρων Αθηνών συνιστώνται οι παρακάτω υπηρεσίες: α) Διεύθυνση Ασφάλισης-Παροχών β) Διεύθυνση Υγειονομικής Περίθαλψης. Η Διεύθυνση Ασφάλισης-Παροχών διαρθρώνεται ως
εξής:
α) Τμήμα Εσόδων - Παροχών β) Τμήμα Παροχών Υγείας γ) Τμήμα Λογιστηρίου και Ταμειακής Υπηρεσίας δ) Αυτοτελές Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης και Αρχείου.
Η Διεύθυνση Υγειονομικής Περίθαλψης συγκροτείται από τα ακόλουθα ιατρεία και εργαστήρια: α) Παθολογικό β) Καρδιολογικό γ) Μικροβιολογικό- Βιοχημικό δ) Ακτινολογικό ε) Χειρουργικό στ) Γυναικολογικό ζ) Παιδιατρικό η) Οφθαλμολογικό θ) Ωτορινολαρυγγολογικό ι) Δερματολογικό ια) Κυτταρολογικό ιβ) Ορθοπεδικό ιγ) Νευρολογικό ιδ) Οδοντιατρικό.
Από τα πιο πάνω ιατρεία και εργαστήρια, το Μικροβιο-λογικό-Βιοχημικό και Οδοντιατρικό λειτουργούν σε επίπεδο Τμήματος, τα δε υπόλοιπα σε επίπεδο Γραφείου.
Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Ασφάλισης-Παροχών κατανέμονται ως εξής:
α) Τμήμα Εσόδων - Παροχών
αα) Η μέριμνα για την υπαγωγή στην ασφάλιση κάθε ασφαλιζομένου στον αντίστοιχο Τομέα σύμφωνα με τις ισχύουσες καταστατικές διατάξεις.
αβ) Ο υπολογισμός και επιβολή προσθέτων τελών λόγω καθυστέρησης καταβολής των εισφορών.
αγ) Η τήρηση, ο έλεγχος και η εκκαθάριση του μητρώου ασφαλισμένων.
αδ) Η αναγνώριση ως συνταξίμου του χρόνου στρατιωτικής υπηρεσίας, χρόνου προϋπηρεσίας και κάθε
άλλου χρόνου που προκύπτει από τις καταστατικές διατάξεις κάθε Τομέα.
αε) Η βεβαίωση του χρόνου ασφάλισης των ασφαλισμένων και η έκδοση αποφάσεων για τη χορήγηση επικουρικής σύνταξης και εφάπαξ παροχών σύμφωνα με τις ισχύουσες καταστατικές διατάξεις.
αστ) Η ενημέρωση των ατομικών μερίδων των ασφαλισμένων με τις ασφαλιστικές εισφορές.
αζ) Η επεξεργασία των ασφαλιστικών στοιχείων για τη χορήγηση στους ασφαλισμένους κάθε είδους βεβαιώσεων σχετικών με την ασφάλιση και την ασφαλιστική ενημερότητα.
αη) Ο έλεγχος των βιβλιαρίων ενσήμων και εισφορών των ασφαλισμένων και καταχώρηση αυτών στα ειδικά ευρετήρια.
αθ) Η χορήγηση, θεώρηση και ανανέωση των βιβλιαρίων ασθενείας και φαρμάκων, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.
αι) Ο έλεγχος των δικαιολογητικών για τη φιλοξενία στους βρεφονηπιακούς σταθμούς και τις παιδικές κατασκηνώσεις των τέκνων των ασφαλισμένων μελών, εκκαθάριση των λογαριασμών αυτών και υποβολή για έγκριση στο αρμόδιο όργανο.
β) Τμήμα Παροχών Υγείας
βα) Η μέριμνα για την παροχή νοσοκομειακής, ιατρικής και φαρμακευτικής περίθαλψης των ασφαλισμένων μελών του Τομέα Υγείας.
ββ) Η μέριμνα για την έκδοση εγγυητικών επιστολών και παραπεμπτηρίων σε νοσοκομεία, κλινικές, θεραπευτήρια και σε συμβεβλημένους εξωτερικούς ιατρούς. Επιμέλεια για τη θεώρηση ιατρικών συνταγών.
βγ) Ο έλεγχος των δικαιολογητικών που υποβάλλονται από τους ασφαλισμένους ή τα νοσοκομεία, κλινικές, θεραπευτήρια, φαρμακεία, οπτικούς, ιατρούς κ.λπ. από νοσοκομειακή, υγειονομική, ιατρική περίθαλψη και η εκκαθάριση των λογαριασμών αυτών.
βδ) Η παροχή πάσης φύσεως επιδομάτων προς τους ασφαλισμένους, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.
γ) Τμήμα Λογιστηρίου και Ταμειακής Υπηρεσίας
γα) Η κατάρτιση σχεδίου ετήσιου προϋπολογισμού εσόδων από ασφαλιστικές εισφορές και προσόδους περιουσίας και εξόδων λειτουργίας κάθε Τομέα και αποστολή του στη Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών του Ενιαίου Ταμείου.
γβ) Η τήρηση λογιστικών βιβλίων κάθε Τομέα, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.
γγ) Η κατάρτιση σχεδίου ετήσιου ισολογισμού-απολο-γισμού κάθε Τομέα και αποστολή τους στη Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών του Ενιαίου Ταμείου.
γδ) Η έκδοση σχετικών εντολών και ενταλμάτων πληρωμής.
γε) Η απόδοση των υπέρ τρίτων κρατήσεων.
γστ) Η μέριμνα για την απόδοση του ποσού εκ του ποσοστού συμμετοχής κάθε Τομέα στις γενικές δαπάνες διοίκησης και λειτουργίας του Ενιαίου Ταμείου.
γζ) Η μέριμνα για τη διαχείριση των ενσήμων και διάθεση αυτών στους ενσημοπωλητές ταμίες και την έκδοση των σχετικών ενταλμάτων.
γη) Η επιμέλεια για την είσπραξη πάσης φύσεως εισφορών και πόρων, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
γθ) Η πώληση και διακίνηση των ειδικών ενσήμων στα δικαστήρια.
γι) Η μέριμνα για τις πληρωμές από νοσήλια, υγειονομική και φαρμακευτική περίθαλψη στα ασφαλισμένα μέλη του ή τρίτους (νοσοκομεία, ιατρούς κ.λπ.).
για) Μέριμνα για τη σύσταση παγίας προκαταβολής χαρτοσήμου ενσήμων και εντύπων για την εξυπηρέτηση των πολιτών.
γιβ) Η διαχείριση θεμάτων που αφορούν λειτουργικά έξοδα του κάθε Τομέα και η έκδοση σχετικών ενταλμάτων πληρωμής.
γιγ) Η επιμέλεια για την προμήθεια ειδών και υλικών απαραιτήτων για τη λειτουργία της Διεύθυνσης.
δ) Αυτοτελές Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης και Αρχείου
δα) Η διακίνηση εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας. Τήρηση πρωτοκόλλου της Διεύθυνσης.
δβ) Ο χειρισμός των θεμάτων που αφορούν το ωράριο εργασίας.
δγ) Η αναπαραγωγή εγγράφων και λοιπών κειμένων και βεβαίωση της ακρίβειας αυτών.
δδ) Η βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής του προσωπικού και των πολιτών και επικύρωση αντιγράφων από τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης ή το νόμιμο αναπληρωτή του.
δε) Η μέριμνα για τη φύλαξη και καθαριότητα του κτιρίου.
Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Υγειονομικής Περίθαλψης είναι οι εξής:
α) Γνωμάτευση επί όλων των θεμάτων που αναφέρονται στην υγειονομική περίθαλψη επί των αιτήσεων των ασφαλισμένων για δαπάνες νοσηλείας του εξωτερικού και επί αιτήσεων δαπανών νοσηλείας που υποβάλλονται από την αρμόδια υπηρεσία.
β) Παρακολούθηση της πορείας νοσηλείας των ασφαλισμένων, που νοσηλεύονται σε νοσοκομεία, κλινικές και θεραπευτήρια.
4. Για τη λειτουργία των Τομέων των Δικηγόρων Πειραιά συνιστάται Διεύθυνση Ασφάλισης-Παροχών, η οποία διαρθρώνεται ως εξής:
α) Τμήμα Εσόδων-Παροχών
β) Τμήμα Λογιστηρίου και Ταμειακής Διαχείρισης
γ) Αυτοτελές Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης και Αρχείου.
Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Ασφάλισης- Παροχών κατανέμονται ως εξής: α) Τμήμα Εσόδων-Παροχών
αα) Η μέριμνα για την υπαγωγή στην ασφάλιση κάθε ασφαλιζομένου στον αντίστοιχο Τομέα σύμφωνα με τις ισχύουσες καταστατικές διατάξεις.
αβ) Ο υπολογισμός και επιβολή προσθέτων τελών λόγω καθυστέρησης καταβολής των εισφορών.
αγ) Η τήρηση, ο έλεγχος και η εκκαθάριση του μητρώου ασφαλισμένων.
αδ) Η αναγνώριση ως συνταξίμου του χρόνου στρατιωτικής υπηρεσίας, χρόνου προϋπηρεσίας και κάθε άλλου χρόνου που προκύπτει από τις καταστατικές διατάξεις κάθε Τομέα.
αε) Η ενημέρωση των ατομικών μερίδων των ασφαλισμένων με τις ασφαλιστικές εισφορές.
αστ) Η επεξεργασία των ασφαλιστικών στοιχείων για τη χορήγηση στους ασφαλισμένους βεβαιώσεων ασφαλιστικής ενημερότητας.
αζ) Η χορήγηση, θεώρηση και ανανέωση των βιβλιαρίων των ασφαλισμένων, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.
αη) Η παραλαβή και ο έλεγχος των βιβλιαρίων ενσήμων και εισφορών.
αθ) Η χορήγηση εφάπαξ παροχής στους ασφαλισμένους σύμφωνα με τις ισχύουσες καταστατικές διατάξεις.
αι) Η μέριμνα για την παροχή νοσοκομειακής, ιατρικής και φαρμακευτικής περίθαλψης των ασφαλισμένων μελών, σύμφωνα με τον κανονισμό παροχών υγείας.
αια) Η έκδοση εγγυητικών επιστολών και παραπεμπτηρίων σε νοσοκομεία, κλινικές, θεραπευτήρια και σε συμβεβλημένους εξωτερικούς ιατρούς, θεώρηση ιατρικών συνταγών, σύμφωνα με τον κανονισμό παροχών ασθένειας.
αιβ) Ο έλεγχος των λογαριασμών, δικαιολογητικών και παραστατικών που υποβάλλονται από τους ασφαλισμένους ή τα νοσοκομεία, κλινικές, θεραπευτήρια, φαρμακεία, οπτικούς, ιατρούς κ.λπ. από νοσοκομειακή, υγειονομική, ιατρική περίθαλψη και εκκαθάριση των παραπάνω λογαριασμών.
αιγ) Παροχή πάσης φύσεως επιδομάτων προς τους ασφαλισμένους, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.
β) Τμήμα Λογιστηρίου και Ταμειακής Διαχείρισης
βα) Η κατάρτιση σχεδίου ετήσιου προϋπολογισμού εσόδων από ασφαλιστικές εισφορές και προσόδους περιουσίας και εξόδων λειτουργίας κάθε Τομέα και αποστολή του στη Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών του Ενιαίου Ταμείου.
ββ) Η τήρηση λογιστικών βιβλίων κάθε Τομέα, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.
βγ) Η κατάρτιση σχεδίου ετήσιου ισολογισμού-απολο-γισμού κάθε Τομέα και αποστολή τους στη Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών του Ενιαίου Ταμείου.
βδ) Η έκδοση σχετικών εντολών και ενταλμάτων πληρωμής.
βε) Η απόδοση των εν γένει κρατήσεων σε ασφαλιστικούς οργανισμούς, Ν.Π.Δ.Δ., Ν.Π.Ι.Δ. και Δημόσιο.
βστ) Η μέριμνα για την απόδοση του ποσού εκ του ποσοστού συμμετοχής κάθε Τομέα στις γενικές δαπάνες διοίκησης και λειτουργίας του Ενιαίου Ταμείου.
βζ) Η εκκαθάριση των αλληλόχρεων λογαριασμών μεταξύ Ταμείων και Τομέων.
βη) Η διαχείριση θεμάτων που αφορούν λειτουργικά έξοδα του κάθε Τομέα και έκδοση σχετικών ενταλμάτων πληρωμής.
βθ) Η επιμέλεια για την προμήθεια ειδών και υλικών απαραιτήτων για τη λειτουργία της Διεύθυνσης.
βι) Η μέριμνα για τη διαχείριση, τη διακίνηση και τον έλεγχο των ενσήμων σύμφωνα με τις ισχύουσες καταστατικές διατάξεις.
βια) Διεξαγωγή της ταμειακής υπηρεσίας.
βιβ) Πληρωμές με βάση τα οικεία εντάλματα στους ασφαλισμένους και παρόχους υγείας.
γ) Αυτοτελές Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης και Αρχείου
γα) Η διακίνηση εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας. Τήρηση πρωτοκόλλου της Διεύθυνσης.
γβ) Ο χειρισμός των θεμάτων που αφορούν το ωράριο εργασίας.
γγ) Η αναπαραγωγή εγγράφων και λοιπών κειμένων και βεβαίωση της ακρίβειας αυτών.
γδ) Η βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής του προσωπικού και των πολιτών και επικύρωση αντιγράφων από τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης ή το νόμιμο αναπληρωτή του.
5. Για τη λειτουργία των Τομέων των Δικηγόρων Επαρχιών και Δικαστικών Επιμελητών συνιστάται Διεύθυνση Ασφάλισης-Παροχών, η οποία στεγάζεται στο κτίριο του ΤΥΔΕ επί της οδού Ηπείρου 64 και διαρθρώνεται ως εξής:
α) Τμήμα Εσόδων και Παροχών Υγείας (Τομέα Δικηγόρων Επαρχιών)
β) Τμήμα Εσόδων και Απονομής Εφάπαξ Βοηθήματος (Τομέα Δικαστικών Επιμελητών)
γ) Τμήμα Λογιστηρίου
δ) Αυτοτελές Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης και Αρχείου.
Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Ασφάλισης- Παροχών κατανέμονται ως εξής:
α) Τμήμα Εσόδων και Παροχών Υγείας (Τομέα Δικηγόρων Επαρχιών)
αα) Η μέριμνα για την υπαγωγή στην ασφάλιση κάθε ασφαλιζομένου στον Τομέα σύμφωνα με τις ισχύουσες καταστατικές διατάξεις.
αβ) Η μέριμνα για την είσπραξη των εσόδων του Τομέα. Η λήψη κάθε αναγκαστικού μέτρου για την είσπραξη των καθυστερούμενων εισφορών.
αγ) Ο υπολογισμός και επιβολή πρόσθετων τελών λόγω καθυστέρησης καταβολής των εισφορών.
αδ) Ο χειρισμός θεμάτων για την τήρηση, τον έλεγχο και την εκκαθάριση του μητρώου ασφαλισμένων.
αε) Η επιμέλεια για την εφαρμογή όλων των διατάξεων που αφορούν τις παροχές του Τομέα και έλεγχος της ασφαλιστικής ικανότητας των ασφαλισμένων.
αστ) Η παραλαβή, ο έλεγχος και η απόδοση νοσηλίων ασφαλισμένων, νοσοκομείων, κλινικών και ιατρών.
β) Τμήμα Εσόδων και Απονομής Εφάπαξ Βοηθήματος (Τομέα Δικαστικών Επιμελητών)
βα) Η μέριμνα για την υπαγωγή στην ασφάλιση κάθε ασφαλιζομένου στον Τομέα σύμφωνα με τις ισχύουσες καταστατικές διατάξεις.
ββ) Η είσπραξη των εσόδων του Τομέα από ασφαλιστικές εισφορές. Λήψη κάθε αναγκαστικού μέτρου για την είσπραξη των καθυστερούμενων εισφορών.
βγ) Η εκτύπωση και διακίνηση των ενσήμων σύμφωνα με τις καταστατικές διατάξεις.
βδ) Η ανανέωση του ασφαλιστικού βιβλιαρίου κάθε ασφαλισμένου.
βε) Η έκδοση αποφάσεων παροχών εφάπαξ βοηθήματος, ύστερα από έλεγχο των υποβαλλόμενων δικαιολογητικών.
βστ) Τήρηση και ενημέρωση μητρώου δικαιούχων. γ) Τμήμα Λογιστηρίου
γα) Η κατάρτιση σχεδίου ετήσιου προϋπολογισμού εσόδων από ασφαλιστικές εισφορές και προσόδους περιουσίας και εξόδων λειτουργίας κάθε Τομέα και αποστολή του στη Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών του Ενιαίου Ταμείου.
γβ) Η τήρηση λογιστικών βιβλίων κάθε Τομέα, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.
γγ) Η κατάρτιση σχεδίου ετήσιου ισολογισμού-απολο-γισμού κάθε Τομέα και αποστολή τους στη Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών του Ενιαίου Ταμείου.
γδ) Η έκδοση σχετικών εντολών και ενταλμάτων πληρωμής.
γε) Η απόδοση των υπέρ τρίτων κρατήσεων.
γστ) Η μέριμνα για την απόδοση του ποσού εκ του ποσοστού συμμετοχής κάθε Τομέα στις γενικές δαπάνες διοίκησης και λειτουργίας του Ενιαίου Ταμείου.
γζ) Η εκκαθάριση των αλληλόχρεων λογαριασμών μεταξύ Ταμείων και Τομέων.
γη) Η διαχείριση θεμάτων που αφορούν λειτουργικά έξοδα κάθε Τομέα και έκδοση σχετικών ενταλμάτων πληρωμής.
γθ) Η επιμέλεια για την προμήθεια ειδών και υλικών απαραιτήτων για τη λειτουργία της Διεύθυνσης.
δ) Αυτοτελές Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης και Αρχείου
δα) Η διακίνηση εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας. Τήρηση πρωτοκόλλου της Διεύθυνσης.
δβ) Ο χειρισμός των θεμάτων που αφορούν το ωράριο εργασίας.
δγ) Η αναπαραγωγή εγγράφων και λοιπών κειμένων και βεβαίωση της ακρίβειας αυτών.
δδ) Η βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής του προσωπικού και των πολιτών και επικύρωση αντιγράφων από τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης ή το νόμιμο αναπληρωτή του.
6. Για τη λειτουργία του Τομέα Εργοληπτών Δημοσίων Έργων συνιστάται Διεύθυνση Ασφάλισης-Παροχών, η οποία διαρθρώνεται ως εξής:
α) Τμήμα Εσόδων- Παροχών
β) Τμήμα Λογιστηρίου
γ) Αυτοτελές Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης και Αρχείου.
Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Ασφάλισης- Παροχών κατανέμονται ως εξής: α) Τμήμα Εσόδων- Παροχών
αα) Η μέριμνα για την υπαγωγή στην ασφάλιση του Τομέα κάθε κατά νόμο ασφαλιστέου προσώπου.
αβ) Η μέριμνα για την τακτική είσπραξη των εσόδων από ασφαλιστικές εισφορές.
αγ) Η τήρηση των χρεωπιστωτικών λογαριασμών μετόχων.
αδ) Η λήψη κάθε νόμιμου μέτρου για την είσπραξη καθυστερούμενων εισφορών και λοιπών εσόδων.
αε) Η τήρηση καταστάσεων όλων των δημοσίων έργων που εκτελούνται από Δημόσιες, Δημοτικές, Κοινοτικές αρχές και Ν.Π.Δ.Δ. και η παρακολούθηση είσπραξης των κρατήσεων ή εισφορών υπέρ του Τομέα.
αστ) Η παρακολούθηση των εκτελουμένων δημοσίων έργων από τις παραπάνω αρχές, με τη συγκέντρωση όλων των απαραίτητων στοιχείων.
αζ) Η τήρηση του Γενικού Ειδικού Μητρώου των ασφαλισμένων, των ατομικών φακέλων και ατομικών λογαριασμών των μετόχων και των εκτελούμενων έργων.
αη) Η έκδοση απόφασης απονομής παροχών ύστερα από έλεγχο των υποβαλλόμενων δικαιολογητικών.
β) Τμήμα Λογιστηρίου
βα) Η κατάρτιση σχεδίου ετήσιου προϋπολογισμού εσόδων από ασφαλιστικές εισφορές και προσόδους περιουσίας και εξόδων λειτουργίας του Τομέα και αποστολή του στη Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών του Ενιαίου Ταμείου.
ββ) Η τήρηση λογιστικών βιβλίων του Τομέα, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.
βγ) Η κατάρτιση σχεδίου ετήσιου ισολογισμού-απο-λογισμού του Τομέα και αποστολή τους στη Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών του Ενιαίου Ταμείου.
βδ) Η έκδοση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής.
βε) Η απόδοση των εν γένει κρατήσεων σε ασφαλιστικούς οργανισμούς, Ν.Π.Δ.Δ., Ν.Π.Ι.Δ. και Δημόσιο.
βστ) Η μέριμνα για την απόδοση του ποσού εκ του ποσοστού συμμετοχής του Τομέα στις γενικές δαπάνες διοίκησης και λειτουργίας του Ενιαίου Ταμείου.
βζ) Η εκκαθάριση των αλληλόχρεων λογαριασμών μεταξύ Ταμείων και Τομέων.
βη) Η διαχείριση θεμάτων που αφορούν λειτουργικά έξοδα του Τομέα και έκδοση σχετικών ενταλμάτων πληρωμής.
βθ) Η επιμέλεια για την προμήθεια ειδών και υλικών απαραιτήτων για τη λειτουργία της Διεύθυνσης.
γ) Αυτοτελές Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης και Αρχείου
γα) Η διακίνηση εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας. Τήρηση πρωτοκόλλου της Διεύθυνσης.
γβ) Ο χειρισμός των θεμάτων που αφορούν το ωράριο εργασίας.
γγ) Η αναπαραγωγή εγγράφων και λοιπών κειμένων και βεβαίωση της ακρίβειας αυτών.
γδ) Η βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής του προσωπικού και των πολιτών και επικύρωση αντιγράφων από τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης ή το νόμιμο αναπληρωτή του.
γε) Η μέριμνα για τη φύλαξη και καθαριότητα του κτιρίου.
7. Για τη λειτουργία των Τομέων των Δικηγόρων Θεσσαλονίκης συνιστάται Περιφερειακό Τμήμα Ασφάλισης Παροχών με έδρα τη Θεσσαλονίκη και με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α) Η μέριμνα για την υπαγωγή στην ασφάλιση κάθε ασφαλιζομένου στον αντίστοιχο Τομέα σύμφωνα με τις ισχύουσες καταστατικές διατάξεις.
β) Ο υπολογισμός και επιβολή πρόσθετων τελών λόγω καθυστέρησης καταβολής των εισφορών.
γ) Ο χειρισμός θεμάτων για την τήρηση, τον έλεγχο και την εκκαθάριση του μητρώου ασφαλισμένων.
δ) Η μέριμνα για την παροχή νοσοκομειακής, ιατρικής και φαρμακευτικής περίθαλψης των ασφαλισμένων μελών σύμφωνα με τον κανονισμό παροχών υγείας.
ε) Η αναγνώριση ως συνταξίμου του χρόνου στρατιωτικής υπηρεσίας, χρόνου προϋπηρεσίας και κάθε άλλου χρόνου που προκύπτει από τις καταστατικές διατάξεις του αντίστοιχου Τομέα.
στ) Η ενημέρωση των ατομικών μερίδων των ασφαλισμένων με τις ασφαλιστικές εισφορές.
ζ) Η επεξεργασία των ασφαλιστικών στοιχείων για τη χορήγηση στους ασφαλισμένους κάθε είδους βεβαιώσεων σχετικών με την ασφάλιση και την ασφαλιστική ενημερότητα.
η) Η χορήγηση, θεώρηση και ανανέωση των βιβλιαρίων των ασφαλισμένων, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.
θ) Η χορήγηση εφάπαξ παροχής στους ασφαλισμένους σύμφωνα με τις ισχύουσες καταστατικές διατάξεις.
ι) Ο χειρισμός των θεμάτων που αφορούν την εφαρμογή των διατάξεων που αναφέρονται σε θέματα παροχών υγείας και διαχείρισης δαπανών υγειονομικής περίθαλψης.
ια) Η μέριμνα για τις εγκρίσεις επί αιτημάτων μετάβασης στο εξωτερικό για νοσηλεία και εισαγωγή σε νοσηλευτικά ιδρύματα.
ιβ) Η έγκριση για εκτέλεση ιατρικών πράξεων και χορήγησης φαρμάκων.
ιγ) Η κατάρτιση σχεδίου ετήσιου προϋπολογισμού εσόδων από ασφαλιστικές εισφορές και προσόδους
περιουσίας και εξόδων λειτουργίας κάθε Τομέα και αποστολή του στη Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών του Ενιαίου Ταμείου.
ιδ) Η τήρηση λογιστικών βιβλίων κάθε Τομέα, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.
ιε) Η κατάρτιση σχεδίου ετήσιου ισολογισμού-απολο-γισμού κάθε Τομέα και αποστολή τους στη Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών του Ενιαίου Ταμείου.
ιστ) Η έκδοση σχετικών εντολών και ενταλμάτων πληρωμής.
ιζ) Η απόδοση των υπέρ τρίτων κρατήσεων.
ιη) Η μέριμνα για την απόδοση του ποσού εκ του ποσοστού συμμετοχής κάθε Τομέα στις γενικές δαπάνες διοίκησης και λειτουργίας του Τμήματος.
ιθ) Η εκκαθάριση των αλληλόχρεων λογαριασμών μεταξύ Ταμείων και Τομέων.
ιι) Η διαχείριση θεμάτων που αφορούν λειτουργικά έξοδα του κάθε Τομέα και έκδοση σχετικών ενταλμάτων πληρωμής.
ιια) Η επιμέλεια για την προμήθεια ειδών και υλικών απαραιτήτων για τη λειτουργία του Τμήματος.
ιιβ) Η μέριμνα για τη διαχείριση, τη διακίνηση και τον έλεγχο των ενσήμων σύμφωνα με τις ισχύουσες καταστατικές διατάξεις.
ιιγ) Η επιμέλεια για την είσπραξη των ασφαλιστικών και εργοδοτικών εισφορών.
Για τη γραμματειακή υποστήριξη του Τμήματος συνιστάται Γραφείο Γραμματείας με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α) Η διακίνηση εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας. Τήρηση πρωτοκόλλου.
β) Ο χειρισμός των θεμάτων που αφορούν το ωράριο εργασίας.
γ) Η αναπαραγωγή εγγράφων και λοιπών κειμένων και βεβαίωση της ακρίβειας αυτών.
δ) Η βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής του προσωπικού και των πολιτών και επικύρωση αντιγράφων από τον αρμόδιο Προϊστάμενο ή το νόμιμο αναπληρωτή του.
ε) Η μέριμνα για τη φύλαξη και καθαριότητα του κτιρίου.