logo-print

Άρθρο 148 - Νόμος 4504/2017 - Αναμόρφωση λειτουργίας Μ.Υ.Α./Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

29/11/2017

Υπό κωδικοποίηση
Ερμηνεία Υπαλληλικού Κώδικα - Κατ

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΥΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΑΝΔΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΜΑΡΙΑ ΑΝΔΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ
 

Η καταχρηστική άσκηση εμπράγματου δικαιώματος υπό το πρίσμα της αντιφατικής συμπεριφοράς εκ μέρους του ελληνικού δημοσίου, 2024

Η παρ. 1 του άρθρου 2 του ν. 1940/1991 (Α΄ 40) αντικαθίσταται ως εξής:

«1. Η Μ.Υ.Α./Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στελεχώνεται από μόνιμο εν ενεργεία προσωπικό Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., το οποίο διακρίνεται σε επιχειρησιακό και διοικητικό ως εξής:

α. Το επιχειρησιακό προσωπικό της Μ.Υ.Α./Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. αποτελείται από κατόχους πτυχίου Υποβρύχιου Καταστροφέα (Υ/ΚΤ) της Σχολής Υποβρύχιων Καταστροφών ΣΥΚ/ΠΝ.

β. Το διοικητικό προσωπικό στελεχώνει τα γραφεία της Μ.Υ.Α./Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. εκτός του Γραφείου Επιχειρήσεων και Εκπαίδευσης.

γ. Ως Διοικητής της Μ.Υ.Α./Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τοποθετείται ανώτερος Αξιωματικός του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. απόφοιτος της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων και κάτοχος πτυχίου Υποβρύχιου Καταστροφέα της Σχολής Υποβρύχιων Καταστροφών (ΣΥΚ/ΠΝ). Αν δεν υπάρχει ανώτερος Αξιωματικός κάτοχος πτυχίου του προηγούμενου εδαφίου για να τοποθετηθεί στη θέση του Διοικητή Μ.Υ.Α./Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., μπορεί να τοποθετείται ως Διοικητής Αξιωματικός αντίστοιχου βαθμού και προέλευσης, ο οποίος δεν είναι κάτοχος πτυχίου Υ/ΚΤ της ΣΥΚ/ΠΝ, υπό την προϋπόθεση ότι ο Υποδιοικητής είναι κάτοχος πτυχίου Υποβρύχιου Καταστροφέα της ΣΥΚ/ΠΝ.».

Η καταχρηστική άσκηση εμπράγματου δικαιώματος υπό το πρίσμα της αντιφατικής συμπεριφοράς εκ μέρους του ελληνικού δημοσίου, 2024
Η αστική ευθύνη του οδικού μεταφορέα κατά τη CMR
send