logo-print

Άρθρο Γ11 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Επιστροφή ελαττωματικών ή φθαρμένων προϊόντων

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

01/01/2007

Κωδικοποιημένο
Τεχνητή Νοημοσύνη & ανταγωνισμός
Οι αλγόριθμοι και το διοικητικό δίκαιο

Το κόστος της επιστροφής ελαττωματικών ή φθαρμένων προϊόντων, εφόσον ο καταναλωτής δεν ευθύνεται για την φθορά τους, βαρύνει τον προμηθευτή, αρκεί ο καταναλωτής να έχει ενημερώσει σχετικά εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος.

Δίκαιο συναλλαγματικής, 5η έκδ., 2024
Αλλοδαπές δικαστικές και διαιτητικές αποφάσεις, 2η έκδ., 2024