logo-print

Άρθρο 26 - Νόμος 4339/2015 - Επικοινωνιακή διπλωματία - Περιεχόμενο της επικοινωνιακής διπλωματίας

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

29/10/2015

Από τον πολιτικώς ενάγοντα στον παριστάμενο για την υποστήριξη της κατηγορίας

ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ

Εμπράγματο δίκαιο, 3η έκδ., 2025

1. Η επικοινωνιακή διπλωματία αποτελεί ειδικότερο τομέα της εθνικής επικοινωνιακής πολιτικής, ο οποίος εναρμονίζεται με την εξωτερική πολιτική της χώρας. Το Σ.Ε.Ε.Π. είναι αρμόδιο για τον καθορισμό των στρατηγικών στόχων της επικοινωνιακής διπλωματίας.

2. Συστατικά στοιχεία της επικοινωνιακής διπλωματίας είναι η δημόσια διπλωματία, η διπλωματία των μέσων μαζικής ενημέρωσης, η δημοσιογραφική διαμεσολάβηση και η εσωτερική ενημέρωση των πολιτών για ζητήματα διεθνούς ενδιαφέροντος.

Ευρωπαϊκό Εργατικό Δίκαιο, 2η έκδ., 2024
Ανώνυμες Εταιρίες
send