logo-print

Άρθρο Γ7 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Κίνητρα προώθησης

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

01/01/2007

Κωδικοποιημένο
Σεμινάριο: Επιχειρήσεις και Ανθρώπινα Δικαιώματα: η εταιρική λογοδοσία για παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων - Β΄ κύκλος
Ζητήματα πολυπρόσωπης λογοδοσίας στον Αστικό Κώδικα, 2024

Το απευθείας μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί κίνητρα προώθησης θα πρέπει να συμμορφώνεται με τις σχετικές διατάξεις του Κεφαλαίου Α, Προώθηση Πωλήσεων.

Κώδικας Ποινικής Δικονομίας -Ερμηνεία Κατ΄άρθρο - Τόμος Ι - Β έκδοση

ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η έναρξη της εκτέλεσης κατά τον ΚΠολΔ
send