logo-print

Άρθρο 3 - Απόφαση 163/4Γ/9−7−2015 Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων - Αρχές σχεδιασμού εμπορικής επικοινωνίας

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

24/08/2015

Κωδικοποιημένο
Η έναρξη της εκτέλεσης κατά τον ΚΠολΔ
Επαγγελματικό ποδόσφαιρο, 2η έκδ., 2023

ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΔΙΚΑΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ

3.1 Η Εμπορική Επικοινωνία πρέπει να εντάσσεται εντός του αυστηρού πλαισίου προστασίας των καταναλωτών και των Παικτών στον τομέα της παροχής υπηρεσιών Παιγνίων και σε κάθε περίπτωση επιβάλλεται να είναι λελογισμένη, να περιορίζεται αυστηρά σε όποιες ενέργειες απαιτούνται, προκειμένου οι καταναλωτές να κατευθύνονται στα νόμιμα Παίγνια και να προάγει το Υπεύθυνο Παιχνίδι.

3.2 Η Εμπορική Επικοινωνία δεν πρέπει να αποσκοπεί στην ενίσχυση της ροπής των καταναλωτών προς τα Παίγνια, μέσω της ενθάρρυνσης της ενεργού συμμετοχής τους σε αυτά, καθιστώντας μεταξύ άλλων κοινότυπα τα Παίγνια ή προβάλλοντας μια θετική εικόνα σε σχέση με το γεγονός ότι τα πραγματοποιούμενα έσοδα προορίζονται για δραστηριότητες γενικού ενδιαφέροντος ή ακόμα αυξάνοντας τη δύναμη έλξης των Παιγνίων μέσω εμπορικών ανακοινώσεων που προβάλλουν παραπλανητικώς σημαντικά και ευκόλως αποκτούμενα κέρδη.

3.3 Ο Πάροχος εκπονεί το σχέδιο Εμπορικής Επικοινωνίας της παραγράφου 8.2 του παρόντος και οργανώνει τις αντίστοιχες ενέργειες για την υλοποίηση του, τηρώντας τις Αρχές του Υπεύθυνου Παιχνιδιού, καθώς και των σχετικών αποφάσεων της Ε.Ε.Ε.Π..

3.4 Η Εμπορική Επικοινωνία πρέπει να εναρμονίζεται πλήρως με τις διατάξεις των νόμων και του Κανονισμού, κατά τον σχεδιασμό την παραγωγή και υλοποίηση των ενεργειών της.

3.5 Η συμμετοχή σε Παίγνιο είναι αποτέλεσμα ελεύθερης και ανεξάρτητης προσωπικής επιλογής, η οποία πραγματοποιείται χωρίς παραπλάνηση, πρόκληση ή παρακίνηση.

3.6 Οι Εμπορικές Ανακοινώσεις μέσω τηλεοπτικών μεταδόσεων συμμορφώνονται με τα προβλεπόμενα στο Π.δ. 109/2010 (Α΄ 190).

Αοριστία και Νομική Αβασιμότητα της Αγωγής
Διεθνής εμπορική διαιτησία - Τόμος Ι -Β έκδοση
send