1. Τα αρχεία των Γραφείων Υπηρεσίας Εφέδρων κατά Νομό παραδίδονται από τους Διευθυντές τους και παραλαμβάνονται από τη Διεύθυνση Εφέδρων Πολεμιστών, Αγωνιστών, Θυμάτων και Αναπήρων Πολέμου του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας.
2. Τα αρχεία αποτελούνται από τα εξής στοιχεία:
α. Πρωτόκολλο εισερχομένης-εξερχομένης αλληλογραφίας,
β. Φάκελο σχεδίων εγγράφων,
γ. Φάκελο θεμάτων αλληλογραφίας.
δ. Φάκελο εποπτευομένων από τη ΔΕΠΑΘΑ του ΥΕΘΑ οργανώσεων και σωματείων.
ε. Εξοπλισμό γραφείου και ηλεκτρονικό εξοπλισμό.
στ. Σφραγίδες.
3. Η παράδοση των αρχείων γίνεται σύμφωνα με τον υπ’ αριθ. ΔΚ 0−3/2005/2005 Διακλαδικό Κανονισμό - Στρατιωτική αλληλογραφία.