logo-print

Άρθρο 4 - Νόμος 3394/2005

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

25/07/2014

Η αστική ευθύνη του οδικού μεταφορέα κατά τη CMR
Ανώνυμες Εταιρίες

ΑΡΘΡΟ 4

Έλεγχοι των Συστημάτων Υφαλοχρωματισμού

(1) Σύμφωνα με τις απαιτήσεις που ορίζονται στο Παράρτημα 1, κάθε Μέρος θα απαγορεύει και/ ή θα περιορίζει:

(α) την εφαρμογή, επανεφαρμογή, εγκατάσταση ή χρήση επιβλαβών συστημάτων υφαλοχρωματισμού σε πλοία που αναφέρονται στο άρθρο 3(1) (α) ή (β)· και

(β) την εφαρμογή, επανεφαρμογή, εγκατάσταση ή χρήση τέτοιων συστημάτων στα πλοία που αναφέρονται στο άρθρο 3(1) (γ), για όσο αυτά βρίσκονται σε λιμάνι, ναυπηγείο ή παράκτιο τερματικό σταθμό ενός Μέρους,

και θα λαμβάνει αποτελεσματικά μέτρα που θα διασφαλίζουν ότι τέτοιου είδους πλοία συμμορφώνονται με αυτές τις απαιτήσεις.

(2) Πλοία που έχουν σύστημα υφαλοχρωματισμού, το οποίο ελέγχεται με τροποποίηση του Παραρτήματος 1 μετά την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβασης μπορούν να διατηρήσουν αυτό το σύστημα μέχρι την επόμενη καθορισμένη ανανέωση αυτού του συστήματος, αλλά σε καμιά περίπτωση για περίοδο που να ξεπερνά τους 60 μήνες μετά την εφαρμογή, εκτός και εάν η Επιτροπή αποφασίσει ότι υφίστανται εξαιρετικές περιστάσεις που να δικαιολογούν τη νωρίτερη εφαρμογή του ελέγχου.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης στην Πνευματική Ιδιοκτησία - Συμβολές Αστικού Δικαίου Νο 13 21
Κώδικας Πολιτικής Δικονομίας - Κατ΄ άρθρο Νομολογία -Δ έκδοση - XII & 1889

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

send