Άρθρο 32
Αιτήσεις μέσω τηλεφώνου και διαδικτύου
1. Επιτρέπεται η υποβολή αιτήσεων μέσω του τηλεφωνικού κέντρου (call center) ή των δικτυακών τόπων του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, για τη διεκπεραίωση διοικητικών διαδικασιών μέσω των Κ.Ε.Π. ή άλλων δημόσιων φορέων, εφόσον τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για αυτές μπορούν να αναζητούνται από τα Κ.Ε.Π. ή αυτεπαγγέλτως από τους δημόσιους φορείς που έχουν την αρμοδιότητα να τα εκδώσουν.
2. Η ταυτοποίηση των χρηστών (αιτούντων) γίνεται είτε με χρήση προηγμένης ηλεκτρονικής υπογραφής είτε με χρήση προσωπικού κωδικού αναγνώρισης ο οποίος έχει αποδοθεί στο αιτούντα με ασφαλή τρόπο είτε κατά τη διαδικασία παραλαβής. Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης ή με κοινή απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και του καθ' ύλην αρμόδιου Υπουργού, όπου απαιτείται, ρυθμίζεται η κατά τον ανωτέρω τρόπο διαδικασία υποβολής των αιτήσεων, καθώς και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια.
3. Οι διατάξεις του άρθρου 22 του ν. 2539/1997 (ΦΕΚ
244 Α') για υποβολή τηλεφωνικών αιτήσεων δεν θίγονται.