logo-print

Άρθρο 31 - Κώδικας Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας - Εξυπηρέτηση Πελατών

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

09/04/2013

Κωδικοποιημένο
Ηλεκτρονικό Κτηματολόγιο - Βιβλιοθήκη Δικάιου Κτηματολογίου Νο 24
Η Διαμεσολάβηση

1. Ο Προμηθευτής που συναλλάσσεται με Μικρούς Πελάτες συστήνει εντός ενός (1) μηνός από την χορήγηση της Αδείας του, και διατηρεί καθ’ όλη τη διάρκεια άσκησης της δραστηριότητάς του, επαρκώς στελεχωμένη, αναλόγως του αριθμού και των Κατηγοριών Πελατών με τους οποίους συναλλάσσεται, Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών που είναι αρμόδια για την:

α. Παροχή πληροφοριών και απαντήσεις σε αιτήματα Πελατών σχετικά με την προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας.

β. Επεξεργασία των αιτήσεων για σύναψη Σύμβασης Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας, σύμφωνα με το Κεφάλαιο 3.

γ. Παραλαβή, εξέταση, διεκπεραίωση και έγγραφη απάντηση σε αιτήματα και παράπονα Πελατών, συμπεριλαμβανομένων και αιτήσεων για παροχή πληροφοριών και στοιχείων κατανάλωσης του Πελάτη.

δ. Παραλαβή και διεκπεραίωση ερωτημάτων, παραπόνων και αντιρρήσεων σε σχέση με το Λογαριασμό Κατανάλωσης.

2. Ο Προμηθευτής υποχρεούται να δημοσιοποιεί τα στοιχεία επικοινωνίας (ταχυδρομική διεύθυνση, αριθμούς τηλεφώνου και fax, δ/νση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών. Σε περίπτωση που ο Προμηθευτής χρησιμοποιεί προς εξυπηρέτηση των Πελατών του και τα σημεία εξυπηρέτησης των Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών του, οφείλει να δημοσιοποιεί τα στοιχεία επικοινωνίας αυτών των σημείων και να ελέγχει τη τήρηση των προδιαγραφών εξυπηρέτησης των πελατών του στα εν λόγω σημεία.

Το Ελληνικό Σύνταγμα, τόμ. 1, 2025
Ευρωπαϊκό Εργατικό Δίκαιο, 2η έκδ., 2024
send