logo-print

Άρθρο 3 - Κοινή Υπουργική Απόφαση Ζ1-130/21.2.2011 - Διαφήμιση

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

22/02/2011

Υπό κωδικοποίηση
Ιδιωτικό Ασφαλιστικό Δίκαιο Ζ έκδοση
Πιστωτική σύμβαση και προστασία της εμπιστοσύνης, 2024

1. Σε κάθε διαφήμιση ο έμπορος υποχρεούται να καθορίζει τη δυνατότητα απόκτησης πληροφοριών που αναφέρονται στο άρθρο 4 παράγραφος 1 και να αναφέρει την πηγή από την οποία είναι δυνατόν να αποκτηθούν.

2. Εάν σε κάποιον καταναλωτή προσωπικά πρόκειται να προταθούν συμβάσεις χρονομεριστικής μίσθωσης, μακροπρόθεσμων προϊόντων διακοπών, μεταπώλησης ή ανταλλαγής κατά τη διάρκεια εκδήλωσης προώθησης ή πώλησης προϊόντων, ο έμπορος υποχρεούται να αναφέρει σαφώς στην πρόσκληση τον εμπορικό σκοπό και τη φύση της εκδήλωσης.

3. Οι πληροφορίες που αναφέρονται στο άρθρο 4 παράγραφος 1 είναι διαθέσιμες στον καταναλωτή ανά πάσα στιγμή κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης.

4. Οι χρονομεριστικές μισθώσεις και τα μακροπρόθεσμα προϊόντα διακοπών δεν επιτρέπεται να διαφημίζονται ή να πωλούνται ως επένδυση.

Το δίκαιο των αποθεματικών και κερδών επιχειρήσεων, 2025
Επιρροές του Οθωμανικού Νόμου περί Γαιών στο νόμο περί Εθνικού Κτηματολογίου, 2024
send