logo-print

Άρθρο 79 - Νόμος 3655/2008

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

23/07/2014

Κώδικας Ποινικής Δικονομίας ΙΙ
Το δικαίωμα ιδιοκτησίας και η αναγκαστική απαλλοτρίωση -Κατ άρθρο ερμηνεία

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΓΕΝΙΚΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Άρθρο 79

Υπηρεσιακές μονάδες των επί μέρους Τομέων

1. Για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων και συνταξιούχων των Τομέων Επικουρικής Ασφάλισης, Πρόνοιας και Ασθένειας Προσωπικού ΔΕΗ και μέχρι την έκδοση του Οργανισμού του ΤΑΥΤΕΚΩ, εξακολουθούν να διατηρούνται σε ισχύ εκείνες οι υπηρεσίες των εντασσόμενων κλάδων του ΟΑΠ - ΔΕΗ, που ασκούν αρμοδιότητες

σχετικές με θέματα ασφάλισης, εσόδων και παροχών για τη λειτουργία των Κλάδων Επικουρικής Ασφάλισης, Πρόνοιας και Ασθένειας, καταργούμενων των ανάλογων αρμοδιοτήτων του Κλάδου Κύριας Σύνταξης.

Επίσης, οι υπηρεσίες, που ασκούν αρμοδιότητες διοικητικού και οικονομικού περιεχομένου και δεν περιγράφονται στις ενιαίες υπηρεσιακές μονάδες του Ταμείου, διατηρούνται σε ισχύ.

Αρμοδιότητες των διατηρούμενων υπηρεσιών, καθώς και υπηρεσίες με αρμοδιότητες ανάλογες με εκείνες που ασκούνται από τις ενιαίες υπηρεσιακές μονάδες καταργούνται.

2. α. Για τη λειτουργία των Τομέων Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού ΟΤΕ, Πρόνοιας Προσωπικού ΟΤΕ και Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού ΕΛΤΑ, συνιστάται Διεύθυνση Ασφάλισης - Παροχών, η οποία στεγάζεται στο κτίριο του ΟΑΠ - ΔΕΗ επί της οδού Μυλλέρου 13 ή Πατησίων 54 και διαρθρώνεται ως εξής:

α) Τμήμα Εσόδων β) Α' Τμήμα Παροχών γ) Β' Τμήμα Παροχών δ) Τμήμα Λογιστηρίου

ε) Αυτοτελές Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης και Αρχείου.

Το Α' Τμήμα Παροχών εξυπηρετεί ασφαλισμένους και συνταξιούχους των Τομέων Επικουρικής Ασφάλισης και Πρόνοιας Προσωπικού ΟΤΕ.

Το Β' Τμήμα Παροχών εξυπηρετεί ασφαλισμένους και συνταξιούχους του Τομέα Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού ΕΛΤΑ.

β. Για τη λειτουργία του Τομέα Ασθένειας Προσωπικού ΟΤΕ συνιστώνται οι παρακάτω υπηρεσίες:

1) Διεύθυνση Ασφάλισης - Παροχών,

2) Διεύθυνση Υγειονομικής Περίθαλψης,

οι οποίες στεγάζονται στο κτίριο του ΤΑΠ - ΟΤΕ επί της οδού Μενάνδρου 64. Η Διεύθυνση Ασφάλισης - Παροχών διαρθρώνεται ως

εξής:

α) Τμήμα Εσόδων

β) Τμήμα Παροχών Υγείας

γ) Τμήμα Λογιστηρίου

δ) Αυτοτελές Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης και Αρχείου.

Η Διεύθυνση Υγειονομικής Περίθαλψης διαρθρώνεται

ως εξής:

α) Τμήμα Ιατρικής και Οδοντιατρικής Περίθαλψης

β) Τμήμα Φαρμακευτικής Περίθαλψης

γ) Τμήμα Βοηθητικών Υγειονομικών Υπηρεσιών.

3. Για τη λειτουργία των Τομέων Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού ΕΤΒΑ, Ασθένειας Προσωπικού ΕΤΒΑ, Πρόνοιας Προσωπικού Εμπορικής Τράπεζας, Ασθένειας Προσωπικού Εμπορικής Τράπεζας, Πρόνοιας Προσωπικού Ιονικής - Λαϊκής Τράπεζας και Ασθένειας Προσωπικού Ασφαλιστικής Εταιρείας «Η ΕΘΝΙΚΗ», συνιστάται Διεύθυνση Ασφάλισης - Παροχών, η οποία στεγάζεται στο κτίριο που στεγάζεται το ΤΑΠΕΤΕ επί της οδού 3ης Σεπτεμβρίου 8 και διαρθρώνεται ως εξής:

α) Τμήμα Εσόδων

β) Τμήμα Παροχών

γ) Α' Τμήμα Παροχών Υγείας

δ) Β' Τμήμα Παροχών Υγείας

ε)Τμήμα Λογιστηρίου

στ) Αυτοτελές Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης και Αρχείου.

Το Τμήμα Παροχών εξυπηρετεί τους ασφαλισμένους και συνταξιούχους των Τομέων Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού ΕΤΒΑ, Πρόνοιας Προσωπικού Εμπορικής Τράπεζας και Πρόνοιας Προσωπικού Ιονικής - Λαϊκής Τράπεζας.

Το Α' Τμήμα Παροχών Υγείας εξυπηρετεί τους ασφαλισμένους και συνταξιούχους του Τομέα Ασθένειας Προσωπικού Εμπορικής Τράπεζας.

Το Β' Τμήμα Παροχών Υγείας εξυπηρετεί ασφαλισμένους και συνταξιούχους των Τομέων Ασθένειας Προσωπικού ΕΤΒΑ και Προσωπικού Ασφαλιστικής Εταιρείας

«Η ΕΘΝΙΚΗ».

4. Για τη λειτουργία του Τομέα Ασθένειας Προσωπικού Τραπεζών Πίστεως, Γενικής και Αμέρικαν Εξπρές, συνιστάται Διεύθυνση Ασφάλισης - Παροχών, η οποία στεγάζεται στο κτίριο του ΤΑΑΠΤΠΓΑΕ επί της οδού Χαριλάου Τρικούπη 6 -10 και διαρθρώνεται ως εξής:

α) Τμήμα Εσόδων β) Τμήμα Παροχών Υγείας γ) Τμήμα Λογιστηρίου και Ταμειακής Υπηρεσίας δ) Αυτοτελές Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης και Αρχείου.

5. Για τη λειτουργία των Τομέων Ασθένειας Προσωπικού ΗΣΑΠ και Ασθένειας Προσωπικού ΗΛΠΑΠ, συνιστάται Διεύθυνση Ασφάλισης - Παροχών, η οποία στεγάζεται στο κτίριο του ΟΑΠ - ΔΕΗ επί της οδού Μυλλέρου 13 ή Πατησίων 54 και διαρθρώνεται ως εξής:

α) Τμήμα Εσόδων β) Τμήμα Παροχών Υγείας γ) Τμήμα Λογιστηρίου και Ταμειακής Υπηρεσίας δ) Αυτοτελές Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης και Αρχείου.

6. Για τη λειτουργία των Τομέων Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού ΕΥΔΑΠ, Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού ΕΡΤ και Τουρισμού, Πρόνοιας Προσωπικού ΕΡΤ και Τουρισμού και Πρόνοιας Προσωπικού ΟΣΕ, συνιστάται Διεύθυνση Ασφάλισης - Παροχών, η οποία στεγάζεται στο κτίριο του ΟΑΠ - ΔΕΗ επί της οδού Μυλλέρου 13 ή Πατησίων 54 και διαρθρώνεται ως εξής:

α) Τμήμα Εσόδων β) Τμήμα Παροχών γ) Τμήμα Λογιστηρίου

δ) Αυτοτελές Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης και Αρχείου.

7. Οι αρμοδιότητες των Τμημάτων Εσόδων όλων των Διευθύνσεων Ασφάλισης - Παροχών των επί μέρους Τομέων είναι οι εξής:

α) Η μέριμνα για την υπαγωγή στην ασφάλιση κάθε ασφαλιζομένου.

β) Η είσπραξη των εσόδων κάθε Τομέα. Λήψη κάθε αναγκαστικού μέτρου για την είσπραξη των καθυστερούμενων εισφορών.

γ) Η συμφωνία ατομικών λογαριασμών εργοδοτών και βεβαίωση των εσόδων από εισφορές μετά από σχετικό έλεγχο.

δ) Ο υπολογισμός και επιβολή πρόσθετων τελών λόγω καθυστέρησης καταβολής των εισφορών.

ε) Ο χειρισμός θεμάτων για την τήρηση, τον έλεγχο και την εκκαθάριση του μητρώου ασφαλισμένων.

στ) Η ενημέρωση των ατομικών μερίδων των ασφαλισμένων με τις ασφαλιστικές εισφορές.

8. Οι αρμοδιότητες των Τμημάτων Παροχών όλων των Διευθύνσεων Ασφάλισης - Παροχών των επί μέρους Τομέων είναι οι εξής:

α) Η έκδοση αποφάσεων απονομής παροχών, ύστερα από έλεγχο των υποβαλλόμενων δικαιολογητικών.

β) Η πραγματοποίηση των απαιτούμενων εργασιών και της αλληλογραφίας με τους ασφαλισμένους, τις υπηρεσίες και φορείς για τη διεκπεραίωση συνταξιοδοτικών θεμάτων.

γ) Η τήρηση και ενημέρωση του Μητρώου και των ατομικών φακέλων των συνταξιούχων.

δ) Η κατάρτιση των ατομικών καταστάσεων πληρωμής των συνταξιούχων και βοηθηματούχων και παρακολούθηση των μεταβολών τους.

ε) Ο χειρισμός όλων των θεμάτων που προκύπτουν από την εφαρμογή των διατάξεων περί διαδοχικής ασφάλισης, αναγνώρισης χρόνου προϋπηρεσίας και εξαγοράς στρατιωτικής θητείας.

στ) Η μέριμνα για την αποστολή στους πιστωτικούς οργανισμούς των μεταβολών για την εκτέλεση των αποφάσεων απονομής παροχών.

9. Τα Τμήματα Παροχών Υγείας όλων των Διευθύνσεων Ασφάλισης - Παροχών των επί μέρους Τομέων ασκούν αρμοδιότητες σχετικές με τη διαδικασία χορήγησης παροχών υγείας, σύμφωνα με τις οικείες καταστατικές διατάξεις των αντίστοιχων εντασσόμενων κλάδων και Ταμείων, όπως αυτές ισχύουν κάθε φορά.

10. Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Υγειονομικής Περίθαλψης του Τομέα Ασθένειας Προσωπικού ΟΤΕ κατανέμονται μεταξύ των Τμημάτων της ως εξής:

α) Τμήμα Ιατρικής και Οδοντιατρικής Περίθαλψης αα) Η παροχή στους ασφαλισμένους ιατροφαρμακευτικής και οδοντιατρικής περίθαλψης στα εσωτερικά ιατρεία.

αβ) Η εισήγηση επί του προγράμματος εργασίας των ιατρών και οδοντιάτρων και των αδειών αυτών.

β) Τμήμα Φαρμακευτικής Περίθαλψης

βα) Η επιμέλεια της συγκέντρωσης των δικαιολογητικών φαρμακευτικής περίθαλψης, ο έλεγχος και η τιμολόγηση αυτών, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

ββ) Η εισήγηση για προμήθεια υγειονομικού και φαρμακευτικού υλικού.

γ) Τμήμα Βοηθητικών Υγειονομικών Υπηρεσιών

γα) Η επιμέλεια για τον εφοδιασμό των ιατρείων με τα απαραίτητα υλικά, η εισήγηση για την προμήθεια ειδών ιματισμού και ιατρικών εργαλείων.

γβ) Η μέριμνα για τον έλεγχο των Ιδρυμάτων και Οίκων Ευγηρίας, στα οποία περιθάλπτονται ασφαλισμένοι του Τομέα και εισήγηση για τη λήψη των αναγκαίων μέτρων προστασίας αυτών.

γγ) Η παρακολούθηση της καταλληλότητας των κατασκηνώσεων, όπου φιλοξενούνται παιδιά των ασφαλισμένων του Τομέα.

γδ) Η μέριμνα για τη λειτουργία του φυσικοθερα-πευτηρίου.

γε) Η εισήγηση για το πρόγραμμα εργασίας και αδειών των αδερφών νοσοκόμων - επισκεπτριών - κοινωνικών λειτουργών - φυσικοθεραπευτών.

11. Οι αρμοδιότητες των Τμημάτων Λογιστηρίου όλων των Διευθύνσεων Ασφάλισης - Παροχών των επί μέρους Τομέων είναι οι εξής:

α) Η κατάρτιση σχεδίου ετήσιου προϋπολογισμού εσόδων από ασφαλιστικές εισφορές και προσόδους περιουσίας και εξόδων λειτουργίας κάθε Τομέα και αποστολή του στη Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών του Ταμείου.

β) Η τήρηση λογιστικών βιβλίων κάθε Τομέα, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.

γ) Η κατάρτιση σχεδίου ετήσιου ισολογισμού - απολογισμού κάθε Τομέα και αποστολή τους στη Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών του Ταμείου.

δ) Η έκδοση σχετικών εντολών και ενταλμάτων πληρωμής.

ε) Η απόδοση των υπέρ τρίτων κρατήσεων.

στ) Η μέριμνα για την απόδοση του ποσού εκ του ποσοστού συμμετοχής κάθε Τομέα στις γενικές δαπάνες διοίκησης και λειτουργίας του Ταμείου.

ζ) Η εκκαθάριση των αλληλόχρεων λογαριασμών και λοιπών διατάξεων.

η) Η διαχείριση θεμάτων που αφορούν λειτουργικά έξοδα κάθε Τομέα και έκδοση σχετικών ενταλμάτων πληρωμής.

θ) Η επιμέλεια για την προμήθεια ειδών και υλικών απαραίτητων για τη λειτουργία της Διεύθυνσης.

12. Οι αρμοδιότητες των Αυτοτελών Γραφείων Διοικητικής Υποστήριξης και Αρχείου όλων των Διευθύνσεων Ασφάλισης - Παροχών των επί μέρους Τομέων είναι οι εξής:

α) Η διακίνηση εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας. Τήρηση πρωτοκόλλου της Διεύθυνσης.

β) Ο χειρισμός των θεμάτων που αφορούν το ωράριο εργασίας.

γ) Η αναπαραγωγή εγγράφων και λοιπών κειμένων και βεβαίωση της ακρίβειας αυτών.

δ) Η βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής του προσωπικού και των πολιτών και επικύρωση αντιγράφων από τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης ή τον νόμιμο αναπληρωτή του.

Διοικητικός Καταναγκασμός, 2024
Ποινικός Κώδικας Ι
send