logo-print

Άρθρο Γ7 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Κίνητρα προώθησης

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

01/01/2007

Κωδικοποιημένο
ΛΟΑΤΚΙ+ Δικαιώματα & Ελευθερίες, 2024
Προσωπικές Εταιρείες

Το απευθείας μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί κίνητρα προώθησης θα πρέπει να συμμορφώνεται με τις σχετικές διατάξεις του Κεφαλαίου Α, Προώθηση Πωλήσεων.

Η απόδειξη των δικαιοπαραγωγικών γεγονότων της χρησικτησίας και ο αναιρετικός της έλεγχος, 2025
Δίκαιο συναλλαγματικής, 5η έκδ., 2024