logo-print

Άρθρο δεύτερο - Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

22/03/2017

Κωδικοποιημένο
Τεχνητή Νοημοσύνη & ανταγωνισμός
Σεμινάριο: Ο ΓΚΠΔ και η Πράξη για την Τεχνητή Νοημοσύνη: σύγκλιση, αλληλεπίδραση και νομικές προκλήσεις

1. Ο Κώδικας δημοσιεύεται στους διαδικτυακούς τόπους των επιχειρήσεων σε σημείο το οποίο εύκολα μπορεί να εντοπίσει και να έχει πρόσβαση ο καταναλωτής.

2. Ο Κώδικας δεν περιορίζει το δικαίωμα των ενώσεων προμηθευτών να επιβάλουν στα μέλη τους πρόσθετες υποχρεώσεις και πειθαρχικά ή άλλα μέτρα.

3. Το προσωπικό των επιχειρήσεων του κλάδου πληροφορεί τους καταναλωτές για την ύπαρξη του Κώδικα και τους ενημερώνει σχετικά με τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να βρουν το κείμενο.

Πιστωτική σύμβαση και προστασία της εμπιστοσύνης, 2024
Διεθνής Εμπορική Διαιτησία Τόμος ΙΙ