logo-print

Άρθρο Β9 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Κοινωνικές και περιβαλλοντικές χορηγίες

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

01/01/2007

Κωδικοποιημένο
Dispute resolution in international petroleum transactions, 2025
Το μέτρο απόδειξης στην πιθανολόγηση ΕΠολΔ 30

Χορηγοί και αποδέκτες χορηγιών οφείλουν εξίσου να λαμβάνουν μέριμνα έναντι ενδεχομένων κοινωνικών και περιβαλλοντικών επιπτώσεων των εν λόγω χορηγιών κατά τον προγραμματισμό, την διοργάνωση και την υλοποίησή τους.

Κάθε μήνυμα χορηγίας στηριζόμενο μερικώς ή ολικώς σε ισχυρισμό περί θετικών (ή μείωσης αρνητικών) κοινωνικών και/ή περιβαλλοντικών επιπτώσεων, θα πρέπει να τεκμηριώνεται ως προς τα πραγματικά οφέλη που θα προκύψουν. Οι συμβαλλόμενοι σε χορηγίες θα πρέπει να σέβονται τις αρχές που αναγράφονται στην Χάρτα Επιχειρηματικών Πρακτικών για την Αειφόρο Ανάπτυξη του Διεθνούς Εμπορικού Επιμελητηρίου.

Οι περιβαλλοντικής φύσεως ισχυρισμοί που προβάλλονται στα πλαίσια χορηγιών οφείλουν να συνάδουν με τις αρχές που παρατίθενται στο κεφάλαιο Ε, Περιβαλλοντικοί Ισχυρισμοί στις Επικοινωνίες Μάρκετινγκ.

Κώδικας Ποινικής Δικονομίας ΙΙ
Ποινική Δικονομία, 11η έκδ., 2024