logo-print

Άρθρο Β3 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Απομίμηση και σύγχυση

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

01/01/2007

Κωδικοποιημένο
Το μέτρο απόδειξης στην πιθανολόγηση ΕΠολΔ 30
Ποινικός Κώδικας Ι (Ν. 4619/2019), 2η έκδ., 2025

Χορηγοί και αποδέκτες χορηγιών, καθώς και κάθε τρίτος συμβαλλόμενος σε χορηγία οφείλουν να αποφεύγουν απομίμηση γνωρισμάτων άλλων χορηγιών που θα καθίστατο παραπλανητική ή θα οδηγούσε σε σύγχυση, έστω και αν αφορούσε σε μη-ανταγωνιστικά προϊόντα, εταιρείες ή δρώμενα.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης στην Πνευματική Ιδιοκτησία - Συμβολές Αστικού Δικαίου Νο 13 21
Σύγχρονες όψεις του Εθνικού Κτηματολογίου, 2025