logo-print

Άρθρο 3 - Νόμος 3767/2009

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

25/07/2014

Το δικαίωμα υπαναχώρησης στην Πνευματική Ιδιοκτησία - Συμβολές Αστικού Δικαίου Νο 13 21
Αοριστία και Νομική Αβασιμότητα της Αγωγής

ΑΡΘΡΟ 3

ΣΚΟΠΟΣ TOY AMSCC

1. To AMSCC συγκεντρώνει στοιχεία, σε παγκόσμιο επίπεδο, για τις δυνατότητες στρατηγικών θαλάσσιων μεταφορών, συμπεριλαμβανομένων των δυνατοτήτων για ναυλωμένα μέσα θαλάσσιων μεταφορών από το εμπόριο.

2. To AMSCC συγκεντρώνει περαιτέρω στοιχεία όσον αφορά τις απαιτήσεις για στρατηγικές θαλάσσιες μεταφορές, με σκοπό την αντιμετώπιση οποιασδήποτε ανάγκης ή έλλειψης, όποτε εξακριβώνονται.

3. Βάσει των συγκεντρωθέντων στοιχείων και κατόπιν αιτήματος, το AMSCC θα προσφέρει συμβουλές ως προς τον τρόπο με το οποίο μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποτελεσματικότερα οι δυνατότητες στρατηγικών θαλάσσιων μεταφορών.

4. Κατόπιν υποβολής ενός αιτήματος για θαλάσσια μεταφορά, το AMSCC θα προβαίνει σε ενέργειες σύμφωνα με το Άρθρο 6 της παρούσας Συμφωνίας, οι οποίες υπόκεινται στην τελική έγκριση του Αιτούντος Συμβαλλόμενου Μέρους, προκειμένου να ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις για μέσα και υπηρεσίες, λαμβάνοντας υπόψη το ενδεχόμενο του επείγοντος.

5. Κατόπιν ολοκλήρωσης των διαδικασιών ναύλωσης και τη σύναψη μιας συγκεκριμένης σύμβασης (ναυλοσύμφωνο), το Αιτούν Συμβαλλόμενο Μέρος θα είναι υπεύθυνο για την υπογραφή και την εκτέλεση της συγκεκριμένης σύμβασης. To AMSCC θα είναι υπεύθυνο για την παρακολούθηση των ναυλωμένων μέσων, σύμφωνα με τις ανάγκες του Αιτούντος Συμβαλλόμενου Μέρους.

6. To AMSCC παρέχει στο Αιτούν Συμβαλλόμενο Μέρος όλα τα απαραίτητα στοιχεία σχετικά με τις προϋποθέσεις για τη στρατηγική θαλάσσια μεταφορά και τη διαθέσιμη χωρητικότητα.

Ανώνυμες Εταιρίες
Τεχνητή νοημοσύνη, μεταφορές & ευθύνη των μεταφορέων στο Ελληνικό Δίκαιο
send