logo-print

Άρθρο 80 - Νόμος 3918/2011

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

25/07/2014

Η διαιτητική συμφωνία στις διεθνείς συναλλαγές, 2025
Ευρωπαϊκή Πολιτική Δικονομία, 2024

Άρθρο 80

1. Στο τέλος της περίπτωσης ζ'της παραγράφου 1

του άρθρου 2 του ν. 3730/2008 (ΦΕΚ 262 Α'), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει με την παράγραφο 3 του άρθρου 17 ν. 3868/2010 (ΦΕΚ 129 Α'), προστίθενται εδάφια ως εξής:

«Δεν συνιστά προώθηση προϊόντων η διενεργούμενη σύμφωνα με τους κανόνες του Διεθνούς Κώδικα Δεοντολογίας για την Πρακτική της Έρευνας Αγοράς και της ΚοινωνικήςΈρευνας (International Code of Marketing and Social Research Practice), του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Κοινής Γνώμης και Έρευνας Αγοράς (ICC/ESOMAR) και του Κώδικα Δεοντολογίας του Συλλόγου Εταιρειών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ) έρευνα

αγοράς. Ως έρευνα αγοράς νοείται η συστηματική συλλογή και ανάλυση των απόψεων ή θέσεων ατόμων ή οργανισμών με τη χρήση μεθόδων των εφαρμοσμένων κοινωνικών επιστημών και στόχο την υποβοήθηση προσώπων ή φορέων στη λήψη αποφάσεων.»

2. Στο τέλος της παραγράφου 4 του άρθρου 2 του ν. 3730/2008 (ΦΕΚ 262 Α') τίθεται κόμμα και προστίθεται η φράση «, με εξαίρεση τη διανομή που γίνεται για σκοπούς έρευνας αγοράς.»

Εταιρική Διακυβέρνηση Ανωνύμων Εταιριών

ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΔΙΚΑΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ

Η προστασία της εμπορικής επωνυμίας και του διακριτικού τίτλου στο χώρο των διακριτικών γνωρισμάτων, 2024