logo-print

Άρθρο 3 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Τιμιότητα

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

01/01/2007

Κωδικοποιημένο
Η διαιτητική συμφωνία στις διεθνείς συναλλαγές, 2025
Οι πρόσφατες τροποποιήσεις στον Ποινικό Κώδικας και στον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας

α. Η διατύπωση των διαφημίσεων πρέπει να είναι τέτοια, ώστε να μην κάνει κατάχρηση της εμπιστοσύνης του καταναλωτή και να μην εκμεταλλεύεται την έλλειψη πείρας ή γνώσεων του.

β. Επί μέρους στοιχεία που μπορεί να επηρεάσουν την τελική απόφαση του καταναλωτή πρέπει να επικοινωνούνται με σαφήνεια, ώστε να γίνονται αντιληπτά.

Αοριστία και Νομική Αβασιμότητα της Αγωγής
Τραπεζικές χρηματοδοτήσεις με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου - Ειδικά ζητήματα, στο πλαίσιο του ν. 2322/1995 και ήδη του ν. 4549/2018